نکات تعمیرخودرو و معرفی خدمات امداد

نکات تعمیرخودرو و معرفی خدمات امداد

نکات مربوط به خدمات امداد سیار و تعمیرات سیار در بخش وبلاگ این بلاگ ذكر گردیده
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

نکات مفیدی در مورد بهداشت خودرو

ویروس کووید-19 که معمولاً به عنوان ویروس کرونا شناخته می شود، به یک بیماری همه گیر جهانی تبدیل شده است که به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است. سطوح ضدآب و شستن دست مادر در مبارزه با کووید 19 بسیار مهم است. یکی از زمینه هایی که ممکن است برخی افراد از آن بی خبر باشند، خودروی آنهاست. فضای داخلی خودرو معمولاً شامل سطوح و مواد مختلفی از جمله پلاستیک، شیشه، فلز و لاستیک است. ویروس کرونا می تواند حدود 3 روز روی سطوحی مانند پلاستیک و فلز زنده بماند، بنابراین افرادی که ممکن است به سر کار بروند و از وسیله نقلیه خود استفاده کنند در معرض خطر سرایت ویروس به عزیزان خود هستند. تمیز کردن وسیله نقلیه شما هرگز برای ایمنی شما و اطرافیانتان مهم نبوده است. به این فکر کنید که روزانه چند قسمت از ماشین خود را لمس می کنید، دستگیره درها و بیرون، فرمان، دکمه های کنترل و غیره. از آنجایی که فضای داخلی اکثر خودروها متفاوت است، استفاده از محصولات و تکنیک های مناسب برای ضدعفونی مناسب وسیله نقلیه بسیار مهم است. در اینجا چند نکته مفید برای بهداشت خودرو برای کمک به مبارزه با شیوع ویروس کرونا آورده شده است.

 

وسیله نقلیه خود را تمیز کنید

شما باید داخل ماشین خود را به طور منظم و ترجیحا با دستمال ضدعفونی کننده تمیز کنید. تمام سطوح اصلی، از جمله فرمان، دستگیره در داخل و خارج، دکمه های سفارشی و پد لمسی را حذف کنید. قبل و بعد از سفر، تمام مناطق را ضد عفونی کنید و اگر با شخصی سفر می کنید یا به کسی آسانسور می دهید، به این ترتیب. یک ضدعفونی کننده الکلی 70 درصد باید کافی باشد. بهتر است از همین محلول تمیزکننده برای تمیز کردن صندلی ها، یراق آلات، چکمه ها و نمای بیرونی خودرو استفاده کنید.

از هیچ نوع پراکسید هیدروژن یا سفید کننده استفاده نکنید زیرا به داخل خودرو آسیب می رساند. اگر دستمال‌های ضدعفونی‌کننده الکلی ندارید، به جای آن از آب و صابون استفاده کنید، بگذارید صابون به مدت 20 ثانیه روی پوست بماند و سپس پاک کنید.

 

هنگام سوخت گیری خودرو از دستکش استفاده کنید

هنگام سوخت گیری وسیله نقلیه خود، برای جلوگیری از آلودگی توسط سایر رانندگان، از دستکش استفاده کنید. بهتر است باک خود را به طور کامل پر کنید تا تعداد مراجعه شما به پمپ بنزین کاهش یابد. هنگام پرداخت، توصیه می شود از پرداخت بدون تماس استفاده کنید. ضد عفونی کننده دست در ماشین خود حمل کنید تا بعداً دستان خود را ضد عفونی کنید. برخی از پمپ بنزین ها دارای دستکش های یکبار مصرف هستند که می توانید هنگام سوخت گیری وسیله نقلیه خود از آن استفاده کنید.

ماشین خود را هوور کنید

تشک روی کف وسیله نقلیه خود و اطراف آن را مهم کنید زیرا احتمالاً دارای باکتری و کثیفی است که می تواند مشکل ساز باشد مگر اینکه به طور مرتب تمیز شود.

تهویه مطبوع خود را بررسی کنید

نشان داده شده است که ویروس ها می توانند از طریق دستگاه های تهویه مطبوع پخش شوند و فیلترهای نصب شده در چنین سیستم هایی لزوماً قادر به گرفتن چیزهایی به اندازه ویروس نیستند. یک کیت تمیز بخرید که به راحتی اسپری شود و از دریچه های داخلی خودرو استفاده کند. تهویه مطبوع خود را بررسی کنید و فیلترهای هوای خود را تمیز کنید تا رشد باکتری ها، کپک ها و قارچ ها را کاهش دهید، که به کاهش بو نیز کمک می کند.

کلید ماشین خود را مرتب تمیز کنید

دستان شما به طور مرتب کلیدهای ماشین خود را لمس می کنند، بنابراین مهم است که آنها را قبل و بعد از استفاده بردارید. هیچ کس دیگری نباید کلیدهای شما را کنترل کند.

با دستان خود عطسه یا سرفه نکنید

توصیه می شود برای جلوگیری از شیوع کووید-19 که می تواند سایر مسافران خودرو را به این ویروس مبتلا کند، عطسه یا سرفه کنید.

در صورت امکان دست های خود را بشویید

این کافی نیست، لطفا دست های خود را مرتب بشویید! حتی پس از تمیز کردن وسیله نقلیه خود، باید دست های خود را به خوبی بشویید تا مطمئن شوید که هیچ میکروبی در خودرو باقی نمانده است.

وسایل ضروری برای حمل ماشین شما

*ضدعفونی کننده دست
*دستمال مرطوب ضد باکتری
*بافت
*دستکش یکبار مصرف

نکات تعمیرخودرو و معرفی خدمات امداد
نکات تعمیرخودرو و معرفی خدمات امداد نکات مربوط به خدمات امداد سیار و تعمیرات سیار در بخش وبلاگ این بلاگ ذكر گردیده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋