kiyaeng76

kiyaeng76

فروش یخچال بستنی و فریزر صندوقی با قیمت ارزان از صنایع برودتی اونیور

صنایع برودتی اونیور یکی از تولید کننده های فریزر های صندوقی میهن می باشد که از بهترین و با  کیفیت ترین قطعات و کمپورسور قوی در آن استفاده شده است.

فریزر های میهن و یا همان فریزر بستنی  صندوقی مناسب برای تمامی فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها،هایپرمارکت ها و... می باشد.گنجایش فریزر های صندوقی بستنی از ۴۰۰ لیتر تا ۶۵۰ است که برای تمامی محدودیت های فضایی تولید میشود.
این نوع فریزر صندوقی که  برای نگهداری بستنی و مواد خوراکی دستبندی شده استفاده میشود حتی از نوع یخچال به عنوان یخچال فریزر مرغ  و ماهی شناخته می شود  که  در آن ، محصولات پروتئینی از جمله مرغ گوشت و... نیز نگهداری می شود.

ابعاد یخچال فریزر صندوقی بستنی

قیمت فریزر خوابیده

یخچال های بستنی در صنایع برودتی اونیور درسایزهای گوناگونی تولید می شود که می توان به لیتراژهای زیر اشاره کرد ومشتری می تواند به سلیقه ی خود استیکر وابعاد فریزرصنعتی را انتخاب وسفارش بدهد برای مشاهده انواع فریزر صندوقی خانگی و استیل به سایت https://univer.ir/ مراجعه کنید.

  • یخچال بستنی 300 لیتری

  • یخچال بستنی 450 لیتری

  • یخچال بستنی 500 لیتری

  • یخچال بستنی 600 لیتری

  • یخچال بستنی 650 لیتری

مشخصات فنی یخچال صندوقی 

قیمت یخچال بستنی کوچک

تمامی یخچال های بستنی دارای دربی شیشه ای نشکن محدب بوده که از جنس سکوریت می باشد همچنین دارای عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان می باشد که مانع از اتلاف و هدر رفتن سرما داخل یخچال فریزر به محیط بیرون شده و درنتیجه از هدر رفتن انرژی و مصرف بیش از حد انرژی نیز جلوگیری می کند. جنس بدنه ی آن از نوع گالوانیز بوده که پوشیده شده با رنگ کوره ای که مانع از زنگ زدن و پوسیدگی بدنه ی یخچال می شود. مصرف انرژی این فریزر صندوقی متفاوت با یخچال فریزر صندوقی  قدیمی بوده و در رده A قرار دارد. این دستگاه مجهز به سیستم نوفراست می باشد که مانع از برفک زدن فریزر صندوقی می شود . موتور و کمپرسور به کار رفته در این دستگاه ها نیز لاز نوع خارجی بوده که دارای قدرت بالایی است قدرت موتور این  دستگاه 3/4 اسب بخار بوده است و طول و عرض و ارتفاع آن بسیار استاندارد بوده و حجم بسیار کمی را اشغال می کند. بدنه این دستگاه به گونه ای طراحی شده است شما می تونید انواع برچسب دومینو، میهن، دایتی، پاک و... را به آن اعمال کنید. 

مشخصات فنی فریزر صندوقی بستنی

جنس بدنه گالوانیزه
عای بندی تزریق فوم
مصرف انرژی  A
دمای داخلی یخچال زیر صفر
قدرت موتور  ۳/۴ اسب بخار
حجم فریزر 3۰۰ لیتر
400 لیتر
500 لیتر
600 لیتر
650 لیتر
طول ۱۲۵ سانتیمتر
عرض ۶۱ سانتیمتر
ارتفاع ۸۳ سانتیمتر

 

قیمت فریزر صندوقی میهن و دومینو

خرید فریزر صندوقی

قیمت یخچال بستنی با توجه به نوع یخچال، لیتراژ محصول، جنس بدنه و نوع موتور متفاوت است. برای اطلاع از قیمت محصول می توانید با کارشناسان فروش صنایع اونیور تماس بگیرید. تمامی یخچال  ایستاده و یخچال صنعتی های مجموعه اونیور دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند. شما پیش از ثبت سفارش محصول خود را می توانید طی 7 تا 10 روز کاری در سراسر کشور تحویل بگیرید. 

  •  کارشناسان فروش: 09128007182

 فریزر صندوقی بدون برفک

قیمت یخچال فریزر صندوقی بستنی

برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و برودت داخل فریزر صندوقی کوچک و بزرگ در ساختار این دستگاه از عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است تا در هنگام استفاده ی مشتریان و باز وبسته کردن درب فریزر صندوقی مغازه دچار برفک نشود، برای اینکه بستنی ها و خوراکی های داخل فریزر صندوقی به نمایش مشتریان گذشته شود درب های دستگاه به صورت شیشه ای ساخته شده است که جنس آن نیز از سکوریت نشکن می بوده که احتمال شکستگی را به صفر می رساند، این فریزر صندوقی فروشگاهی در لیتراژ های مختلف بر اساس نیاز شما در شرکت اونیور ساخته می شود که کوچک ترین آن فریزر صندوقی 150 لیتری می باشد، برای تعیین قیمت فریزر صندوقی نیز این لیتراژ در نظر گرفته می شود.

منبع:

https://univer.ir/product/55/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C-400-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C

kiyaeng76
kiyaeng76

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋