نرم افزار CRM برای آژانس های مسافرتی شامل کارکردهایی با هدف رفع نیازهای ویژه شرکت های مسافرتی و میزبانی است. با توجه به ویژگی های بیشتری که در نرم افزار CRM برای آژانس های مسافرتی به کار رفته است ، ساماندهی اطلاعات ، پیاده سازی ارتباطات بین المللی و اتوماسیون فرایندهای عملیاتی آسان می باشد در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.
ویژگی های این نرم افزار:
* بانک اطلاعات مشتری: این امکان را به شما می دهد تا کلیه اطلاعات مربوط به مشتری ، ثبت اطلاعات مسافر (PNR) ، برنامه سفر ، ارتباطات پیش فروش و پس از فروش را ردیابی کنید.
* پیام کوتاه ، مرکز تماس ، ایمیل ، چت و واحد پشتیبانی سازمان
* پشتیبانی Help Desk
* آرشیو اطلاعات
* تحلیل داده ها
* یکپارچه سازی با محیط های IT
* قابلیت رزرو
* مدیریت ارتباط با مشتری
* ادغام با محیط های IT
* مدیریت ارتباط با مشتری
پاسخ ها