ketabkhoon

ketabkhoon

bache

کتاب‌های پرطرفداری که باید بخوانید

کتاب نیروی حال؛ رهنمونی برای روشن بینی معنوی، اثری از اکهارت تله با ترجمه هنگامه آذرمی است. این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا خود را از چنگ افکار منفی رهایی بخشند و از زندگی کردن در لحظه اکنون لذت ببرند.

 

نیروی حال برای تمام کسانی است که دوست دارند زندگی را متفاوت زندگی کنند. این کتاب به همه مخاطبان کمک می‌کند تا فراموش نکنند که چه نیرو و ثروت عظیمی در وجودشان دارند و در زمان‌های مختلف زندگی از این نیروی عظیم برای بهتر زندگی کردن کمک بگیرند.

 

بخشی از کتاب نیروی حال

یکی دانستن خویش با ذهن، حجاب کدری‌ست از مفاهیم، برچسب‌ها، تصاویر، کلمات، داوری‌ها و تعابیری که همه روابط صادقانه را مسدود می‌کند. این حجابی میان تو و خودت، تو و انسان‌های دیگر - خواه زن یا مرد - تو و طبیعت و تو و پروردگار است. این حجاب افکار، توهم جدایی را ایجاد می‌کند، توهم این که یک «تو» و یک «دیگری» کاملاً جدا از هم وجود دارد. آنگاه این واقعیت اصلی را که تو در زیر لایه ظواهر مادی و صورت‌های جدا، با تمامی آنچه هست یکی هستی، از یاد می‌بری. منظور از «از یاد بردن» آن است که دیگر نمی‌توانی این یکی بودن را به صورت یک واقعیت بدیهی احساس کنی. ممکن است حقیقت آن را باور کنی، اما دیگر حقیقت آن را نمی‌شناسی. باور می‌تواند تسکین‌بخش باشد، اما فقط از راه تجربه شخصی رهایی‌بخش می‌شود.

 

خرید کتاب نیروی حال


من، پیش از تو رمانی عاشقانه از جوجو مویز نویسنده انگلیسی و یکی از رمان های پرطرفدار در بازار کتاب است. داستان من، پیش از تو، داستان عشق عجیبی است که بین لوییزا و ویل جریان دارد. لوییزا دختر جوانی است که محتاج درآمد است و ویل، مرد ثروتمندی که می‌خواهد به زندگی‌اش پایان بدهد.

 

جوجو مویز با نام کامل پائولین سارا جو مویز، در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن، انگلستان متولد شد. او در دانشگاه به تحصیل در رشته‌ی روزنامه‌نگاری پرداخت. جوجو مویز از سال ۲۰۰۲ شروع به نوشتن رمان‌های عاشقانه کرد. آثار او در سراسر دنیا خواننده دارد و به بیش از یازده زبان مختلف ترجمه شده‌اند. معروفیت او در ایران به دلیل انتشار کتاب من، پیش از تو بود که تا به حال بارها تجدید چاپ شده است. از کتاب‌های مشهور او که به زبان فارسی هم ترجمه شده‌اند می‌توانیم به من، پیش از تو، پس از تو، میوه‌ی خارجی، دختری که رهایش کردی، یک به علاوه‌ی یک و باز هم من اشاره کرد.

خرید کتاب من پیش از تو

 

ketabkhoon
ketabkhoon bache

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋