amirali

amirali

مخزن آب

کاربرد مخزن آب 

مخازن آب برای تأمین ذخیره آب برای استفاده در بسیاری از کاربردها، مانند آب آشامیدنی ، کشاورزی آبیاری ، مهار آتش ، کشاورزی کشاورزی، برای گیاهان و دام، تولید مواد شیمیایی ، تهیه غذا و بسیاری از مصارف دیگر استفاده می شود. پارامترهای مخزن آب شامل طراحی کلی مخزن و انتخاب مصالح ساختمانی و آستر می باشد. برای ساخت مخزن آب از مواد مختلفی استفاده می شود: پلاستیک ( پلی اتیلن ، پلی پروپیلن )، فایبرگلاس ، بتن ، سنگ ، فولاد.(جوش داده شده یا پیچ، [1] کربن، یا ضد زنگ). از گلدان های سفالی مانند ماتکی که در جنوب آسیا استفاده می شود نیز می توان برای ذخیره آب استفاده کرد. مخازن آب راه موثری برای کمک به کشورهای در حال توسعه برای ذخیره آب پاک هستند.

برای خرید مخزن آب شرب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.irpolymer.com/fa/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87/44/water-tank

 

انواع مخزن آب

مخزن تماس شیمیایی ساختمانی FDA و NSF پلی اتیلن، اجازه می دهد تا زمان نگهداری مواد شیمیایی تصفیه شده با آب محصول "در تماس" (تصفیه شیمیایی) باشد.

تانکا در راجستان به عنوان یک شکل سنتی برداشت آب باران استفاده می شود
آبخوان ، ساخته شده از فولاد کربنی اندود شده، ممکن است آب را از یک چاه آب یا از آب های سطحی دریافت کند، که اجازه می دهد حجم زیادی از آب در انبار قرار گیرد و در چرخه های اوج تقاضا مورد استفاده قرار گیرد.

یک مخزن آب بالا که به عنوان برج آب نیز شناخته می شود، فشار خروجی سطح زمین 1 کیلو پاسکال در هر 10.2 سانتی متر (4.0 اینچ) یا 1 psi برای هر 2.31 فوت (0.70 متر) ارتفاع ایجاد می کند. بنابراین، یک مخزن با ارتفاع 20 متر حدود 200 کیلو پاسکال تولید می کند و یک مخزن با ارتفاع 70 فوت حدود 30 پوند در هر اینچ مربع فشار تخلیه ایجاد می کند که برای اکثر نیازهای خانگی و صنعتی کافی است.

مخزن آب فاضلاب

مخزن آب فاضلاب محصول جدیدی است که به طور مستقل توسط شرکت ما ساخته شده است. این یک نسخه جدید از مخزن آب جوش سنتی و مخزن آب فولاد ضد زنگ است. می تواند مشکلات نشتی مخزن آب و مخزن آب فولادی ضد زنگ را حل کند. همچنین می توان از آن برای تامین آب خانگی استفاده کرد. همچنین می توان از آن در تامین آب آتش نشانی استفاده کرد. نیاز به جوش دادن ضخامت صفحه مخزن آب، اتخاذ اساس فرآیند شکل‌دهی ، فشار دادن میله‌های تقویت‌کننده روی سطح عقب مکانیکی و پیشرفت. استحکام سطح اتصال از ضخامت صفحه مخزن آب سنتی از بهبود سختی سطح واحد دستگاه و کشش نوار توقف آب جلوگیری می کند. در عین حال، از ساده سازی قوس مربعی و مونتاژ پد الاستیک برای بهبود عملکرد لرزه ای مخزن آب گروه استفاده می شود.
 

amirali
amirali

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋