leilah

leilah

اطلاعات مفید درباره لیزر موهای زائد

 لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد از پرطرفدارترین راه های رفع موهای اضافی بدن است که در سال های اخیر تقاضا برای لیزر موهای زائد افزایش چشمگیری حتی در آقایان داشته است. این روش باعث بی نیاز شدن از اپیلاسیون، موبر، موک، تیغ و دستگاه اپیلیدی شده است؛ همچنین از جوش ها و موهای زیرپوستی هم خبری نیست.

ترمیم جای زخم

تزریق بوتاکس

بلفاروپلاستی

هایفوتراپی

کاشت ابرو

کاشت مو

تزریق ژل

لیپوماتیک

در این مقاله سعی داریم اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه لیرز موهای زائد به شما دهیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید با خیال راحت از این روش در کلینیک های زیبایی مانند کلینیک زیبایی دکتر ابدالی بهره مند شوید.

لیرز چیست؟

لیزر یک پرتوی نوری است که ویژگی های فیزیکی خاصی دارد و بسیار هم پرانرژی است. لیرز در پزشکی و صنعت کاربرد زیادی دارد. در صنعت برای حکاکی و برشکاری و در پزشکی برای جراحی های مختلف مانند جراحی چشم استفاده می شود.

از لیرز بسته به کاربردی که دارد می توان ویژگی های خاصی در آن لحاظ کرد و از آن برای انجام یک کار خاص استفاده کرد. لیزر موهای زائد طوری طراحی شده است که بدون اثر گذاشتن روی قسمت های دیگر بدن و پوست موهای زائد را از بین می برد.

میکرونیدلینگ 

انواع لیزر مورد استفاده برای حذف موهای زائد

  • لیزر الکساندرایت: بیشتر برای کسانی موثر است که پوست روشن و معمولی دارند.
  • لیزرهای Nd:YAG: بیشتر برای پوست های تیره و برنزه شده کاربرد دارد.
  • سیستم لیزر دایود: بیشتر مناسب پوست های معمولی مایل به تیره است و جذب این طول موج در ملانین تا حدی کمتر از لیزرهای الکساندرایت و بیشتر از Nd-YAG و IPLها است.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

leilah
leilah

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋