ked14001

ked14001

 ۱ نفر را دنبال می کند

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته

 

هنگامی که دوربین های مداربسته برای اولین بار وارد بازار شدند، بسیاری از کاربران فقط کنجکاو بودند که در مورد عملکرد و مراحل نصب آن ها مطلع شوند.
با این حال، هکرها نیز باهوش‌تر شدند و امروزه می‌توانند با استفاده از پیچیده‌ترین روش‌ها، از راه دور به پایگاه‌های اطلاعاتی دوربین‌های مداربسته دسترسی داشته باشند. اگر به دنبال امنیت و نظارت مطلوب برای خانه یا محل کار خود هستید، باید بهترین مارک دوربین مداربسته را انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین ملاحظات در انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته ، دوام و قابل اطمینان بدون مارک دوربین مداربسته است. اگر میخواهید برند دوربین مداربسته با کیفیت را خریداری کنید در پایین صفحه میتوانید بهترین مارک دوربین مداربسته را برسی کنید.همچنین جهت اطلاع از قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته میتوانید در فروشگاه مالکد قیمت ها را برسی و با کمترین قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته خریداری کنید.

لینک محصولات :

)دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو دوربین مداربسته در سراسر جهان به مشتریان بین المللی خدمت می کند. سیستم‌های دوربین‌های نظارتی آن‌ها دارای NVR و HD هستند که شامل لنزهای پیشرفته می‌شوند. سیستم های ارتباط تصویری و امنیت سایبری از جمله محصولات و خدمات ارائه شده توسط این شرکت می باشد.

صاحبان خانه، مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ بخشی از مشتریان بالقوه آنها هستند. بسیاری از کاربران نظارت تصویری این برند را دوست دارند زیرا از فناوری پیشرفته نظارت استفاده می کنند و شما می توانید از طیف گسترده ای از انواع دوربین ها را انتخاب کنید.

۲)دوربین مداربسته داهوا

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، واقع در منطقه بینجیانگ هانگژو، تجهیزات و خدمات نظارت تصویری را تولید و به فروش می رساند. در میان چندین محصول و راه حل نظارت تصویری این برند می توان به دوربین های IP، NVR، دوربین های مداربسته HD، دوربین های آنالوگ، PTZ و غیره اشاره کرد.

۳)دوربین مداربسته بوش

بوش یک شرکت مهندسی و فناوری چند ملیتی است که در گرلینگن آلمان واقع شده است. طراحی هوشمند که نیازها و موانع امنیتی و نظارتی انسانی را پیش بینی می کند، سیستم امنیتی BOSCH را قادر می سازد تا خدمات دقیق هر کاربر را ارائه دهد.

راه حل های نوآورانه در قلب همه سیستم های نظارت امنیتی BOSCH قرار دارند. علاوه بر این، این برند محبوب دستگاه های مختلفی را برای رفع نیازهای بازارهای مختلف ارائه می دهد.

4)دوربین مداربسته Axis

Axis یک خرید عالی است در صورتی که پول نگران کننده نباشد زیرا سیستم های آن کمی گران تر از سایر سیستم های مشابه در بازار هستند. در هر صورت شما ارزش پول خود را به دست می آورید زیرا یکی از بهترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان است. وضوح تصویر و جزئیات به لطف طیف گسترده ای از وضوح های موجود فوق العاده است.

در هر شرایط نوری به اندازه کافی امکان سفارشی سازی برای ایجاد یک تصویر خوب وجود دارد. یکی از بهترین ویژگی ها کنترل از طریق اترنت است که نصب دوربین مدار بسته Axis را آسان می کند.

5)دوربین Vivotek

Vivotek برای اینکه بهترین تولید کننده دوربین IP در سطح جهان باشد، از آغاز فعالیت خود در سال 2000 یک هدف روشن داشته است. تولید دوربین های به روز و قابل اعتماد با پیشرفته ترین قابلیت های داخلی و ارائه این نوآوری به بازار قیمت قابل قبول.

6) دوربین مداربسته Hanwha Techwin

Hanwha Techwin که قبلاً با نام Samsung Techwin شناخته می شد، یک شرکت نظارتی و الکترونیک نوری است. این یکی از شرکت های تابعه گروه Hanwha است. دفتر مرکزی این شرکت در سئول، کره جنوبی است.

بسیاری از محصولات نظارت امنیتی که در آمریکای شمالی فروخته و به بازار عرضه می شوند، عمدتاً از تأسیسات تولید کره جنوبی و ویتنامی Hanwha هستند. سیستم های دوربین مداربسته Hanwha Techwin در دو نوع آنالوگ و شبکه ای موجود هستند.

7)دوربین مداربسته IDIS

شرکت کره جنوبی IDIS در طراحی و ساخت سیستم های امنیتی با تکنولوژی بالا تخصص دارد. دفاتر منطقه ای و همکاران سازمانی حیاتی تحت یک دفتر مرکزی جهانی واقع در خارج از سئول کار می کنند. بیش از 2 میلیون ضبط کننده و 16.5 میلیون دوربین در سراسر جهان از نوآوری IDIS استفاده می کنند.

8) دوربین مداربسته Swann

Swann یک شرکت استرالیایی است که دوربین های امنیتی را در سراسر جهان ارائه می دهد. شرکت ها و صاحبان خانه ها به طور منظم از محصولات خود استفاده می کنند. برند دوربین مدار بسته طیف وسیعی از سیستم های نظارتی را ارائه می دهد.

آنها سیستم های تشخیص داخلی اولیه با دو دوربین و قابلیت های متوسط را به دستگاه های پیشرفته نظارت بر اموال با چندین دوربین ارائه می دهند. وقتی صحبت از دوربین‌های مداربسته بی‌سیم با کاربری آسان می‌شود، این یکی از بهترین تولیدکنندگان است.

9) دوربین مداربسته CCTV Security Pros

دوربین های امنیتی تولید شده توسط CCTV Security Pros از جمله پرطرفدارترین دوربین های موجود در بازار ایالات متحده هستند. مشاغل در هر اندازه، خانه ها و امکانات دولتی به محصولات و خدمات خود متکی هستند.

پیکربندی Plug-and-play، قابلیت اطمینان فوق العاده در فضای داخلی و خارجی، و ثبت دید در شب مادون قرمز تا عمق 100 فوتی در تاریکی مطلق تنها برخی از ویژگی های محصولات آنهاست.

قیمت های گزاف آنها موجه است زیرا آنها به طور انحصاری دوربین های مداربسته درجه یک را برای کاربردهای تجاری می فروشند. با 4K Ultra HD، هر دوربین به خوبی یا بهتر از هر سازنده دیگری است.

10) دوربین مداربسته Lorex

Lorex برندهای دوربین های امنیتی خانگی ارزان قیمت و با کیفیت بالا و سیستم های دوربین مدار بسته با کیفیت بالا را به فروش می رساند. طیف محصولات آنها شامل وضوح 4K Ultra HD و دید در شب رنگی است.

ked14001
ked14001

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋