amirali

amirali

مزایای کیسه های سلفون

چه بخواهید کیک یا شیرینی بخرید ، و چه حتی سیگار بخرید ، نمی توانید فویل پلاستیکی نازک و شفافی را که آنها را پوشانده است از دست بدهید. این فویل های پلاستیکی به عنوان کیسه های سلفون شناخته می شوند و آنچه آنها را از سایر پلاستیک های مورد استفاده برای بسته بندی متفاوت می کند ، این واقعیت است که آنها اغلب زیست تخریب پذیر هستند و به مقدار زباله های پلاستیکی در محل های دفن زباله اضافه نخواهند کرد. مزایای مختلف استفاده از کیسه های سلفون باعث محبوبیت فوق العاده آنها شده و از زمان اختراع براندنبرگر در سالهای اولیه قرن بیستم ، زمانی که از آنها برای بسته بندی آب نبات استفاده می شد ، مطمئناً تکامل یافته اند. با این وجود ، مزایایی که کیسه های سلفون از آن برخوردارند امروزه همانند مزایای اولیه آنها نیست زیرا ساخته نشده اند تا ضد رطوبت باشند. این ویژگی سرانجام در دهه های 1920 و 1930 اضافه شد ، که این بازه زمانی بود که فروش کیسه های سلفون به شدت افزایش یافت.

خواص کیسه های سلفون


اگر از ویژگی های مختلف کیسه های سلفون تعجب می کنید ، ممکن است بخواهید به لیست زیر نگاهی بیندازید:

نفوذ پذیری کم به هوا ، آب ، روغن و باکتری ها
نیمه نفوذ پذیری در برابر رطوبت به "تنفس" کمک می کند - حفظ عطر و طعم طبیعی و عطر خوراکی ها
فیلم های نازک و شفافی که می توانند در طرح های مختلف ساخته شوند و می توانند رنگی باشند و برای ترجیحات زیبایی تزئین شوند
با گذشت زمان تحلیل نمی رود و قابل شستشو و استفاده مجدد است
به صورت تجاری با قیمت مناسب در دسترس است

کاربردها و فواید متنوع کیسه های سلفون

بدون شک جای تعجب نیست که کیسه های سلفون در چند دهه گذشته کاملاً محبوب و مفید شده است. از زمان تولید کیسه های سلفون ، به لطف استانداردهای بالایی که در صنعت تعیین شده است ، آنها بهبود یافته اند. امروزه کیسه های سلفون در تولید:

کیف های کادویی
فنجان های پلاستیکی
صفحات
کارد و چنگال پلاستیکی
بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی سیگار
بسته بندی آدامس
با نگاهی سریع به بسته های کادویی که هنگام خرید هدیه برای یک دوست یا یکی از اقوام خود ارائه می شود ، می بینید که اکثریت عمده آنها از سلفون ساخته شده اند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، مزایای بیشماری که هنگام استفاده از کیسه های سلفون به دست می آید بیشتر مصرف کنندگان و شرکت ها را به استفاده از آنها ترغیب می کند. طبق اطلاعات ارائه شده توسط هیئت مصرف کننده ملی ، خریداران معتقدند برخی از مهمترین مزایای کیسه های سلفون عبارتند از:

حفظ عالی طعم و بو (غذا)
آب بندی حرارت
موانع رطوبت کافی
قیمت پایین
بصورت عمده موجود است

سازگار با محیط زیست با سلفون

در سال های اخیر ، طراحی های سازگار با محیط زیست در صنایع مختلف ، مانند بسته بندی مواد غذایی ، مورد تشویق قرار گرفته اند. مزایای کیسه های سلفون به تولید مواردی که تأثیر کم در محیط دارند ، گسترش یافته است. مطمئناً ، این تغییر مثبت لبخند را به لب کارآفرینان آورده است ، که مورد انتقاد سازمانهایی قرار گرفتند که کمپین هایی را برای جلوگیری از تخریب کره زمین تشکیل داده اند. علاوه بر این ، فراموش نکنید که کیسه های سلفون به طور سنتی از سلولز احیا شده ساخته می شوند ، اما استانداردهای کیفیتی که امروز در صنعت تعیین شده است ، اطمینان می دهند که محصول نهایی هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. در نتیجه ، دفعه بعدی که یک کلوچه بخورید یا یک کارت تبریک بخرید ، خواهید فهمید که این بسته بندی فقط یک سوباتروف سلفون نیست و یک محصول سلفون "مسئول" است.

amirali
amirali

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋