kiyaeng76

kiyaeng76

قیمت یخچال ویترینی ایستاده

راهنمای خرید یخچال ایستاده با خبرگذاری آنلاین

یخچال های ایستاده یکی از پرفروش ترین و پرکاربردی ترین نوع یخچال های صنعتی هستند. شیشه های به کار برده شده، در تولید این نوع از یخچال ها از نوع دوجداره هستند، یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع از شیشه های این است، که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند، سرمای داخل یخچال به بیرون منتقل نمی شود. تعداد طبقه های یخچال های ایستاده صنعتی با هم متفاوت است، و با توجه به سفارش مشتریان می توان تعداد آن ها را زیاد و یا کم کرد. از این یخچال ها در مکان هایی که کمبود جا دارند، و دارای فضای محدود هستند، مانند فروشگاه ها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل این سیستم گردش هوا به صورت یکسان و یکنواخت می باشد، در همه ی نقاط داخل یخچال ساندویچی دما یکسان می باشد، و محصولات داخل یخچال فروشگاهی تازه باقی می مانند. ورق های به کار برده شده برای تولید یخچال سوپرمارکتی از نوع استیل مقاوم می باشد، به همین خاطر قابلیت شست و شوی هم دارند، نوع عایق بندی به کار برده شده، در یخچال فست فودی از نوع پلی اورتان می باشد.

انواع یخچال ایستاده فروشگاهی

  • یخچال ایستاده تک درب
  • یخچال ایستاده دودرب
  • یخچال ایستاده سه درب
  • یخچال ایستاده چهار درب
  • یخچال ایستاده شش درب

قیمت یخچال ایستاده چهار درب

قیمت یخچال ایستاده

در تعیین قیمت یخچال های ایستاده عوامل مختلفی اعم از تعداد درب ها، جنس بدنه، نوع موتور، تاج دار یا بدون تاج دار بودن آن ها، جنس شیشه ها و نوع عایق بندی، در صورتی که اطلاعات و تخصص کافی و لازم را در انتخاب و خرید یخچال ایستاده، یخچال ایستاده رستورانی، یخچال ایستاده شرکتی و... ندارید، با کارشناسان صنایع برودتی ونوس تماس حاصل نمایید.

ویژگی های یخچال ایستاده

یخچال فروشگاهی ایستاده تماما دارای عایق بندی به صورت ترزیق فوم حرارتی پلی پورتان درحد فاصل وان دستگاه و بدنه ی دستگاه می باشد که از هدر رفتن انرژی و برودت جلوگیری می کند. 

  • این یخچال ویترینی دارای دو جنس بدنه ی استیل و یا گالوانیزه با رنگ کوره ای می باشد. که از زنگ زدگی و پوسیدگی محصول جلوگیری کرده و بسیار مقاوم در برابر خوردگی می باشد. 

  • تمامی این محصولات دارای پایه هایی به حالت چرخدار بوده که باعث می شود تا جابجایی و حمل و نقل آن به آسانی انجام شود و باعث سهولت در جابه جایی محصول می شود. 

  • تمامی این یخچال ها دارای دربی شیشه ای بوده که جنس آنها از جنس شیشه های سکوریت نشکن می باشد و بسیار مقاوم می باشد در برابر ضربه می باشد و همچنین از ورود آلودگی بخه داخل یخچال جولوگیری می کند.

  • روشنایی ال ای دی در تمامی این یخچال تعبیه شده است که باعث می شود نه تنها باعث می شود تا جلوه ویژه ای به دستگاه دهد و همچنین باعث زیبا دیده شدن و روشنایی داخل دستگاه می شود. 

  • موتور و کمپرسور این یخچال ها با یک دیگر متفاوت بوده اما همه ی آنها از برند های معتبر و معروف بوده که دارای راندمان و قدرت بسیار بالایی می باشد. 

  • این محصول دارای دربی به دو صورت می باشد. درب این محصولات یا به صورت کشویی بوده یا به صورت لولایی می باشد. 

یخچال فروشگاهی تک درب

 

یخچال ایستاده تک درب پپسی

جنس بدنه این یخچال ها از نوع استیل یا گالوانیزه است که به سفارش مشتری قابل تغییر است همچنین یخچال ها دارای نور پردازی LED می باشد، که این امر باعث می شود محصولات داخل یخچال ایستاده نوشیدنی نمای بهتری داشته باشد تا مشتریان بتوانند محصول مورد نظر خود را بدون باز کردن درب مشاهده و انتخاب نمایند.درب یخچال فروشگاهی از شیشه سکوریت نشکن می باشد.

ابعاد یخچال ایستاده کدام است؟

یخچال ایستاده در ابعاد: ۶۰، ۷۰، ۱۲۰، ۲۰۰ ساخته می شوند.
این محصول در انواع: تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب تولید می شود و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارد.

 مشخصات هر یخچال ایستاده ای با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است. برای مثال یخچال قصابی ظاهر و کیفیت بسیار متفاوتی نسبت به سایر یخچال ها دارد. چرا که درون این دستگاه آویز لاشه نصب شده و همچنین استیل به کار برده شده در آن ۳۰۴ است و کاملا ضد زنگ بوده و قابل شست و شو می باشد.
یخچال ایستاده در مدل های قصابی،یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی و یخچال سوپری، هایپری و یخچال پروتئینی با توجه به محصولات نگهداری شده و مشخصات فنی منحصر به خود را دارند.

kiyaeng76
kiyaeng76

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋