تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آینده اتریوم چیست؟

ارتقای ادغام مورد انتظار بیش از دو سال است که در حال ساخت است.

با انتقال به یک بلاک چین مقیاس پذیر و مقاوم در برابر انرژی برای اتریوم، بسیاری با توجه به بزرگی و پیچیدگی ارتقای ادغام، آینده این کوین محبوب و قیمت اتریوم را مورد تردید قرار داده اند. اما، در میان سهامداران برجسته، یک پروژه خاص به شدت در مورد آینده اتریوم صعودی باقی می‌ماند، که چیزی نیست جز راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو، پالیگان.

در کنفرانس سالانه انجمن اتریوم در پاریس، مدیر رویدادهای کوین تلگراف، ماریا ای.، با معاون رشد پالیگان، Mihailo Bjelic، در مورد این موضوع صحبت کرد. Bjelic در مورد ادغام می گفت:

"این یک ارتقاء در یک شبکه زنده است که میلیون ها کاربر، میلیاردها سرمایه و ده ها هزار برنامه کاربردی دارد. هرگز آسان نیست، اما ادغام بیش از دو سال است که در حال انجام است. همه شبکه های آزمایشی موفق بوده اند.  کد ممیزی شده است و بنابراین من فکر می کنم که ما برای ارتقاء آماده هستیم."

Bjelic سپس توضیح داد که به احتمال زیاد اتریوم در بازار نزولی دوام بیاورد و بهبود یابد: «دو دلیل. اول، ادغام بومی است. اینجا جایی است که همه توسعه دهندگان هستند، جایی که بیش از 90٪ فعالیت در حال وقوع است. پروژه های متمرکز بر پول ناپدید می شوند، اما توسعه دهندگان واقعی باقی خواهند ماند.» وی ادامه داد: دلیل دوم این است که اتریوم با اختلاف بسیار زیاد ایمن ترین، غیرمتمرکزترین و قابل برنامه ریزی ترین بلاک چین در جهان است. اتریوم کاملاً مرکز این وب چند زنجیره ای است که ما در تلاش هستیم تا به طور بالقوه به میلیاردها کاربر دسترسی پیدا کنیم.

همزمان با این مصاحبه، پالیگان روز چهارشنبه اعلام کرد که Polygon zkEVM یا ماشین مجازی اتریوم با دانش صفر را راه‌اندازی کرده است که به طور بالقوه خروجی تراکنش بلاک چین را به سطوح بیشتری افزایش می‌دهد. "این دارای سازگاری کامل با EVM، مقیاس پذیری و امنیت با استفاده از قدرت اثبات دانش صفر است. من می گویم این یک پیشرفت بزرگ از نظر فناوری است. در سمت پذیرش، پالیگان بیش از 30000 برنامه کاربردی و 140 میلیون کیف پول کاربر را از زمان شروع خود وارد کرده است.

 

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋