تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

معرفی صرافی پنکیک سواپ

 

انفجار امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) باعث ایجاد مقوله های مالی جدیدی شده است که حول محور استقلال و سرعت می چرخد، ترکیبی که در قلمرو مالی سنتی وجود ندارد.

این امر به ویژه برای بخش مبادلات غیرمتمرکز در حال رشد صادق است، جایی که کاربران تا حد زیادی با بازارهای مستقلی که توسط فناوری بلاک چین تثبیت شده اند، درگیرند.

نمونه های بارز چنین بازارهایی  صرافی های غیر متمرکز پنکیک سواپ ، یونی سواپ و سوشی سواپ هستند. 

صرافی پنکیک سواپ چیست؟

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز بومی زنجیره بایننس اسمارت چین است و شباهت‌هایی با پلتفرم‌های معتبری مانند یونی سواپ دارد که کاربران می‌توانند بدون دریافت خدمات واسطه، کوین های خود را با توکن های دیگر تعویض کنند. تنها تفاوت این است که پنکیک سواپ بر توکن های BEP20 متمرکز است، یک استاندارد توکن خاص که توسط بایننس توسعه یافته است. استاندارد BEP20 اساساً چک لیستی از عملکردهایی است که توکن های جدید باید بتوانند انجام دهند تا با اکوسیستم گسترده تر بایننس اعم از برنامه های غیر متمرکز، کیف پول و سایر خدمات سازگار باشند.

پنکیک سواپ چگونه کار می کند؟

برای کسانی که با کارکرد صرافی‌های غیرمتمرکز آشنا نیستند، از سیستم خاصی به نام بازارساز خودکار (AMM) استفاده می‌کنند، بنابراین کل فرآیند نیازی به دفترچه سفارش یا یک شرکت واسطه برای تسهیل تجارت ندارد.

در اصل، نیازی به سیستم تطبیق سفارش نیست زیرا معامله گران به جای طرف مقابل، با استخرهای نقدینگی معامله می کنند. استخر نقدینگی در این زمینه به وجوهی اطلاق می‌شود که توسط سرمایه‌گذاران که می‌تواند هر کسی از سراسر جهان باشد، به قراردادهای هوشمند با هدف تامین نقدینگی برای معامله‌گران سپرده‌گذاری شود.

با این سیستم، خریداران مجبور نیستند منتظر بمانند تا با فروشندگان مطابقت داده شوند یا برعکس. هر زمان که شخصی بخواهد یک توکن را با دیگری معامله کند، به سادگی توکنی را که در اختیار دارد به استخر سپرده می‌کند و توکن دیگری را که می‌خواهد، دریافت می کند.

گفته می شود، پنکیک سواپ فقط برای معامله گران نیست. شما همچنین می توانید نقش یک تامین کننده نقدینگی را بر عهده بگیرید (یعنی می توانید توکن هایی را در یک استخر نقدینگی سپرده گذاری کنید تا شانس کسب سهمی از کارمزد معاملاتی پرداخت شده توسط کسانی که در مقابل استخر مورد نظر معامله می کنند).

ییلد فارمینگ یکی دیگر از فرصت های درآمدزایی است که در پنکیک سواپ موجود است. همچنین امکان برنده شدن در قرعه کشی زمانی وجود دارد که شما مجموعه ای از اعداد برنده را به دقت حدس بزنید. 

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋