ked14001

ked14001

 ۱ نفر را دنبال می کند

شکست قفل دستگاه dvr دوربین مداربسته

جهت شکست قفل دستگاه ضبط دوربین مداربسته و ریست پسورد رمز انواع دستگاه ضبط دوربین مداربسته به وب سایت resetpass مراجعه کنید وب سایت resetpass آماده بازیابی و شکستن قفل دستگاه دی وی آر میباشد.

 

جهت شکستن قفل دستگاه دی وی آر بر روی لینک کلیک کنید و به وب سایت resetpass مراجعه کنید.

 

 

مخفف چیست؟

DVR مخفف کلمه Digital Video Recorder می باشد که امروزه در تمامی مکان هایی که از دوربین مداربسته استفاده می کنند، دیده می شود.

معنی Digital Video Recorder برابر با دستگاه ضبط تصاویر می باشد.
انواع دستگاه dvr

مدل های مختلفی از دستگاه های دی وی آر تحت عنوان ضبط تصاویر تولید و ساخته شده اند که در این بخش به تمامی آنها به طور کامل می پردازیم.
دستگاه dvr آنالوگ

این نوع دستگاه DVR برای دوربین های آنالوگ مناسب می باشد و از قیمت بسیار خوبزی نیز برخوردار است. این نوع دستگاه ضبط تصاویر کارایی مناسبی دارد اما برخی معتقدند که این دستگاه قدیمی شده است و از دستگاه های ضبط nvr بهره می برند.
دستگاه dvr توربو اچ دی

این دستگاه انقلابی جدید در سیستم های دی وی آر آنالوگ برپا ریست پسورد دستگاه dvr کرده است و با کیفیت فوق العاده اچ دی، فول اچ دی و 4K به فروش می رسد.

توربو اچ دی قابلیت های بی نظیری هم در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله این قابلیت، تصویر برداری در شب، همانند روز است. دیگر نگران تاریکی تصویر نباشید.

فرمت dvr چیست؟

فرمت یک عملیات مهم در استفاده از دستگاه ضبط می باشد.

با استفاده از فرمت ها شما می توانید تصاویر را با حجم کمتری دریافت و انتقال دهید. فرمت تصاویر می توانند روند پر شدن هارد ذخیره سازی و همینطور انتقال تصاویر را بهبود ببخشند.

فرمت های ذخیره سازی در دستگاه دی وی آر، H.264 و همینطور H.265 می باشد شکستن قفل دستگاه دی وی آر که البته نسخه H.265 جدید ترین فرمت این دستگاه می باشد.

اجزای دستگاه DVR

هر دستگاهی از اجزای مختلفی جهت قابل استفاده بودن، تشکیل شده است. حال باید اجزا و ورودی های مختلف دستگاه dvr را با یکدیگر بررسی کنیم.

 

ked14001
ked14001

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋