kiyaeng76

kiyaeng76

بهترین مارک دستگاه بستنی ساز قیفی ایتالیایی و ایرانی

راهنمای خرید دستگاه بستنی ساز با قیمت مناسب (بهترین مارک بستنی ساز)

دستگاه بستنی ساز وسیله ای بسیار محبوب و پر فروش برا تولید بستنی محسوب می شود. با خرید یک دستگاه بستنی ساز به راحتی می توانید در کنار کسب و کار خود درآمد زایی کنید. از انواع دستگاه بستنی ساز در بستنی فروشی، کافی شاپ، هتل، لبنیاتی، هایپر مارکت و فروشگاه و رستوران ها می توانید استفاده کنید. دستگاه بستنی ساز قیفی یکی از پرفروشترین دستگاه بستنی ساز صنعتی محسوب می شود.

 

صنایع برودتی اورست


 

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، دستگاه بستنی ساز وسیله ای بسیار محبوب و پر فروش برا تولید بستنی محسوب می شود. با خرید یک دستگاه بستنی ساز به راحتی می توانید در کنار کسب و کار خود درآمد زایی کنید. از انواع دستگاه بستنی ساز در بستنی فروشی، کافی شاپ، هتل، لبنیاتی، هایپر مارکت و فروشگاه و رستوران ها می توانید استفاده کنید. دستگاه بستنی ساز قیفی یکی از پرفروشترین دستگاه بستنی ساز صنعتی محسوب می شود.

 

دستگاه بستنی ساز

 

دستگاه بستنی ساز در انواع و مدل های مختلف تولید و عرضه می شود. از انواع این دستگاه می توان به دستگاه بستنی ساز قیفی، دستگاه بار سفت کن بستنی اشاره کرد. تمامی دستگاه های بستنی ساز دارای بدنه داخلی و خارجی تمام استیل ضد زنگ تهیه شده این عمر باعث بالا رفتن عمر دستگاه و همچنین بهداشت و سلامت بستنی تولید شده می شود.

 

دستگاه بستنی ساز خانگی

 

دستگاه بستنی ساز خانگی یکی از پرفروشترین نوع بستنی ساز های تولیدی در بازار می باشد. این دستگاه بستنی ساز رومیزی با داشتن حجم مناسب و اشغال فضای کم یک گزینه مناسب برای خرید و تهیه بستنی با طعم دلخواه در خانه است.

 

دستگاه بستنی ساز صنعتی

 

دستگاه بستنی ساز صنعتی در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می شود دستگاه بستنی ساز صنعتی قابلیت تولید بستنی در انواع طعم ها و مدل های رولی، اسکوپی و قیفی است. همچنی دستگاه بستنی ساز صنعتی قابلیت تولید جلاتو، دسر های میوه ای و خامه ای را نیز داراست.دستگاه بستنی ساز صنعتی دارای موتور گیربکسی قدرتمند، عایق بندی تزریقی و همچنین دارای بدنه دو و یا سه جداره می باشد.

 

نکات مهم در خرید و قیمت بهترین دستگاه بستنی ساز

 

خرید دستگاه بستنی ساز با کیفیت شامل نکات بسیاری اما اولین و مهم نکته در خرید هر محصول انتخاب یک شرکت معتبر عرضه کننده است، دومین نکته شرکت سازنده و کیفیت هر محصولی است، نکته سوم در خرید بستنی ساز گارانتی محصول است هر چه مدت گارانتی و خدمات پس از فروش یک محصول بیشتر باشد باعث صرفه جویی در آینده در برابر هزینه های اضافی است.یکی از دیگر مهم ترین نکات برای خرید هر دستگاه بستنی ساز انتخاب ظرفیت مناسب با توجه به حجم فروش و تولید بستنی هر روزه شما است. شما می توانید با توجه به حجم بستنی تولیدی خود در روز حجم مخزن متفاوتی از دستگاه بستنی ساز را تهیه کنید.لازم به ذکر است تمامی این در قیمت بستنی ساز تاثیر زیادی خواهند داشت.


  • انسجام بستنی تولیدی

  • سرعت تولید و حجم بستنی تولید در هر ساعت

  • نحوه شسشتو دستگاه بستنی ساز




  •  
  •  
  •  

محبوب ترین برندهای دستگاه بستنی ساز در بازار

 

در چند سال اخیر برند های بسیار زیادی دستگاه بستنی ساز را تولید و عرضه کردند. انتخاب بهترین دستگاه بستنی ساز با توجه به کارایی و سلیقه هر شخص بسیار متفاوت است در ادامه این مطلب به معرفی برخی از این برند های نام آشنا میپردازیم.

دستگاه بستنی ساز شمس

دستگاه بستنی ساز شمس بسیار با کیفیت و دارای قدرت موتور بسیار بالاست بدنه تمامی محصولات این شرکت از استیل ضد زنگ تولید شده همین ویژگی باعث می شود که از این دستگاه بتوان در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد. در ساخت این دستگاه بستنی ساز از بهترین متریال موجود در بازار استفاده شده همین موضوع باعث کیفیت بالای این محصول است. تمامی بستنی ساز های شمس دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

دستگاه بستنی ساز نیکنام

 

شرکت نیکنام تولید کننده انواع دستگاه بستنی ساز قیفی در دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد، از ویژگی های محصولات شرکت نیکنام می توان به استفاده از متریال بسیار با کیفیت، موتور قدرتمند ۲ تا ۳ اسب بخار، میزان تولیدی بستنی در بستنی ساز های نیکنام با توجه به مدل های مختلف از ۲۵۰ عدد تا ۸۰۰ عدد متغیر است.

 

دستگاه بستنی ساز البرز سرمایش

 

این شرکت تولید کننده بستنی ساز یکی از بهترین بستنی ساز های بازار را تولید و عرضه می کند. بستنی ساز های این شرکت در انواع بار سفت کن بستنی، جلاتو ساز، بستنی ساز قیفی تولید و عرضه می شود.بستنی ساز های این شرکت با بدنه استل قابلیت استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی را داراست. بستنی ساز های البرز سرمایش دارای اینورتر و کمپرسور بسیار پر قدرت، عایق بندی این محصول از نوع تزریقی است.تمامی بستنی ساز های البرز سرمایش دارای گارانتی ۱۸ ماهه و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشند.

 

دستگاه بستنی ساز ایتالیایی کارپیجیانی

 

دستگاه بستنی ساز ایتالیایی یکی از محبوب ترین بستنی ساز ها در بازار ایران محسوب می شود. بستنی ساز های کارپیجیانی اولین دستگاه بستنی ساز لبه رنگی زن را تولید و عرضه کرده است. همچنین این شرکت تولید کننده انواع دستگاه بستنی ساز قیفی، دستگاه بستنی ساز بار سفت کن و جلاتو ساز می باشد. دستگاه بستنی ساز قیفی کارپیجیانی دارای پنل نمایشگر دیجیتال نیز می باشد.

 

دستگاه بستنی ساز ایتالیایی کاتابریکا

 

از دستگاه بستنی ساز کاتابریکا برای تهیه انواع دسرهای میوه ای و خامه ای استفاده کرد. دستگاه بستنی ساز قیفی کاتابریکا در دو مدل تک قیف و سه قیف با جنس بدنه استیل مناسب برای همه ی شرایط آب و هوایی دارای پمپ پرستاتیک برای تنظیم شلی و سفتی بستنی تولیدی دارای سه نوع تزریق هوا برای تولید بستنی در حجم های مختلف و درب دو جداره می باشد.

 

صنایع برودتی اورست

 

یکی از معتبرترین نمایندگی های بستنی ساز ایتالیایی و ایرانی صنایع برودتی اورست می باشد که با ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه واردات دستگاه بستنی ساز، تواسته جایگاه خوبی در این صنف کسب کند.تمام بستنی ساز های ارائه شده توسط این مجموعه دارای ۱۲ ماه گارانتی معتبر و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشند.برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کاراشناسان فروش صنایع برودتی اورست تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس سایت : everestboroodat.com تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱

 

بهترین دستگاه بستنی ساز صنعتی

 

صنایع برودتی اونیور

 

خرید دستگاه بستنی ساز

 

گروه تولیدی صنایع برودتی اونیور با دو دهه فعالیت مستمر و پویا، هم اکنون در زمره شرکتهای برتر صنعت یخچال و فریزر و دیگر محصولات صنعتی مانند انواع یخچال های قنادی، انواع بستنی ساز قیفی و بارسفت کن و... می باشد.این مجموعه تمامی محصولات را با بهترین و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد.

 

آدرس سایت: univer.ir تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۰۰۷۱۸۲

منبع

https://ana.press/fa/news/608390/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

kiyaeng76
kiyaeng76

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋