SAMAN SARADRI

SAMAN SARADRI

توسط ۱ نفر دنبال می شود

آموزش نصب دوربین سیم کارت خور 4G خورشیدی و اسپید دام

آموزش نصب دوربین سیم کارت خور 4G خورشیدی و اسپید دام :

دوربین های مداربسته سیم کارت خور نوع جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که بدون اتصال به مودم و شبکه وای فای قابلیت انتقال تصاویر را فراهم میسازند.با داشتن دوربین های مداربسته سیم کارتی میتوانید تصاویر را به صورت آنلاین از هر نقطه از جهان مشاهده کنید و همچنین قابلیت کنترل و دسترسی به فایل های ضبط شده را نیز دارد.

یکی از نگرانی ها در هنگام خرید دوربین مداربسته، نصب این دوربین ها است که اکثر خریداران بر این تصور هستند که نصب دوربین های سیمکارت خور بسیار پچیده بوده و نیاز به نصاب و یا تخصص دارد،اما اینگونه نیست نصب دوربین سیم کارتی بر خلاف دوربین های مداربسته معمولی و کابلی بسیار آسان بوده و شما بدون داشتن تخصص میتوانید این دوربین های نصب و راه اندازی کنید.آموزش نصب دوربین سیم کارت خور

لینک پیشنهادی : لیست قیمت دوربین خورشیدی

فروشگاه اینترنتی مالکد برای اکثر محصولاتی که خریداری میشود ویدیو آموزشی تهیه کرده است که به صورت کاملا نصب و راه اندازی دوربین های سیم کارت خور را آموزش داده است و میتوان به آسانی و با برسی ویدیو آموزشی این دوربین ها را نصب و راه اندازی کنید.همچنین در صورت خرید دوربین مداربسته سیم کارتی از فروشگاه مالکد،کارشناسان فروشگاه مالکد به صورت کامل جهت راه اندازی خریداران را راهنمایی میکنند.آموزش نصب دوربین مداربسته سیم کارتی

توجه :نحوه راه اندازی در ویدیو زیر به صورت کامل با نرم افزار v380 pro آموزش داده شده است.درصورتی که دوربین شما از این نرم افزار پشتیبانی نمیکند شما میتوانید با برسی روش نصب دوربینتان را نصب و راه اندازی کنید چرا که نحوه راه اندازی در اکثر دوربین ها یکی بوده و اختلاف زیادی را ندارند.

آموزش نصب دوربین سیم کارت خور p20 :

قیمت دوربین سیم کارت خور کوچک
دوربین سیم کارت خور ارزان
قیمت دوربین سیم کارت خور چرخشی
دوربین سیم کارت خور چرخشی دیجی کالا
دوربین سیم کارت خور شیائومی
نصب دوربین سیم کارت خور
دوربین سیم کارت خور لامپی

معایب دوربین سیم کارتی
دوربین سیم کارت خور ارزان
قیمت دوربین سیم کارت خور کوچک
دوربین سیم کارتی چرخشی
دوربین سیم کارتی دیجی کالا
دوربین سیم کارتی 4g
تک دوربین مداربسته سیم کارت خور
دوربین سیم کارت خور لامپی

 

دوربین سیم کارت خور P20 سری جدید از دوربین های مداربسته سیم کارت خور چرخشی بوده و از پهنای باند 4G/2G/3G پشتیبانی میکند.این دوربین سیم کارتی ضد آب و گرد غبار بوده و میتوانید از این دوربین برای محیط های بیرونی نیز استفاده کنید.همچنین دوربین سیم کارت خور p20 از تمامی اپراتور های کشور پشتیبانی میکند.قیمت دوربین مخفی

دوربین سیم کارت خور چرخشی p20 از نرم افزار محبوب v380 pro پشتیبانی میکند و شما میتوانید این نرم افزار را از تمامی سایت های معتبر به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.سرویس انتقال تصویر در این دوربین رایگان بوده و میتوان بدون محدودیت تصاویر را از هر نقطه از جهان به صورت آنلاین مشاهده کرد.نرم افزار v380 pro را میتوان بر روی تمامی سیستم عامل ها از قبیل Andriod-ios-mac-windows را نصب کرد.خر

دوربین سیم کارت خور 4G S20 از برند ucam سری جدید از دوربین های مداربسته بدون نیاز به مودم و یا سیم کارت خور است،دوربین سیم کارت خور 4G برند UCAM S20 میتواند در طول روز و شب تصاویر با کیفیت بالایی را ثبت کنید.این دوربین مداربسته نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط نداشته و تنها کافی است تا آن را به پریز برق متصل کنید تا شروع به فیلمبرداری کند.

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست ؟

دوربین سیم کارت خور نوع جدیدی از دوربین های مداربسته است که جهت مشاهده آنلاین تصاویر نیاز به خرید مودم ندارید،این دوربین مداربسته سیمکارت خور از طریق سیم کارتی که رو دستگاه قرار داده میشود اینترنت مورد نیاز جهت ارسال اطلاعات را تامین میکند.

ریجستری دوربین های سیم کارت خور

دوربین های مداربسته نیز جهت کار در شبکه اینترنت کشور نیاز به ریجستر دارند در صورتی که ریجستر نشده باشد بعد از یک ماه غیر فعال میشوند،دوربین سیم کارت خور 4G برند UCAM S20 را میتوانید با خیالی راحت از فروشگاه مالکد خریداری کنید چرا که این دوربین سیم کارت خور ریجستر شده و 12 ماه گارانتی معتبر و تضمین ریجستر را دارد.

مزایای دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین های مداربسته سیمکارتی با توجه به ابعادی که دارند امکانات بسیار پشرفته ای را نسبت به دوربین های مداربسته معمولی دارند از مزایای شاخص این دوربین ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نصب و راه اندازی آسان بدون نیاز به نصاب
  • مشاهده آنلاین تصاویر بدون نیاز به مودم
  • بدون نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط
  • قیمت مناسب با توجه به امکاناتی که دارد
  • ضد آب و گرد غبار IP66

دوربین سیم کارتی ucam s20 چه امکاناتی دارد ؟

1)کنترل و چرخش از طریق تلفن همراه 

از طریق نرم افزاری که بر روی تلفن همراه نصب میکنید میتوان تصاویر را به صورت آنلاین بدون محدودیت مکانی مشاهده و دوربین سیم کارت خور 4G را کنترل کرد،این دوربین مداربسته سیم کارت خور قابلیت چرخش 350 درجه به صورت افقی و 90 درجه عمودی را دارد و میتوان از طریق تلفن همراه دوربین را جهت ها مختلف چرخانده و زاویه دید مناسب و دلخواه را تنظیم کرد.

2) قابلیت زوم دیجیتال تا 10x 

از طریق نرم افزار موبایلی  و یا کامپیوتر میتوانید تصاویر را 10 ایکس زوم کنید.نوع لنر به کار رفته در این دوربین مداربسته سیم کارت خور از نوع ثابت بوده و زوم به صورت دیجیتال و بدون تغییر لنز انجام میشود.

10 ایکس قابلیت زوم دیجیتال

3)قابلیت دید در شب رنگی و سیاه و سفید 

دوربین سیم کارت خور چرخشی ucam s20 دارای 12 عدد چراغ دید در شب است که از این تعداد، 6 عدد چراغ مادون قرمز است که در تاریکی مطلق میتواند تصاویر با کیفیت را در طول شب تا 30 متر را پوشش دهد.

این دوربین دارای 6 عدد چراغ وارم لایت و یا دید در شب رنگی است که به کمک این چراغ ها تصاویر با کیفیتی را در طول شب به صورت رنگی میتواند تا 15 متر ثبت کند.در صورت کم شدن نور محیط به صورت اتومات دید در شب این دوربین هوشمند فعال میگردد.

4)وضوح تصویر بالا

کیفیت تصویر دوربین بیسیم سیم کارتی 4G مدل s20 پنج مگاپیکسل بوده و میتواند تصاویر با کیفیت را در طول شب و روز ضبط کند.این دوربین هوشمند سیم کارتی دارای چراغ های وارم لایت و مادون قرمز است که میتواند تصاویر رنگی و سیاه سفید را در تاریکی ثبت کند.

قابلیت فیلمبرداری رنگی در تاریکی مطلق

 

5)قابلیت تشخیص حرکت و ارسال آلارم 

دوربین مداربسته سیمکارت خور 4G سنسور حساس به حرکت دارد و در صورتی که در محل نصب حرکتی را تشخیص دهد بلافاصله شروع به فیلمبرداری میکند همچنین قابلیت ارسال آلارم را نیز دارد و از طریق نرم افزار حرکت انجام شده را با ارسال نوتفیکیشن به تلفن همراه اطلاع رسانی میکند.

قابلیت تشخیص حرکت انسان و ارسال آلارم

6)مناسب برای محیط های بیرونی و داخلی 

مداربسته سیمکارتی بیسیم s20 را میتوان هم در محیط بیرونی و هم در محیط های داخلی نصب کرد اگر در مناطق و یا محل هایی که دسترسی به مودم و خط ثابت ندارید.

میتوانید از این دوربین سیمکارتی استفاده کرده و تصاویر را به صورت آنلاین مشاهده و محل نصب را کنترل کنید و در صورت تشخیص حرکت و ورود بدون اجازه میتواند هشدارها در لحظه دریافت کنید و سریعا هر گونه ورود غیر مجاز را پیگیری کنید.

دوربین سیم کارتی s20 مناسب برای محیط های بیرونی و داخلی

7)بدون نیاز به هارد دیسک 

ذخیره اطلاعات ضبط شده در دوربین مداربسته سیم کارت خور چرخشی 4G به دو روشن امکان پذیر است.روش اول قرار دادن کارت حافظه میکرو sd بر روی دوربین مداربسته سیمکارتی بیسیم 4G میتوان کارت حافظه با ظرفیت 128 گیگ را قرار داد تا شروع به فیلمبرداری کند.روش دوم ذخیره اطلاعات بر روی cloud و یا فضای ابری ، در صورتی که بخواهید تصاویر بر روی کلودو یاب فضای ابری ذخیره شود نیاز به خرید فضا جهت ذخیره سازی دارید این سروس رایگان نیست و باید هزینه پرداخت کنید.دوربین کوچک

8)ضد آب و گرد غبار

SAMAN SARADRI
SAMAN SARADRI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋