khaneyeshomaa

khaneyeshomaa

فروشگاه اینترنتی خانه شما فروش انواع لوازم دکوری و مبلمان، آباژور و لوستر

کیوسک لمسی و مزایای استفاده از آن در کسب و کار

 

 

کیوسک لمسی که به آن پایه لمسی نیز می گویند، در واقع سازه ای است که یک صفحه نمایش لمسی و یک صفحه نمایش لمسی در جلوی آن قرار دارد و داخل آن مجهز به کامپیوتر یا جعبه اندروید است. که به کاربر این امکان را می دهد تا با تعامل با صفحه نمایش لمسی، هر یک از مطالب خود را به مخاطبان خود ارائه و نمایش دهد.


پایه لمسی یا کیوسک یک دستگاه هوشمند با طیف وسیعی از کاربردها است. این دستگاه تصاویر و متن های مورد نظر شما را با کمک یک صفحه نمایش لمسی بزرگ به اشتراک می گذارد. انواع مختلفی از رسانه های لمسی وجود دارد. بنابراین می توان از این دستگاه در هر مکانی استفاده کرد. برای مثال می توانید با Satfade در ایستگاه رستوران خود غذا سفارش دهید. از دیگر کاربردهای این محصول می توان به فروشگاه ها، هتل ها، داروخانه ها، بیمارستان ها و ... اشاره کرد. به کمک این محصول خدمات هوشمند ارائه دهید و مشتریان خود را به سمت خدمات خود جذب کنید. زیرا تجربه استفاده از فناوری همیشه برای مخاطب مفرح و جذاب است.


ممکن است برای استارت آپ ها و برخی شرکت ها خرید یک محصول حسگر به خصوص در مقادیر بیشتر مقرون به صرفه نباشد. در حالی که همان مجموعه ممکن است برای ارائه و ارائه خدمات خود به مشتریان در یک نمایشگاه، کنفرانس، جلسه یا رویداد کوتاه مدت و چند روزه نیاز به استفاده از صفحه نمایش لمسی یا کیوسک لمسی داشته باشد، که قطعاً به این معنی است که اجاره صفحه نمایش لمسی بسیار خارج از بودجه است. . . این کار بسیار کمتر از خرید یک دستگاه نیاز دارد.
از طرفی حفظ این سیستم یا به روز رسانی مداوم محتوای Stand Touch نیز از جمله مشکلاتی است که می توان به آن اشاره کرد. بنابراین برای این دسته از شرکت ها، اجاره پایه لمسی و اموت تاچ مقرون به صرفه و معقولتر خواهد بود.


ضمناً با توجه به اینکه تمامی صفحه نمایش های تعاملی و لمسی به تنهایی و بدون محتوای مناسب کارایی و کارایی لازم را در فرآیند نخواهند داشت. از این رو شرکت یاسکو برنامه های لمسی زیادی را برای ارائه خدمات، محصولات و پروژه های شرکت های مختلف در نمایشگاه طراحی و همچنین کیوسک لمسی و غرفه لمسی خود ارائه می دهد. بنابراین افرادی که به جشنواره ها و رویدادهای مختلف می روند، سابقه موفقی در استفاده از فناوری تشخیص محصول در رویدادهای خود دارند.

 

 


عملکرد لمسی اولیه

سیستم عامل ویندوز و اندروید وجود دارد.
امکان اتصال به اینترنت از طریق WIFI، LAN
10 نقطه لمس همزمان وجود دارد
دارای پورت های USB، LAN، HDMI، VGA می باشد
چاپگرها و اسکنرها قابل نصب هستند
برنامه های ویژه زیادی دارد
صفحه نمایش فول اچ دی
دارای بلندگو و خروجی صدا
قابلیت ارتقاء CPU و RAM به نیاز کاربر دستگاه بستگی دارد


مزایای پایگاه ارتباطی

طراحی زیبا
پایگاه داده مشتری ایجاد کنید
طراحی مطابق با سلیقه مشتری
قطعات با کیفیت عالی
قیمت مناسب و رقابتی است.
ایجاد یک تجربه بصری که در ذهن مشتری و مخاطب ماندگار شود

 

 

مطلب پیشنهادی: انواع کیوسک نوبت دهی و مزایای استفاده از آن


نرم افزار کیوسک

انتخاب و دریافت اطلاعات
با کمک این نرم افزار کیوسک می توانید به راحتی از طریق کیوسک نظرسنجی لیستی از تمامی افرادی که در طول نمایشگاه از غرفه شما بازدید کرده اند دریافت کنید و بازدیدکنندگان علاوه بر ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی خود سوالاتی را مطرح کنند که چه چیزی برای شما و شما مهم است. ثبت شده اند. این نرم افزار جواب می دهد و در نهایت پس از پایان نمایشگاه، گزارش کاملی از بازدیدکنندگان خواهید داشت که قطعا برای کسب و کار شما بسیار مفید است.


گالری عکس

با استفاده از این نرم افزار می توانید آلبوم عکس، ویدئو و هر فایل چندرسانه ای را که می خواهید به کاربران خود نمایش دهید، نمایش دهید. Nova Touch Kiosk از تمامی فرمت های تصویر و ویدئو به خوبی پشتیبانی می کند.


میز لمسی تعاملی هوشمند
میز لمسی تعاملی هوشمند بر اساس نیاز و بودجه مشتری، فضای موجود، الگوهای استفاده و مشخصات کاربر طراحی، تولید و نصب شده است.
میز لمسی هوشمند تعاملی در سایزهای 32 تا 85 اینچ با فناوری لمس قاب یا فویل با قابلیت تشخیص 2 تا 40 نقطه لمسی به صورت همزمان ارائه می شود.
میز لمسی هوشمند فعال کاربردهای زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:
 

میز لمسی بانک
میزهای اتصال آیریک تک ضمن ارائه نرم‌افزارهای کاربردی، برخی از دستگاه‌های سخت‌افزاری سلف‌سرویس بانک را ارائه می‌کنند و نیاز به پرسنل را کاهش می‌دهند، مراجعین را برای دریافت خدمات راهنمایی می‌کنند و میز خدمات سنتی را جایگزین می‌کنند که به همین دلیل برای همه مشتریان محترم است. ضمناً در شعب بانک ها نیز به عنوان مشتری به حساب می آید.


میز لمسی سالن های زیبایی
ویژگی تعاملی این محصول به شما این امکان را می دهد که لیست مشاغل را به شیوه ای جدید به مشتریان نمایش دهید.
سالن های زیبایی هر ساله هزینه های زیادی را برای چاپ کاتالوگ هایی که حاوی مدل های مختلف لوازم آرایشی و نمونه محصولاتشان است، پرداخت می کنند. وجود میز هنری هوشمند در هر سالن زیبایی، جدای از ایجاد ظاهری مدرن در مجموعه، هزینه های مدیریت را برای چاپ بی نیاز می کند.
مشتریان شما همچنین می توانند در زمانی که منتظر مشاهده و انتخاب نمونه کارها و خدمات خود هستند از این محصول استفاده کنند و با پرداخت هزینه از میز لمسی زمان انتظار جدید دریافت کنند.
 

میز لمسی سرگرمی و تبلیغات
البته یکی از جذابیت های دیگر میز لمسی امکان نمایش مستمر محتوای ویدیویی در قالب تیزرهای تبلیغاتی باکیفیت است.
بخش کاربردی این محصول میز لمسی به مشتریان این امکان را می دهد که کتاب های کار و محصولات خود را به شیوه ای جدید به نمایش بگذارند.
این ویژگی همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با ارائه بازی‌های لمسی مختلف، تبلیغات خود را هدف‌گیری کنید و زمان لازم برای جلب توجه مخاطبان را افزایش دهید.
آیریک تک با ارائه نرم افزارهای تخصصی، امکان بارگذاری کاتالوگ های مختلف، نرم افزارهای اختصاصی و تولید محتوای تعاملی را نیز فراهم می کند.

 

 


میز لمسی برای سفارش غذا
میز لمسی پارس توتول با نرم افزار انحصاری برای پذیرش انواع سفارشات از جمله سفارشات غذا با تمامی راهکارهای پرداخت تطبیق داده شده و خدمات سفارش را سرعت می بخشد. همچنین مشتریان می توانند نیازهای کاربری و سایر پارامترهای خاص خود را از طریق این محصول و از طریق نرم افزار ویژه تغییر دهند.
میز را لمس کنید
میز لمسی تعاملی هوشمند با اپلیکیشن فروشگاهی، زمان تحویل خدمات در فروشگاه ها را کوتاه می کند و در نتیجه رضایت مشتری را بیشتر می کند.
اطلاعاتی مانند موجودی کالا یا اندازه محصول، رنگ محصول، نمایشگر و اطلاعات مربوط به محصولات تخفیف خورده در فروشگاه، تنها با جستجوی کلیدواژه های مورد نظر در جداول لمسی تعاملی، رضایت مشتریان را به همراه دارد.
میزهای فروشگاه هوشمند به تجهیزات جانبی دیگری مانند چاپگر، بارکدخوان، سنسور کارت خوان، سنسور خنک کننده، سیستم امنیتی الکتریکی و صفحه نمایش محافظ نیز مجهز هستند.
برای خرید یا اجاره میز حساس به لمس، پایه حساس به لمس، کیوسک حساس به لمس و پنل حساس به لمس می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و هرگونه سوال مرتبط با این محصولات بهره مند شوید.

 

منبع: دیتک سیستم

khaneyeshomaa
khaneyeshomaa فروشگاه اینترنتی خانه شما فروش انواع لوازم دکوری و مبلمان، آباژور و لوستر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋