تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

میکرواستراتژی 480 بیت کوین را در بحبوحه رکود بازار خریداری کرد

 

به گفته مدیر عامل مایکل سیلر، این شرکت هوش تجاری اکنون 129699 بیت کوین با قیمت متوسط 30644 دلار جمع آوری کرده است. میکرواستراتژی یکی از شرکت هایی است که در سالهای اخیر اقدام به خرید بیت کوین به عنوان یکی از مهمترین ارزهای دیجیتال آینده دار کرده است.

شرکت هوش تجاری میکرواستراتژی به ذخایر بیت‌کوین خود اضافه کرده است و با وجود مشکلات اخیر، چشم‌انداز صعودی مدیرعامل مایکل سیلر در مورد دارایی دیجیتال را تأیید می‌کند.

میکرواستراتژی در یک فرم 8-K که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده  ثبت کرده است، فاش کرد که 480 بیت کوین اضافی را با قیمت متوسط تقریباً 20817 دلار خریداری کرده است. کل مبلغ خرید 10 میلیون دلار نقدی بوده است.

با این خرید اکنون دارای ۱۲۹۶۹۹ بیت کوین است که آن را به بزرگترین دارنده شرکتی بیت کوین تبدیل می کند. ارزش کل دارایی های آن تقریباً 3.98 میلیارد دلار است.

این شرکت هوش تجاری بیت کوین را در دوره ای از نوسانات شدید بازار جذب می کند. در روز چهارشنبه، قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی به زیر 20000 دلار رسید که بیش از 10000 دلار کمتر از میانگین قیمت خرید شرکت است. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط بیت‌کوین خزانه‌داری، ذخیره بیت‌کوین این شرکت در حال حاضر با ضرر خالص تقریباً ۱.۴ میلیارد دلاری مواجه است.

مایکل سیلر، مدیرعامل این شرکت، همچنان نسبت به چشم انداز بلندمدت بیت کوین خوش بین است. اوایل این ماه، او به ۲.۵ میلیون دنبال‌کننده‌اش در توییتر گفت که این شرکت قصد دارد هولد بیت کوین را در میان این نابسامانی ها ادامه دهد و هیچ برنامه‌ای برای تخلیه دارایی‌های خود ندارد. تایید مجدد روند صعودی در بحبوحه شایعاتی مبنی بر اینکه شرکت در صورت کاهش قیمت بیت کوین به زیر 21000 دلار در معرض خطر مارجین فراخوان قرار می گیرد، رخ داد. به گفته سایلر، شایعه حاشیه‌سازی مهم نیست. میکرواستراتژی درآمد سه ماهه اول خود را 119.3 میلیون دلار گزارش کرده است. سود ناخالص این سه ماهه 93.6 میلیون دلار بود.

 

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋