ked14001

ked14001

 ۱ نفر را دنبال می کند

خطای این حساب قفل شده است dvr دی وی آر

این حساب قفل شده است dvr دی وی آر + فیلم آموزشی

به منظور بالا بردن امنیت دستگاه و اطمینان از ایمنی اطلاعات، به روزرسانی های جدید در دستگاه های امنیتی دوربین مدار بسته، عملکردهای اولیه و ریست پسورد یا بازیابی رمز عبور را ارائه کرده است. اگر رمز دوربین فراموش شود، چگونه می توان بازیابی رمز دوربین مداربسته را انجام داد؟ ریست پسورد دوربین مدربسته به چه صورت است؟ در این مطلب قصد داریم سوالات مطرح شده در ارتباط با پیدا کردن رمز دوربین مداربسته و بازیابی آن را پاسخ دهیم.

توجه : جهت شکستن قفل دوربین مداربسته و بازیابی رمز دستگاه دوربین مداربسته به سایت resetpass.net مراجعه کنید تا در کمترین زمان دستگاه دوربین مداربسته را ریست کنید.

فراموش کردن رمز دوربین مداربسته

هنگام استفاده از دستگاه برای اولین بار، رمز عبور پیش فرض وجود ندارد. این در حالیست که در گذشته بسیاری از کمپانی های سازنده دوربین مداربسته برای دستگاه های خود رمز پیش فرض تعریف می کردند. وجود رمز پیش فرض آمار هک سیستم ها را به علت فراموشی کاربر نسبت به تغییر رمز، بالا می برد. در نتیجه در تولیدات اخیر کاربران باید دستگاه را با رمز عبور اصطلاحاً قوی که تعیین می کنند، راه اندازی کنند. کاربرانی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند می توانند با اسکن یک کد QR یا پاسخ به سوالات امنیتی، آن را بازیابی کنند.

مراحل ریست پسورد دوربین مداربسته

از آنجایی که تنوع برند در دوربین های مداربسته باعث شده است مشتریان هر کدام از گروه خاصی از دوربین ها استقبال کنند. لذا برای مفید بودن مطلب ریست پسورد یکی از برندهای دوربین مداربسته به عنوان نمونه توضیح داده خواهد شد. با توجه به ساختار مشابه در تمام سیستم های مداربسته شما می توانید معادل مراحل گفته شده را در سیستم و دوربین داربسته خود پیاده کنید. همچنین ممکن است شما از نرم افزارهای دیگری برای بازیابی رمز دوربین مداربسته استفاده کنید.

ریست پسورد دستگاه dvr و شکستن رمز دوربین مداربسته را در کمترین زمان در وب سایت resetpass.net تجربه کنید.

پیکربندی و تنظیمات رمز عبور

زمانی که شما برای اولین بار از سیستم خود استفاده می کنید، لازم است رمز عبوری برای حساب کاربری پیش فرض یا مدیر تنظیم کنید. دقت داشته باشید نگه داری از این رمز بسیار با اهمیت است بنابراین می توانید آن را در جایی امن سیو کنید. در مراحل تنظیم رمز عور شما به مرحله ای خواهید رسید که از شما می خواهد سوالات امنیتی را انتخاب و پاسخی را برای آنها تعیین کنید. این سوالات در زمان بازیابی رمز دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می گیرند. تصویر زیر این مرحله را برای دو برند دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوآ نشان می دهد.

ked14001
ked14001

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋