khaneyeshomaa

khaneyeshomaa

فروشگاه اینترنتی خانه شما فروش انواع لوازم دکوری و مبلمان، آباژور و لوستر

برترین مدل های جاکفشی در سال 1401

امروزه جاکفشی به یکی از لوازم مهم در دکوراسیون منازل می باشد که باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید و در این مقاله شما را با انواع مدل های جاکفشی آشنا میکنیم.

جاکفشی همیشه جزو پرکاربردترین وسایل در منازل بوده است. اما اخیرا علاوه بر اینکه یک وسیله کاربردی هست جزوی از دکوراسیون فضا هم محسوب شده و هماهنگی آن با سایز اجزای منزل بسیار حائز اهمیت است. علی الخصوص برای عروس خانم‌هایی که به تازگی قصد شروع زندگی مشترک را دارند و به دنبال تکمیل جهیزیه هستند.
در این مقاله سعی داریم شما را با فاکتورهای مهم در انتخاب جاکفشی مناسب آشنا کنیم تا حین خرید جاکفشی دچار مشکل در انتخاب نشده و با آگاهی کامل خریدی رضایت‌مندانه انجام دهید. ممنون از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما هستید.

معرفی مدل‌های جاکفشی مدرن و فاکتورهای مهم در انتخاب جاکفشی 

اینجا ایران است،‌ کمتر کسی با کفش در خانه راه می‌رود و عموما در نزدیکی درب ورودی جاکفشی تعبیه می‌شود تا کفش‌ها را آنجا از پا درآورده و سپس وارد فضای اصلی خانه شویم. در اینجا به معرفی انواع مدل‌های جاکفشی مدرن می‌پردازیم تا هر کدام که با سلیقه شخصی شما و دکوراسیون منزل‌تان هارمونی داشت را سفارش داده و بخرید.


● جاکفشی مدرن ام‌دی‌اف

این جنس جاکفشی به جهت سبک بودن و قیمت مناسب و صد البته کیفیت قابل قبول جزو پرطرفدارترین مدلهای جاکفشی است چرا که تنوع در مدل‌های ام‌دی‌اف بالا بوده و روکش‌های ملامینه، های گلس و رنگ‌بندی مختلفی که دارد آن را به یک محصول پرفروش در بین مدل‌های جاکفشی مدرن تبدیل کرده‌است.

جاکفشی چوبی
● جاکفشی مدرن چوبی 

اگر به سبک دکوراسیون کلاسیک و اصیل علاقه‌مند هستید یا حتی قضای محیط زندگی شما نمودی از این سبک دارد قطعا خرید جاکفشی مدرن چوبی برایتان در اولویت قرار داشته و به دنبال مدل‌های متنوع آن هستید. جنس چوب به جهت بافت محکم و خوبی که دارد عمر و دوام زیادی داشته و یک جاکفشی همیشگی برای شما خواهد بود. برای دیدن مدل‌های متنوع جاکفشی چوبی به سایت خانه شما مراجعه کنید و در صورت انتخاب یک مدل برای خرید با مشاورین فروش ما در تماس باشید.

جاکفشی فلزی مدل تایتان
● جاکفشی مدرن فلزی 

اگر طرفدار سبک دکوراسیون اسپرت و فانتزی هستید بهترین گزینه‌ خرید جاکفشی مدرن فلزی است. چرا که فضای منزل هماهنگی خوبی خواهد داشت و قیمت نسبتا مناسب آن، این مدل را به محصولی پرفروش تبدیل کرده‌است. حتی ترجیح می‌دهید جاکفشی با هر ضربه و جابجایی سالم مانده و عمر طولانی داشته باشد این مدل بهترین گزینه روی میز است.

منبع: سایت فروشگاه اینترنتی خانه شما

khaneyeshomaa
khaneyeshomaa فروشگاه اینترنتی خانه شما فروش انواع لوازم دکوری و مبلمان، آباژور و لوستر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋