amirali

amirali

خرید دریچه منهول نانو کامپوزیت

دریچه منهول نانو کامپوزیت پوششی است که بر روی منهول ها یا چاه های فاضلابی یا مخابراتی استفاده می شود که احتمالا بارها در کوچه و خیابان ها دیده اید. این پوشش از انواع مختلفی تشکیل شده که هر کدام با توجه به نوع منطقه شهری جاده، پیاده رو ها و زیرساخت فاضلابی و مخابراتی و خط لوله گاز متفاوت هستند. این پوشش ها ادر مکان هایی از جمله خیابان ها، پیاده رو ها، فرودگاه ها و کارخانه ها بکار می روند و با توجه به این مکانها میزان بار ترافیکی و میزان تردد ها و کاربردهای متفاوت، مقاومت های متفاوتی دارند و رنگ آنها باتوجه به مخبراتی یا فاضلابی بودن دریچه منهول که شرکت مخابرات و آب وفاضلاب و گاز اجرا می کنند متفاوت است.

 

دریچه های منهول نانو کامپوزیتی با هزینه های بالا، مقاومت مکانیکی و هیدرولیکی بالا، خواص حرارتی و شیمیایی بالا و مقاومت در برابر آتش، مواد شیمیایی خورنده و فرسایش شدید و جایگزینی محصولات فلزی مشخص می شوند. برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

ساختار دریچه منهول نانو کامپوزیت

  • الیاف سیلیس
  • کربنات کلسیم
  • رنگدانه شده
  • پراکسید
  • رزین پلی استر غیر اشباع

نکات ایمنی و کیفیت دریچه منهول نانو کامپوزیت

  1. هدایت الکتریکی ناکافی
  2. عایق
  3. عدم حرکت (لغزش) بیش از 6% طبق ASTM C1028
  4. انحراف ابعادی کمتر از 16/1 اینچ

کاربرد دریچه منهول نانو کامپوزیت

بر اساس ابعاد و ویژگی‌های مقاومتی مختلف، می‌توان از آن در مکان‌های زیر استفاده کرد: تردد عابران پیاده و دوچرخه‌ها پیاده‌روها و پارکینگ‌ها آبراه‌های کنار جاده‌ها ایستگاه‌ها و حاشیه‌های جاده‌ای که وسایل نقلیه سنگین تردد می‌کنند محل تردد وسایل نقلیه فوق‌سنگین مانند اسکله‌ها و فرودگاه‌ها.

 

amirali
amirali

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋