پلازا

پلازا

معرفی اپلیکیشن دوستیابی بامبل Bumble

بامبل (انگلیسی: Bumble) یک اپلیکیشن، شبکه اجتماعی و سامانه دوست‌یابی آنلاین است که در سال ۲۰۱۴ بنیان نهاده‌شد. این اپ توسط ویتنی ولف هرد، از بنیان‌گذاران پیشین تیندر، ساخته‌شده‌است.

بامبل در سال ۲۰۱۷ توسط فوربز با بیش از ۵۵ میلیون نفر کاربر ۱ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شد. از سپتامبر سال ۲۰۱۹ با ۵ میلیون کاربر در ماه به دومین برنامه دوست‌یابی در ایالات متحده پس از تیندر تبدیل شد.

 

بامبل یک اپلیکیشن دوستیابی است که کسانی را که به دنبال رابطه عاشقانه یا دوستانه یا چیزی بین این دو هستند، مرتبط می‌کند. کاربران می‌توانند کسانی را که می‌خواهند ملاقات کنند برحسب جنس، سن و فاصله‌ای که می‌خواهند بپیمایند، فیلتر کنند. اگر دو کاربر همدیگر را «لایک» کنند با یکدیگر «مَچ» می‌شوند و می‌توانند باهم ارتباط برقرار کنند. تفاوت بامبل با سایر سایت‌های دوستیابی این است که برای ارتباط برقرار کردن اول زنان باید پیغام دهند. وینتی وولف، مدیرعامل و بنیان‌گذار بامبل می‌گوید که به دنبال جنبش‌هایی مانند «من هم» تصمیم گرفت با دادن شانس اولین حرکت به زنان، قدرت بیشتری در قرارهای عاشقانه به آن‌ها بدهد.

نرم افزار Bumble شاید برترین برنامه دوست یابی بدون نیاز به فیلتر شکن است و مشابه اپلیکیشن دوست یابی تیندر محسوب می‌شود. در این اپلیکیشن شما ‌می‌توانید یک پروفایل ایجاد کنید و تصاویر خود را درون آن قرار دهید. کاربران می‌توانند برای لایک کردن پروفایل شما انگشت خود را به سمت راست صفحه بکشند و در صورت عدم تمایل انگشت خود را به سمت چپ بکشند. این اپلیکیشن جالب یک حالت بازی ایجاد می‌کند، به این صورت که هر دو نفر باید پروفایل همدیگر را لایک کنند.

با این حال این برنامه به‌عنوان بهترین برنامه دوست یابی ایرانی آیفون و اندروید، فقط به خانم‌ها اجازه می‌دهد تا حرکت اول را بزنند و اولین پیام را ارسال کنند. اگر آن خانم در طول مدت بیست و چهار ساعت اولین پیام را ارسال نکند، این دوستی خاتمه پیدا می‌کند. همین امر برنامه bumble با قابلیت nearby برای یافتن دوستان جدید را به یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای دوست یابی تبدیل کرده است. طبق شرکت آماری DMR، این اپلیکیشن دوست یابی 55 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و 72 درصد کاربران زیر 35 سال هستند. بنابراین این برنامه، می‌تواند بهترین روش دوست یابی مجازی باشد.

این برنامه در لیست بهترین برنامه دوست یابی ایرانی توانسته گزینه خوبی را بدست آورد که ویژگی های اصلی این برنامه در لیست فوق برای شما عزیزان بازگو شده است. اگر بدنبال بهترین برنامه دوست یابی در ایران رایگان هستید باید بدانید که این مقاله برای همین مورد عرضه شده است که به برنامه های خوبی در این زمینه اشاره شده که پیشنهاد میشود باما در ادامه همراه باشید.

 

ویژگی های شگفت انگیز برنامه Bumble :

  •  فیلترهای جستجوی برتر برنامه برای جستجوی دقیق تر فرد موردنظرتان
  •  اگر فرد موردنظر خود را پیدا کردید برای جلب توجه میتوانید اعلان واضح (SuperSwipe) ارسال کنید.
  •  زمانی که با افراد جدید چت می کنید ، فیلم ها و تصاویر مورد علاقه خود را نیز میتوانید ارسال کنید.
  •  نمایه خود را تا زمانی که بخواهید به حالت پنهان درآورید.
  •  بامبل فقط یک برنامه دوستیابی نیست بلکه امکان برقراری روابط حرفه ای کاری را نیز مهیا می کند.
  •  از گپ ویدیویی برای پاسخ به دعوت دوستی و شناخت بهتر میتوانید استفاده کنید.
  •  حساب اسپاتیفای یا اینستاگرام خود را برای یافتن دوستان بیشتر به برنامه تعریف کنید.
  •  به مدت 30 دقیقه برای جلب توجه بیشتر میتوانید نمایه خود را بالای صفحه اصلی قرار دهید.
  •  در مسابقات 24 ساعته بامبل شرکت کنید و به سئوالات مطرح شده توسط خانم ها پاسخ دهید و شانس خود را بالا ببرید.
  •  برنامه امکان ملاقات با افراد جدید را در  3 حالت مختلف فراهم میکند.
  •  در بامبل خانم ها همیشه اولین حرکت را انجام می دهند (دعوت کردن) و حق تقدم با خانم هاست.
  •  Bumble یک برنامه دوست یابی بر اساس احترام و برابری است.در Bumble میلیون ها نفر برای ایجاد روابط هدفمند و یافتن دوستان آنلاین ثبت نام کرده اند.

Bumble یک برنامه چت و دوست یابی است که به شما امکان می دهد ارتباطات جدیدی برقرار کنید. خواه به دنبال شریک زندگی باشید ، بخواهید دوستان جدید پیدا کنید، یا حتی حرفه و کار خود را از طریق همکاری با افراد جدید گسترش دهید.

پلازا
پلازا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋