khaneyeshomaa

khaneyeshomaa

فروشگاه اینترنتی خانه شما فروش انواع لوازم دکوری و مبلمان، آباژور و لوستر

نکات کلیدی در هنگام خرید آباژور که باید رعایت کنید

آباژور چیست؟


آباژور پوششی است که نور را به سمت پایین هدایت می کند. یک آباژور معمولاً از یک پایه و یک کلاهک یا سایه بان تشکیل شده است. لامپ به پایه متصل است و روکش آباژور لامپ را می پوشاند و از تشخیص لامپ و تابش مستقیم نور جلوگیری می کند. انواع آباژورها به دو دسته عمده آباژور رومیزی و آباژور زمینی یا آباژور سالنی تقسیم می شوند.

خرید آباژور

نورپردازی با لوستر و آباژور (با کلاهک یا بدون کلاهک) تاثیر غیرقابل انکاری در زیبایی اتاق دارد. بنابراین انتخاب لوستر و آباژور مناسب هنگام خرید اینترنتی آباژور، جدای از تامین نور مناسب اتاق، به ما کمک می کند تا زیبایی بیشتری به اتاق ارائه کنیم. کف و پایه آباژورها از چوب ساخته شده است.
تمام اتاق های خانه شما از زیبایی نور بهره می برند. از منابع طبیعی مانند نور خورشید گرفته تا منابع مصنوعی مانند چراغ های شب و ابزارهای روشنایی. هنگام انتخاب و خرید اینترنتی آباژور برای طراحی داخلی خود، آیا می دانید کدام نوع برای محیط شما مناسب است؟ از آباژورهای آویزان که روی میز ناهارخوری شما آویزان شده تا چراغ های زمینی که صندلی مطالعه شما را روشن می کنند. با توجه به چند نکته، بهترین لامپ ارزان را برای خانه خود انتخاب کنید.
اتاق خوابی زیبا با دکور و ملافه ممتاز را در نظر بگیرید. بدیهی است که این ترکیب زمانی کامل و نهایی می شود که با استفاده از عناصری برای ایجاد نور ثانویه مانند آباژورها تکمیل شود. آباژورها به دلیل ظاهری که دارند در دکوراسیون اداری نیز قابل استفاده هستند. همچنین اتاق های پذیرایی و کتابخانه ها از بهترین مکان ها برای این محصول هستند.
نمایش و نحوه استفاده از آباژور کنار سالن چوبی
درپوش یا سایه آباژور نقش مهمی در پخش نور مناسب دارد. کلاه ها معمولا از پارچه ساخته می شوند. می توانید از آباژور در اتاق خواب، محل استراحت و یا در اتاق کودکان استفاده کنید. از رنگ بدنه و سایه آن متناسب با رنگ های دیگر مانند پرده و لوازم چوبی در دکوراسیون استفاده کنید.


نکات مهم برای خرید آباژور


1. آباژور کنار اتاق نشیمن شما باید با رنگ های داخل اتاق همخوانی داشته باشد
هنگام خرید یک آباژور لوکس باید به اتاق خواب، پذیرایی و یا به طور کلی محیط را نگاه کنید. اگر می خواهید آباژور نقطه کانونی اتاق باشد، رنگ های جسورانه ای را انتخاب کنید که از دیگر عناصر تزئینی متمایز باشد. برای یک رویکرد دقیق تر، از رنگ های معمولی در رنگ آباژور استفاده کنید.
2. آباژوری که انتخاب می کنید باید بهترین ترکیب در موقعیت خود باشد
هنگام خرید اینترنتی لامپ، پایه و لامپ را به صورت جفت در نظر بگیرید. بسته به اینکه آباژورتان بلند و نازک باشد یا پهن و پهن، در انتخاب رنگ به شما کمک می کنیم.
سایه باید به اندازه ای کم باشد که تقریباً سوئیچ را بپوشاند. اما نه آنقدر پایین که برای تعویض لامپ مجبور شوید زیر آن راه بروید.
3. تصمیم بگیرید که آباژور سالن و پذیرایی در طراحی داخلی شما چگونه خواهد بود
قبل از اینکه تمام توجه خود را به ظاهر آباژور اختصاص دهید، فضایی را که برای آن می خواهید فراموش نکنید. اگر میز کنار تخت یا فضای داخل و خارج شدن از تخت کم است. ممکن است لازم باشد سایه کوچکتری را به صورت آنلاین خریداری کنید. گاهی اوقات یک چراغ کف در کنار صندلی راحتی می تواند نمایه مناسب تری برای اتاق پذیرایی شما باشد.
4. مشخص کنید که آباژور شما تزئینی است یا کاربردی
خرید یک آباژور چوبی فقط به خاطر کارایی نیست. تابش نور از لامپ از آباژور در ایجاد محیطی آرام بسیار موثر است. اما رنگ سایه شما نیز تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند. استفاده از دکوراسیون تمام سفید در خانه، به خصوص در انتخاب آباژور، روشنایی را به حداکثر می رساند. با استفاده از سایه روشن، نور اتاق را به حداکثر برسانید و با استفاده از سایه های تیره، حس خاصی به محیط خود بدهید.

 


5. در اتاق های غیر معمول خود از آباژور استفاده کنید
خرید اینترنتی چراغ رومیزی می تواند کار دشواری باشد. زمانی که به دنبال آباژور مناسب هستید، به خاطر داشته باشید که می توانید از آن در حمام، کمد یا اتاق نشیمن خود استفاده کنید. با این کار ظرافتی را به محیط اضافه می کنید که قبلا وجود نداشت. در بسیاری از خانه های مدرن، طراحان با خرید یک آباژور منحنی و نصب آن بر روی وان، یک نقطه کانونی ایجاد می کنند. اگر فضایی در بالای کابینت در اتاق رختشویی دارید، می توانید از یک چراغ کوچک به عنوان چراغ خواب یا اتاق استفاده کنید.
6. با آباژورهای خود پیامی را برسانید
هنگام خرید آنلاین چراغ کف، اتاق خود را در نظر بگیرید. آیا می خواهید پیامی را منتقل کنید یا ترجیح می دهید آباژور مدرن شما با فضای اطراف ترکیب شود؟
با استفاده از رنگ ها و پارچه هایی با رنگ مکمل بر روی وسایل می توانید سایه همرنگ خود را زیباتر جلوه دهید.

7. هنگام انتخاب آباژور مناسب ابتدا ایمنی را در نظر بگیرید
پس از خرید چراغ شب مورد نظر دقت کنید که در فاصله مناسبی از لامپ باشد زیرا هر لامپ مقداری گرما دارد. دسته سایز می تواند آن را تنظیم کند. اینها در واقع بازوهای فلزی هستند که آباژور را به دور سر متصل می کنند. راه دیگر تنظیم این فاصله استفاده از فیلترهایی با اندازه های مختلف است. با این کار از تماس لامپ با بدنه آباژور اطمینان حاصل می کنید.

8. استفاده از آباژور با شکل مناسب با توجه به لامپ
اگر به دنبال تعویض آباژور فعلی خود هستید، تمام اشکال موجود را بررسی کنید. یک زنگ طبل/استوانه ای، عمودی، امپراتوری یا زنگ سنتی به تنظیم سبک طراحی اتاق شما کمک می کند. بسیاری از تولیدکنندگان لامپ می توانند به شما در انتخاب لامپ مناسب کمک کنند.

9. با ساختن یک آباژور، لمس شخصی خود را به اتاق بیاورید
در دنیای امروزی اشتراک‌گذاری اجتماعی، شخصی کردن چیزها آسان‌تر از همیشه است! اگر اهل فن هستید، می توانید با استفاده از روبان، گل رز، پارچه یا عناصر دیگر ظاهری منحصر به فرد برای خانه خود ایجاد کنید!

 

نگهداری آباژور

تمیز نگه داشتن آباژور ممکن است برای همه آسان نباشد. برای تمیز کردن قطعات چوبی از یک پارچه میکروفایبر استفاده کنید. مراقب باشید که پارچه را بیش از حد خیس نکنید. به آرامی دستمال خود را از بالا به پایین روی کلاهک پارچه ای آن بکشید. اگر پارچه میکروفیبر ندارید، می توانید از پارچه بدون پرز استفاده کنید.

آباژور چوبی
آباژور چوبی یکی از وسایل روشنایی کاربردی در قسمت های مختلف خانه مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب است. طرح چراغ رومیزی چوبی و آباژور زمینی چوبی بسیار عریض است. با هر سلیقه و دکوراسیونی می توانید یک آباژور چوبی مناسب با محیط خود پیدا کنید.

انواع آباژور مبلمان
اگر دوست دارید مطالعه کنید، روی میز تصمیم بگیرید یا روی مبلمان راحت خود کار کنید، چراغ مبل بهترین دوست شما خواهد بود. این آباژور نور کافی را برای انجام کارهای مختلف در تاریکی فراهم می کند و در عین حال زیبایی خاصی به محیط شما می بخشد. برای دیدن انواع آباژور کانامبلی می توانید از محصولات ما دیدن فرمایید.

مدل آباژور پذیرایی
اگر به دنبال آباژور برای پذیرایی هستید، بهتر است کاربرد آباژورهای مختلف را بهتر درک کنید. در انتخاب مدل چراغ پذیرایی قانون خاصی وجود ندارد. اما بهتر است این را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر پذیرایی شما با دکوراسیون اصیل ایرانی تزیین شده است، یک چراغ رومیزی برنزی برای میز تلفن یا یک آباژور برنزی در کنار مبل جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.

از طرفی اگر خانه ای معاصر و مدرن دارید، می توانید مجموعه خود را با مدل لامپ مدرن تکمیل کنید. به طور کلی استفاده از آباژور زیبایی خاصی را برای محیط به ارمغان می آورد و این عامل در تمامی مدل های آن مشترک است.

 

منبع: فروشگاه اینترنتی خانه شما

 

khaneyeshomaa
khaneyeshomaa فروشگاه اینترنتی خانه شما فروش انواع لوازم دکوری و مبلمان، آباژور و لوستر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋