khaneyeshomaa

khaneyeshomaa

فروشگاه اینترنتی خانه شما فروش انواع لوازم دکوری و مبلمان، آباژور و لوستر

انواع مبل تختخواب شو و نکات مهم در خرید آن

 

راهنمای خرید و ارسال مبل تختخواب شو


مهم ترین قسمت مبل تختخواب شو تشک و نشیمنگاه آن است، بررسی کنید که تمام قسمت های تشک به یک اندازه سفت باشند، اگر قسمت وسط آن گود است، آن را در نظر بگیرید. چارچوب مبل تختخواب شو باید فلزی باشد تا مبل به راحتی باز و بسته شود و لولاهای آن فرسوده نشود. داخل تشک این مبل باید فوم سرد، تشک اسفنجی 30 یا 35 کیلوگرمی یا فنر بادی باشد تا مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشد. در آخر فراموش نکنید که باز و بسته شدن مبل را چک کنید تا مشکلی پیش نیاید.


انواع پارچه مبل


از آنجایی که مبل تخت خواب یکی از مبل های راحتی محسوب می شود، برای ساخت آن از داماس های مازراتی، مکس، بوگاتی، پورشه و ملیتا استفاده شده است. تنها نکته ای که در انتخاب داماس برای این نوع مبل باید به آن توجه کنید این است که از انتخاب داماس هایی با بافت خشن پرهیز کنید زیرا این پارچه ها هنگام خواب و استراحت به بدن شما آسیب می رسانند.

مراحل تولید مبل تختخواب شو


مبل تخت خواب شو تاشو از چوب و فلز ساخته شده است. قسمت هایی از این مبل که نیاز به تعویض دارند و نیاز به لولا دارند فلزی هستند. پس از ساخت اسکلت مبل، قارچ ها را روی آن قرار می دهند و سپس روی آن را با پارچه می پوشانند.

مبل تختخواب شو برقی


مبل های تخت خواب شو معمولا به صورت دستی باز و بسته می شوند اما مبل تختخواب شو برقی کار را برای کاربر بسیار راحت کرده و می توانید با یک دکمه حالت آن را تغییر دهید.

قیمت مبل تختخواب شو


مبل تختخواب شو یکی از محبوب ترین مبل های موجود در حال حاضر در بازار است. در واقع مردم این مبل تک تیر را می خرند زیرا در خانه هایی با فضاهای محدود وجود این مبل باعث استفاده بهتر از فضا می شود و در مراکز تجاری مانند هتل ها یا مهمانسراها استفاده از این نوع مبلمان به صرفه است. فروشگاه آف دکور با ارائه انواع مبل برای یک یا چند نفر در مدل ها، رنگ ها و متریال های مختلف، انتخاب و خرید را برای شما آسان کرده است.

 

khaneyeshomaa
khaneyeshomaa فروشگاه اینترنتی خانه شما فروش انواع لوازم دکوری و مبلمان، آباژور و لوستر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋