koloukh undery

koloukh undery

چگونه با پولسازان پولدار شویم؟

افراد ثروتمند در جاهایی پول  چگونه با 20 میلیون پولدار شویم سرمایه گذاری می کنند که مردم عادی فکر می کنند چنین تجارتی وجود ندارد یا می توانند درآمد کسب کنند. سرمایه گذاری بلندمدت یکی از آنهاست.بیشتر سرمایه گذاری ها حداقل 5 سال "خواب" خواهند داشت، اما در نهایت سود کلانی را به جیب سرمایه گذاران می فرستند.

شروع یک کسب و کار جدید به پول زیادی نیاز دارد، اما نه میلیاردها دلار. سرمایه بزرگ افراد موفق و سرمایه دارانی که امروزه آنها را می شناسیم هوش، زمان، عمل و خلاقیت آنهاست.

کارت اعتباری را در خانه بگذارید
اگر معمولاً با یک کیف پر از کارت های اعتباری به خرید می روید، اکنون زمان آن است که کارت اعتباری را از کیف خود خارج کنید و فقط در صورت لزوم آن را حمل کنید. وقتی با پول خرید می کنید درآمدتان کمتر می شود. اکثر مردم به طور طبیعی از گم شدن تمام کیف پول یا حساب خود اجتناب می کنند. برعکس، اگر کارت اعتباری پر از پول دارید، پول زیادی خرج کنید.
بنابراین، سعی کنید با خرید کارت اعتباری خود را برای چند هفته در خانه بگذارید تا ببینید چقدر پول پس انداز می کنید. در عوض، از موجودی موجود در حساب خود بهره مند خواهید شد.

زندگی شما کجاست؟
اگر نمی خواهید 10 سال پول خود را سرمایه گذاری کنید (مثلاً در بازار)، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که در آینده ثروتمند شوید؟ همانطور که اقدامات گذشته شما آنچه را که در اینجا دارید ساخته است، اقدامات امروز شما نیز تجربیات مثبتی را در آینده به همراه خواهد داشت. شرایط شما منعکس کننده نحوه صرف زمان و پولتان است. به همین دلیل است که این دو چیز مهم آینده شما را تعیین می کند.

مراقب زمان و خودت باش افراد ثروتمند و موفق افراد بسیار سودآوری هستند و کارهای زیادی را در مدت زمان بسیار کوتاه انجام می دهند. محدودیت زمانی روزانه شما با دفتر مرکزی شما نباید از 1440 دقیقه تجاوز کند. به یاد داشته باشید که وقت گذرانی بدتر از هدر دادن پول است. یک راه آسان برای استفاده عاقلانه از زمان این است که دیدگاه خود را نسبت به زمان تنظیم کنیم. هزینه هر دقیقه از روز خود را بخوانید و ببینید. با تخصیص درآمد روزانه و ساعات کاری خود می توانید به این مهم دست یابید.

مسائل مرتبط:
رضایت از کار: رازی ارزشمند برای افزایش رضایت شغلی
وقتی وارد اتاق مصاحبه می شوم چگونه در هنگام مصاحبه نظر بدهم؟
چگونه می خواهید ایده های خود را بفروشید؟
در مورد افزایش دستمزدها چگونه صحبت می کنید؟
برای یافتن خوشبختی یا رفتن به دنیای بهتر؟
عقل سلیم: بهترین راه برای فکر کردن چیست؟
زندگی افراد موفق را بیاموزید و از آنها تقلید کنید
به ویژگی هایی که در افراد موفق می بینید توجه کنید و سعی کنید همین ویژگی ها را داشته باشید. تلاش کنید تا همان فرد موفق باشید. بهتر است ابتدا پول را در خود بگذارید.

موفقیت با ثروت به تنهایی باعث موفقیت بزرگ با ثروت می شود.

بدانید که پول زیاد مشکل شما را حل نمی کند
پول زیاد مشکل شما را حل نمی کند. اگر بتوانید عادت کنید که پول کمتری بپردازید، ممکن است نتوانید امرار معاش کنید و این فقط زندگی شما را خراب می کند. مشکل مقدار پولی نیست که مردم می پردازند، بلکه نحوه خرج کردن و مدیریت پول است. اکثر افرادی که ثروت را بیشتر از تجمل دوست دارند، پول خود را برای "جدیدترین و بهترین" فناوری ها هدر نمی دهند. زیرا می دانند که می توانند از پول خود در هر جایی به خوبی استفاده کنند. خرید وام مسکن یک موضوع نگران کننده است زیرا آنها مایلند پولی را برای اقلامی خرج کنند که به مرور زمان ارزش آنها را افزایش می دهد و آن را به عنوان بازپرداخت باز می گرداند.

اگر پدر و مادرت ثروتمند نیستند، کارهایی را که انجام می دادند انجام نده
دیوانگی یعنی انجام کاری بارها و بارها و انتظار نتایج متفاوت.

اگر واکنش والدینتان به شدت تحت تأثیر والدینتان است، کاری نکنید که به آنها اجازه انجام این کار را بدهد. باید از ایده های نسل قدیم گذشت و زندگی دیگری را انتخاب کرد. اولین قدمی که باید بردارید این است که از شر بدهی خلاص شوید. وظیفه دوم این است که پول در بیاورید و یکی از بهترین شغل های زندگی خود را پس انداز کنید.

موضوع پیشنهادی: چگونه از طریق گروه پیامک پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟
یک برنامه و استراتژی مالی خوب به شما کمک می کند تا پول را در جای مناسب قرار دهید و از اشتباهات جلوگیری کنید. شما نباید دفتر مرکزی و اموال خود را به دیگران کنترل کنید، بلکه در چنین شرایط سختی باید با یک یا چند متخصص رابطه خوبی داشته باشید.

منبع: https://poulsazan.ir

koloukh undery
koloukh undery

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋