پلازا

پلازا

بهترین اسپیکر بلوتوث در بازار کدام است ؟

 

داشتن بهترین اسپیکر بلوتوث قابل حمل پخش آهنگ جهت آرامش روان یکی از موارد ضروری برای همه است. در این راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث می توانید محبوب ترین ها را با قیمت مناسب خرید کنید.

اسپیکر بلوتوث می تواند در هر مکان موسیقی مورد علاقه شما را به گوشتان برساند. همچنین اسپیکرهای قابل حمل برای استفاده در مسافرت ها و مهمانی ها می باشد. با توجه به بررسی ها ما لیستی که برای شما تهیه شده جهت انتخاب بهتر، جزء پرطرفدارترین اسپیکرهای بلوتوث است.

پیدا کردن بهترین اسپیکر در بازار ایران کار دشواری است. زیرا امروزه به دلیل افزایش برند های مختلف انتخاب برای ما سخت می شود. در این مقاله به نقد و بررسی، نقاط قوت و ضعف و ویژگی های تاثیرگذار یک اسپیکر بلوتوث خوب می پردازیم.

بهترین اسپیکر بلوتوث 2020

بهترین اسپیکر بلوتوث حال حاضر برای خرید

برای خرید اسپیکر بلوتوث ما 12 مورد را که توسط کاربران بیشتر خریداری شده است و مورد رضایت بوده را معرفی می کنیم. برای اینکه بهترین بلندگو را انتخاب کنید باید راهنمای خرید اسپیکرهای بلوتوث را در ادامه مطالعه کنید. اسپیکرهای هوشمند بلوتوث بر اساس کیفیت پخش صدا، ظرفیت باتری، کیفیت ساخت و امکانات و قابلیت ها دسته بندی می شوند.

اسپیکر بلوتوث جی بی ال مدل Go

اسپیکر بلوتوث جی بی ال مدل Go دارای اتصال بی سیم و با سیم می باشد. نسخه بلوتوث 4.1 در این اسپیکر وجود دارد. از ویژگی های مثبت این اسپیکر می توان با دارا بودن ورودی کارت حافظه و میکروفون اشاره کرد.

برند جی بی ال مدل go که به شکل مستطیل است یکی از زیرمجموعه های شرکت «هارمن» (Harman) است. این شرکت که در سال 2017 میلادی توسط سامسونگ خریداری شد تولیدکننده ی لوازم صوتی و تصویری اتومبیل و لوازم جانبی الکترونیکی است. برند هایی مانند «ای کی جی» (AKG)، «اینفینیتی» (Infinity) و «ریول» (Revel) همگی از زیرمجموعه های این شرکت هستند.

کیفیت اسپیکر GBL مدل Go بسیار عالی است و حجم صدایی بالایی دارد. این اسپیکر یکی از بهترین مدل های بلندگوهای بلوتوثی در بازار می باشد.

ظرفیت باتری این مدل 4000 میلی آمپر در ساعت می بادش که باتری آن از نوع لیتیوم یون می باشد. همچنین W-King از جک 3.5 میلی‌متری صدا، شیار کارت حافظه، بلوتوث برخوردار است. اسپیکر بلوتوث ضد آب دبلیو کینگ بسیار مناسب در روزهای بارانی، پیاده روی و حمام می باشد.

عملکرد ضد آب IPX6 آن را برای استفاده در فضای باز و حمام کردن مناسب می کند. دارای طراحی مستطیلی مستطیل منحصر به فرد که از کیفیت صدای واضح و شفاف برخوردار است. توانایی اتصال آسان و فوری، اگر از فناوری NFC استفاده کرده اید با فناوری NFC جفت شوید.

https://www.plaza.ir/140102/146971/best-bluetooth-speakers/

پلازا
پلازا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋