تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

پرداخت با دوج کوین: راهنمای استفاده از دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت

دوج کوین (DOGE) میم کوینی است که  علیرغم اینکه به عنوان طنزی از اکوسیستم ارزهای دیجیتال منشا گرفته است، بسیاری آن را به عنوان یک سرمایه گذاری ارز دیجیتال قابل دوام می بینند. دوج کوین همراه با قیمت رو به رشد و حمایت اجتماعی پررونق، برای طیف فزاینده ای از محصولات و خدمات، به یک دارایی قابل معامله پذیرفته شده تبدیل شده است. کاربران اکنون می توانند مانند سایر ارزهای دیجیتال، رمز ارزهای دوج را ارسال یا دریافت کنند.

 

دوج کوین با تصویری از یک سگ شکاری ژاپنی نژاد Shiba Inu نشان داده شده است و با عرضه اولیه 100 میلیارد سکه در گردش عرضه شد که می تواند تا بی نهایت مقیاس شود. موارد استفاده اولیه از این رمز ارز را می‌توان به جمع‌آوری کمک‌های مالی موفق توسط جامعه مرتبط با ورزش و خدمات عمومی ردیابی کرد.

 

حمایت کارآفرینان تثبیت شده ای مانند ایلان ماسک، و اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی، موقعیت این میم کوین را به عنوان یک دارایی اصلی قابل معامله در بازارهای آزاد بیشتر کرد.

 

اگر نمی دانید که چگونه با استفاده از دوج کوین پرداخت کنید و محصولات و کالاها را  خریداری کنید و اینکه چگونه می توانید Dogecoin این رمز ارز را خرج کنید، ما در این مقاله به برخی از راه‌های خرج کردن دارایی‌های دوج پرداخته ایم.

دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت قابل اجرا

 

محبوبیت دوج کوین به عنوان یک سرمایه گذاری پرسود یکی از دلایل رشد پایگاه کاربران آن است. در نتیجه، تقریباً تمام راه‌های اصلی ارزهای دیجیتال، از جمله صرافی‌ها، کیف پول‌ها و مشاغل در بازار آزاد، از معاملات دوج کوین پشتیبانی می‌کنند.

 

با توجه به شواهد بازار دوج کوین رو به رشد است، بازدهی سالمی در سرمایه گذاری کوتاه مدت دارد و  در حال حاضر دوج کوین به عنوان یک دارایی قابل معامله در مسیر درستی قرار گرفته است. امروزه، تعداد بیشماری از پلتفرم ها، این توکن را به عنوان روشی برای پرداخت محصولات و خدمات خود می‌پذیرند.

 

در حالی که ارزش یک دارایی به کمیاب بودن آن گره خورده است، دوج کوین موقعیت خود را به عنوان یک سرمایه گذاری تورمی با وجود عرضه بی حد و حصر توکن های Doge ثابت کرده است. علاوه بر این، این منجر به رشد جامعه ماینرهایی شده است که برای تایید و پردازش تراکنش‌های Dogecoin در بلاک چین مورد تشویق قرار می گیرند. از سوی دیگر، اکوسیستم بیت کوین (BTC) به عرضه 21 میلیون بیت کوین محدود شده است و برای حمایت از ماینرها در دراز مدت به اصلاحات جدیدتری نیاز دارد.

 

در حالی که توکن های جدید، نقدینگی دوج کوین را افزایش می دهند، اکوسیستم به گونه ای طراحی شده است که هر سال تعداد کمتری توکن منتشر می کند. این بدان معناست که تعداد توکن های جدید ایجاد شده در هر سال درصد کمتری از سکه های موجود در بازار خواهد بود. هنگامی که این دو عامل با هم باشند، دوج کوین به یک جایگزین پرداخت مناسب تبدیل می شود.

از کجا می توانم با DOGE پرداخت کنم؟

 

زمانی که بیت کوین در مراحل اولیه خود بود، فکر انجام هر نوع خرید با ارز دیجیتال شبیه به یک رویا بود. اما همانطور که بیت کوین این رویا را به یک واقعیت تبدیل کرد و تاریخ را بازنویسی کرد، یک دهه اثر دومینو - مجموعه ای از رویدادهای طرفدار رمزارز - به جامعه جهانی اجازه می دهد تا به دیگر توکن های محبوب مانند DOGE برای خرید و فروش خدمات اعتماد کند.

 

هنوز جریان اصلی مالی، اکوسیستم دوج کوین را به رسمیت نشناخته اند، اما نوآوری‌ها در فضای کریپتو به سرمایه‌گذاران اولیه اجازه می‌دهد تا این رمز ارز را به عنوان یک مورد قابل استفاده در پرداخت‌ها مورد بررسی قرار دهند.

 

در زیر به چهار راه اصلی که پرداخت با دوج کوین را ممکن می‌سازد، بحث می‌کنیم.

همتا به همتا

 

همتا به همتا (P2P) مستقیم ترین و خصوصی ترین روش برای ارسال یا دریافت دوج کووین یا هر ارز دیجیتال دیگری است. یک تراکنش معمولی P2P شامل انتقال وجه از یک آدرس بلاک چین به آدرس دیگر بدون دخالت شخص ثالث است.

 

معاملات P2P به طور گسترده توسط پلتفرم‌ها و انجمن‌های آنلاین فعال می‌شوند که کاربران محلی را که مایل به معامله dogecoin در ازای محصولات و خدمات هستند، به هم متصل می‌کنند. با استفاده از چنین پلتفرم‌هایی، دارندگان رمز ارز DOGE می‌توانند با شرکت‌کنندگان بالقوه برای یک معامله از پیش تعیین‌شده معاشرت کنند و جلساتی رو در رو برنامه‌ریزی کنند.

 

ارسال ارز دوج در یک معامله P2P می تواند به آسانی اسکن کد QR کیف پول دوج کوین گیرنده و احراز هویت تراکنش در سرویس کیف پول پشتیبانی شده توسط Dogecoin خود باشد. همچنین می‌توانید آدرس کیف پول گیرنده را تایپ کنید و خطر ارسال Dogecoins به آدرس اشتباه را داشته باشید.

 

به عنوان یک سرمایه گذار، می توان از پلتفرم های P2P برای یافتن افرادی برای خرید یا فروش مستقیم رمز ارزهای دوج در ازای ارزهای فیات مانند دلار آمریکا استفاده کرد. این فرآیند به کاربران کمک می‌کند تا از هزینه‌های صرافی‌های ارز دیجیتال یا هر پلتفرم شخص ثالث دیگری عبور کنند.

 

بسیاری از فروشگاه‌های آجر و ملات نیز شروع به پذیرش کریپتو به عنوان پرداخت کرده‌اند و به عنوان سریع‌ترین حالت رشد تجارت P2P ایستاده‌اند. فروشگاه ها معمولاً کد QR آدرس کیف پول Dogecoin خود را نشان می دهند که مشتری می تواند برای پرداخت اسکن کند.

تجارت الکترونیک / فروشگاه های آنلاین

 

مشارکت ارزهای دیجیتال با موسسات تجارت الکترونیک را می توان اولین مورد استفاده بیت کوین به عنوان یک دارایی دانست. سال‌ها بعد، بسیاری از شرکت های تجارت الکترونیک دیگر به پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت پیوستند. در حال حاضر تعداد مکان هایی که به راحتی این رمز ارز را به عنوان پرداخت می پذیرند نیز در حال افزایش است.

 

با توجه به گستردگی کسب و کارهای تجارت الکترونیک، از Dogecoin می توان برای خرید از هر گوشه جهان از طریق خدماتی که حمل و نقل بین المللی را ارائه می دهند، استفاده کرد. 

پذیرش جریان اصلی

 

در حالی که دوج کوین در جمع‌آوری سرمایه مرتبط با چندین رویدادهای ورزشی موفق بوده است، اما پذیرش این ارز دیجیتال پس از اینکه ایلان ماسک اظهار داشت که Dogecoin پول است و از توسعه اکوسیستم حمایت می‌کند، شتاب بیشتری گرفت.

 

به دنبال این روند، اکنون بسیاری از مشاغل اصلی، پرداخت های دوج کوین را برای محصولات، خدمات و اشتراک ها شروع کرده اند. با این حال، قانونی بودن پشت پرداخت چنین خدمات اصلی از طریق ارزهای دیجیتال به شدت به قوانین رمزنگاری محلی مشتری بستگی دارد.

پلتفرم های معاملاتی

 

در مورد پلتفرم‌های شخص ثالث، صرافی‌های ارزهای دیجیتال به دوج کوین اجازه خرید، فروش یا مبادله با سایر ارزهای دیجیتال یا فیات را می‌دهند. کاربران کریپتو معمولاً از چنین صرافی‌هایی برای تبدیل ارزهای محلی، مانند دلار ایالات متحده، به دارایی‌های کریپتو استفاده می‌کنند.

 

بسته به حوزه قضایی محلی و محبوبیت توکن‌ها، صرافی‌های کریپتو ارزهای رمزنگاری شده جفت‌شده با فیات یا ارزهای دیجیتال برجسته مانند بیت‌کوین و تتر (USDT) را فهرست می‌کنند. این به کاربران اجازه می دهد تا با فروش معادل دلار یا بیت کوین، Dogecoins را به قیمت لحظه (یا بازار فعلی) خریداری کنند.

 

علاوه بر موارد استفاده فوق، کیف پول های داخلی در صرافی های رمزنگاری نیز برای پذیرش و ارسال Dogecoin، یعنی پرداخت با DOGE استفاده می شود.

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋