CRM برای شرکت های تولیدی، بازرگانی، هواپیمایی، شرکت های خدماتی، شرکت های صنعتی، شرکت های صادرات، شرکتهای بیمه ، بیمارستانها ، دانشگاهها ، حسابداری ، انبارداری و غیره مناسب می باشد.
نرم افزار CRM نیاز های کاربران را در بخش های زیر پوشش می دهند :
شما میتوانید جلسات خود را مدیریت نمایید و از مصرف کاغذ در شرکت خلاص شوید.
کلیه تراکنش و هزینه های خود را با CRM مدیریت نمایید.
کلیه مشکلاتی که مشتریان شما برایشان پیش می آید را مدیریت کنید.
سیستم های فکس ، سانترال ، ایمیل ، وب سرویس ، تلفن و سرنخ های دستی خود را به CRM متصل نمایید. خدمات پس از فروش خود را به نحو احسنت به مشتریان ثابت خود عرضه نمایید .
پاسخ ها