khatrk03

khatrk03

راهیابی به دبیرستان ماندگار البرز تهران

دبیرستان ماندگار البرز که کالج آمریکایی ها نام داشت یکی از دبیرستان های معتبر و قدیمی شهر تهران است..این دبیرستان که جزء نخستین نمادهای آموزشی جدید در ایران است در شمال غربی چهارراه حافظ چهارراه کالج در خیابان انقلاب اسلامی قرار دارد.این مدرسه به خاطر نمای رشته کوه البرز در پشت آن، البرز نام گرفته است.

معرفی دبیرستان ماندگار البرز

این دبیرستان به عنوان یکی از نمادهای آموزشی جدید در ایران، دارای قدمتی به سال ۱۲۵۰ شمسی برمی‌گردد. به دلیل کیفیت بالای آموزشی و تلاش دانش‌آموزان آن، دبیرستان ماندگار البرز در المپیادهای علمی بسیاری رتبه برتری را کسب کرده است. برای ثبت‌نام در آزمون ورودی این دبیرستان، دانش‌آموزان می‌توانند از طریق سامانه azmoon.tehranedu.ir ثبت‌نام کنند.

دبیرستان ماندگار البرز با دانش‌آموزانی نخبه هر ساله، مقام‌های برتر را در المپیادهای علمی کسب می‌کند. در سال ۱۳۸۵، این مدرسه به دلیل سوابق درخشان علمی، آموزشی و فرهنگی، توسط شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان یکی از مدارس ماندگار ایران شناخته شد.

سایت دبیرستان ماندگار البرز

دبیرستان ماندگار البرز با داشتن یک سایت اختصاصی به نشانی mandegaralborz.sch.ir، فرصتی را برای دانش آموزانی که قصد ورود به این مدرسه را دارند، فراهم کرده است تا با سوابق تاریخی، پژوهشی، مسئولین و محتوای آموزشی آن بیشتر آشنا شوند. در صفحه اصلی سایت دبیرستان ماندگار البرز، آخرین اخبار و رویدادهای آن بارگذاری می شود. پذیرش در دبیرستان ماندگار البرز از طریق آزمون ورودی برگزار می شود و شرایط آن هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون اعلام می گردد.

آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

برای آشنایی دانش آموزان با جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون، توصیه می شود که دفترچه آزمون سال گذشته دبیرستان ماندگار البرز را مطالعه کنند. ثبت نام در آزمون ورودی به صورت اینترنتی از طریق سایت Azmoon.tehranedu.ir انجام می شود. در صورتی که دانش آموز شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام را دارا نباشد، از حضور در آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. به منظور موفقیت در آزمون، مطالعه منابع شرط اصلی است.

در حال حاضر، آزمون ورودی برای متقاضیان پایه هفتم به مدت دو سال برگزار نشده و وضعیت پذیرش در سال جاری هنوز مشخص نیست. برای ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز، دانش آموزان باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران مراجعه کنند.

برای دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی، منابع شرکت در آزمون ورودی به همراه مواد درسی، تعداد و ضریب سوالات در جداول زیر ارائه شده است. مطالعه این منابع به همراه نمونه سوالات برای موفقیت در آزمون مفید است.

در کل، دبیرستان ماندگار البرز با ارائه اطلاعات کامل و دقیق در سایت خود، فرصتی را برای دانش آموزان فراهم کرده است تا با شرایط ثبت نام و آزمون ورودی این دبیرستان آشنا شوند.

منبع مقاله

khatrk03
khatrk03

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋