ابزار کسب و کار CRM بستری نوآورانه است که برای جمع آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات مشتری یا اتوماسیون مهمترین فعالیت های روزمره استفاده می شود.
اثربخشی نرم افزار CRM برای آژانس های مسافرتی می تواند مزایای زیر را برای شما فراهم کند:
• مشتریان را با رویکرد خدمات مرتبط و به روز شگفت زده کنید.
• تحلیل روندها و اطلاعات بازاریابی برای توسعه
• رضایت مشتری و وفاداری مشتری را افزایش می دهد.
• دسترسی سریعتر و مبتنی بر وب به داده های کلیه مشتریان و شرکای تجاری از هر کجا با استفاده از دستگاه های مختلف
• تاریخچه مشتری را با استفاده از فرآیندهای خودکار و پایگاه داده ها حفظ کنید.
• محاسبه اثربخشی کمپین های بازاریابی
• CRM سفارشی بر اساس نیاز مشاغل و آژانس های مسافرتی
پاسخ ها