تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

نرخ توکن سوزی ارزSLP از نرخ ضرب آن پیشی گرفت

اسموت لاو پوشن (SLP)، یکی از دو نشانه اصلی اکوسیستم بازی زنجیره‌ای اکسی اینفینیتی و زیربنای توکنومیک آن است. به این ترتیب، علاقه مندان به گیم فای روند حرکت آن را از نزدیک بررسی می کنند. 

نسبت توکن سوزی به ضرب SLP اکسی اینفینیتی منفی می‌شود

کاربر توییتر علاقمند به این بازی، @maxbrand99 در توییتر الگوی غیرعادی توکنومیک بازی را نشان داده است. طبق مشاهدات او، تیم اکسی اینفینیتی طی روزهای گذشته تعداد بیشتری از رمز ارز slp را نسبت به آنچه ضرب شده از بین برده است.

برای اولین بار از تاریخ 8/4/2021 @اکسی اینفینیتی توکن های SLP بیشتری را نسبت به تعداد ضرب شده آن، سوزانده است. من همچنین اعدادی را برای مقدار SLP نابود شده از زمان شروع رویداد و میانگین هزینه SLP به پرورش اکسی اضافه کردم. 

این اتفاق در 14 جولای ثبت شد و این کاربر در توییت خود اظهار داشت که قبلاً در آگوست 2021، تقریباً یک سال پیش ثبت شده بود. نرخ توکن سوزی SLP از 26 ژوئن 2022 افزایش یافته است. در همین حال، در 10 روز گذشته، این روند با کاهش نرخ ضرب SLP همراه است. لازم به ذکر است که در 14 جولای، اکسی اینفینیتی کمپین ویژه پرورش خود را با نام Lunacian Summer آغاز کرد. با فعال بودن این کمپین، طرفداران این بازی می‌توانند پوشش های انحصاری برای اکسیس های خود دریافت کنند. رمز ارز SLP هنوز 99 درصد نسبت به بالاترین اوج تاریخی خود، کاهش یافته است. علاقه مندان توانستند Summer Axies منحصر به فرد را ایجاد کنند و از آنها در مکانیزم های بازی استفاده کنند. پس از راه اندازی Lunacian Summer، قیمت توکن SLP بیش از 17.6 درصد افزایش یافت و از 0.0034 دلار به بیش از 0.004 دلار رسید. با این حال، همچنان یکی از بدترین عملکردها در میان رقبای گیم‌فای را داشته است و 99.1 درصد از بالاترین رکورد ثبت‌شده در می 2021 کاهش یافته است. پیش از این، بلومبرگ کریپتو مقاله‌ای طولانی درباره ظهور و سقوط توکنومیک اکسی اینفینیتی منتشر کرده بود. یکی از علاقه مندان به این بازی ادعا کرد که بسیاری از بازیکنان تمام وقت آن می توانستند در مک دونالد کار کنند و درآمد بیشتری نسبت به انجام این بازی پرهیجان داشته باشند.

 

 

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋