kiyaeng76

kiyaeng76

یخچال فریزر خوابیده چیست و چه انواعی دارد؟

یخچال فریزر خوابیده

قیمت فریزر خوابیده

فریزر های صندوقی یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات هر فروشگاه ،رستوران، هتلی  و....  فریزرها هستند، می باشند و به مرور زمان در انواع مختلف تولید شده اند. فریزر های صندوقی در عین اشغال کم محیط فروشگاه، حجم زیادی از محصولات را در خود جای می دهند. یخچال بستنی میهن یا فریزر بستنی این محصول در انواع مختلف ساخته شده است، که در این مطلب به صورت کامل در این باره توضیح خواهیم داد.

فریزر صندوقی چیست؟

قیمت فریزر صندوقی

فریزر های صندوقی نوعی از یخچال های صنعتی یا همان فریزرها می باشند که با نام‌های متفاوتی مانند یخچال بستنی ،فریزر بستنی، فریزر خوابیده فروشگاهی و.... در جامعه شناخته شدند.
یخچال فریزر ها دارای درب شیشه ای بودند که  برای نگهداری نوشیدنی یا مواد غذایی در فروشگاه ها استفاده می شدند که از پرکاربردترین فریزر های تجاری اند.
نوع دیگری از فریزر های تجاری فریزر خوابیده می باشد که دارای درب شیشه ای و کشویی بوده و در لیتراژ مختلف تولید می‌شود و از آن برای نگهداری انواع بستنی ،گوشت ،مرغ ،ماهی و سبزیجات و.... استفاده می شود.

قیمت فریزر صندوقی خوابیده

خرید فریزر صندوقی

تمامی فریزر های صنعتی تولید شده توسط صنایع برودتی نارنیا سرما چه فریزر صندوقی کوچک و چه فریزر صندوقی بزرگ  مجهز به عایق تزریق فوم هستند که علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی، از به وجود آمدن برفک در داخل فریزر جلوگیری می کند زیرا این فریزر ها در دسترس عموم هستند و به طور مداوم درب های آن ها توسط مشتریان باز و بسته می شوند.بدنه فریزر صندوقی بدون برفک خانگی از نوع  استیل استنلس طراحی شده و درب های آن از شیشه دوجداره و سکوریت نشکن ساخته شده است که در برابر ضربه های احتمالی مقاوم است و خطر شکستگی را کاهش می دهد.این فریزر های می توانند دمی داخلی خود را به  صفر درجه فارنهایت (18- درجه سانتی گراد) برسانند با این حال ممکن است تحت تاثیر دمای محیط بیرون فریزر قرار بگیرند به همین دلیل از موتور های بسیار قوی با برند های معتبر از جمله  امبراکو استفاده شده است.

عملکرد فریزر خوابیده به چه صورت است؟

از فریزر خوابیده برای خنک کردن مواد غذایی درون فریزر استفاده می شوند، و این که حتماً باید در ساخت فریزر دقت کنیم، که قطعات استفاده مرغوب باشند، و دارای قدرت موتور بالای داشته باشند، و برای این که بتوانند با شرایط آب و هوایی هر منطقه سازگاری داشته باشند، از کمپرسورهای کم مصرف استفاده شود.

درب این یخچال خوابیده همان طور که قبل تر هم  گفتیم به صورت کشویی بوده، و این امکان را مشتریان می دهد، تا بتوانند محصولات داخل فریزر را به راحتی ببینند، و به راحتی انتخاب کنند. دو جداره بودن شیشه های فریزر از اتلاف سرمای داخل فریزر جلوگیری می کند. روی این دستگاه عایق بندی فوم پلی یورتان به کار رفته تا به مقاومت آن اضافه شود.

فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی خانگی

این فریزرصندوقی برای نگهداری از مواد فاسد شدنی مانند گوشت ومرغ ، ماهی ومیگو درمنازل مورد استفاده قرار می گیرد که در دو نوع تک درب و دو درب تولید می شود ظرفیت این فریزر260 لیتر می باشد. جنس بدنه ی این دستگاه گالوانیزه  وعایق بندی تزریق فوم پلی یورتان می باشد. از فریزر خانگی تک درب 260لیتری که دارای 6 سبد است در دفاتر، شرکت ها و فروشگاه های کوچک استفاده می شود همینطور از فریزر دو درب کم مصرف که دارای دو سبد که هر کدام دارای محفظه ودرب جدا گانه می باشد نیز در منازل و دفاتر اداری و همینطور سوپرمارکت ها کاربردی می باشد.

از کاربردی ترین و پرمصرف ترین نوع فریزرها، فریزر صندوقی فروشگاهی می باشد، که یکی از اقلام های ضروری برای نگهداری مواد غذایی در فروشگاه ها می باشد، و در گنجایش های مختلف برای مصارف خانگی و سوپری طراحی و تولید می شوند. 

یخچال بستنی خوابیده دارای ترموستات دیجیتال هستند، که همین امر موجب شده در فروشگاه های زنجیره ای، امکان تجاری، سوپرمارکت و هایپرمارکت ها، بستنی فروشی و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت فریزر خوابیده را با توجه گنجایش، تعداد درب، نوع موتور موارد دیگر قابل تعیین می باشد.

فریزر صندوقی چه مارکی خوبه؟

  • فریزر صندوقی هیمالیا 

  • فریزر صندوقی اوگور 
  • فریزر صندوقی یخ نوش البرز
  • فریزر صندوقی کینو
  • فریزر هاینسس
  • فریزر  آرچین
  • فریزر برفاب

فریزر صندوقی استیل (طرح قدیم)

قیمت یخچال فریزر خوابیده

فریزر استیل همانطور که از نامش پیداست، دارای جنس بدنه ی داخلی و خارجی استیل استنلس می باشد که به معنای ضد زنگ بودن آن در مقابل آب و ضربه می باشد که در انواع دو درب، چهار درب و شش درب ساخته شده که بدون برفک بوده و در مصرف انرژی نیز کم مصرف می باشد و در دو مدل خشک کن و معمولی برای نگهداری از گوشت، مرغ، ماهی و تولید بستنی مورد استفاده قرار می گیرد، از عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان برای جلوگیری از خارج شدن سرما از یخچال فریزر زمینی استفاده شده است.

منبع:

https://univer.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

kiyaeng76
kiyaeng76

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋