SAMAN SARADRI

SAMAN SARADRI

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین محل نصب دوربین مداربسته در ساختمان کجاست ؟

دوربین مدار بسته چیست؟ دوربین مدار بسته یک محصول ایمنی بسیار مهم است که هر صاحب خانه باید آن را دریافت کند. در عصر امروزی که ایمنی به یکی از بزرگترین دغدغه ها تبدیل شده است، نمی توانید خانه و اعضای خانواده خود را بدون امنیت رها کنید. هر سطح از امنیت باید وجود داشته باشد. و از آنجایی که دوربین های مدار بسته یکی از بهترین و موثرترین اقدامات هستند، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، باید آن را تهیه کنید.

نصب دوربین مدار بسته در منزل مزایای زیادی دارد. از جلوگیری از مزاحمان ناخواسته گرفته تا اسکن یک صحنه پس از یک رویداد ناگوار، دوربین مدار بسته می تواند کمک بزرگی به خانواده شما باشد. با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که دوربین مدار بسته در محل مناسبی نصب شده است تا بیشترین بهره را از آن ببرید. در این مقاله به شما پنج مکان از بهترین مکان های خانه را که باید دوربین مداربسته نصب کنید، می گوییم. ادامه مطلب

بهترین محل نصب دوربین مداربسته در ساختمان و خانه

درب ورودی: اکثر افراد چه دعوت شده و چه ناخوانده از درب ورودی وارد خانه شما می شوند. بنابراین، نصب دوربین مداربسته روی درب ورودی برای شما 1بسیار مهم است. آن را در ارتفاعی نصب کنید تا کسی نتواند آن را دستکاری کند. اگر خانه شما چند طبقه است، آن را در طبقه دوم نصب کنید، اما آن را به سمت ورودی خانه بگیرید. اگر طبقه دوم ندارید، دوربین مداربسته را در ارتفاع قابل دسترس نصب کنید و مطمئن شوید که یک پوشش محافظ در اطراف آن قرار دهید. یک پوشش فلزی به خوبی کار می کند و از دستکاری افراد در دوربین جلوگیری می کند.

مقاله های مفید : بهترین محل نصب دوربین مداربسته در ساختمان

 

نصب دوربین مداربسته در ورودی ساختمان

 درب پشتی: تمام نقاط ورودی خانه شما باید دارای سیستم نظارت دوربین مداربسته باشد. بنابراین، اگر درب پشتی خانه خود دارید، مطمئن شوید که یک دوربین مدار بسته نیز در آنجا نصب کنید. هدف باید نظارت بر همه کسانی باشد که سعی در ورود به خانه دارند. مانند درب جلو، برای درب عقب نیز نباید دوربین مداربسته را در ارتفاع قابل دسترس قرار داد. سعی کنید آن را بالاتر قرار دهید یا آن را بپوشانید. در صورت شکستن یا حتی تلاش برای نفوذ از در پشتی، فیلم دوربین مدار بسته می تواند کمک بزرگی باشد. بنابراین باید با دوربین های مدار بسته خوب از درهای خود محافظت کنید.

نصب دوربین مداربسته در درب پشتی ساختمان

شیشه های عقب: به جای قرار دادن دوربین مداربسته روی پنجره ای که رو به جاده است و بسیار قابل مشاهده است، آن را روی شیشه عقب خانه نصب کنید. به این ترتیب دوربین مداربسته در مکان کمتری قرار می گیرد. بنابراین، اگر کسی سعی کند مزاحمت ایجاد کند، از وجود دوربین مداربسته خبر نخواهد داشت. این به شما کمک می کند که مراقب خود باشید و از وقوع یک رویداد ناگوار جلوگیری کنید. یا حتی اگر این اتفاق بیفتد، مقامات می‌توانند با فیلم‌های دوربین مداربسته «مخفی»، مجرمان را دستگیر کنند.بهترین محل نصب دوربین مداربسته در ساختمان

نصب دوربین مداربسته در شیشه های پشتی ساختمان

بالای راه پله: اگر خانه شما دارای چند طبقه است، یک سیستم دوربین مدار بسته بی سیم یا معمولی را در بالای راه پله نصب کنید. آن را در محلی نصب کنید که قسمت بزرگی از سطح پایین قابل مشاهده است. اگر دوربین مداربسته با زاویه درست در بالای راه پله نصب شده باشد، می توانید از سالن، آشپزخانه و شاید حتی چند ورودی اتاق فیلم بگیرید. در صورت نبود طبقه بالاتر و در نتیجه راه پله در خانه، دوربین مداربسته را نزدیک به سقف اتاق نشیمن نصب کنید. شما می توانید ایده خوبی در مورد اینکه چه کسی از تمام اتاق ها وارد و خارج می شود، بدست آورید زیرا در اکثر خانه ها اتاق نشیمن به تمام اتاق های دیگر متصل است.

نصب دوربین در راه پله ها

در اتاق کودک: متأسفانه این روزها کودکان در معرض خطر بزرگی هستند. بنابراین بهترین دوربین های مداربسته را در اتاق کودکان خود نصب کنید و همیشه مراقب آنها باشید. اگر کودک شما کوچک است، تعمیر دوربین مداربسته از اهمیت بیشتری برخوردار است. سپس می توانید از هر گوشه و کنار خانه کودک خود و سلامت او را زیر نظر داشته باشید، البته به شرطی که مانیتور همراه خود داشته باشید. اگر با کمک اجیر شده فرزندان خود را در خانه تنها می گذارید، قطعاً نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید. سپس می توانید بدانید که در غیاب شما با فرزندتان چقدر خوب رفتار می شود و در صورت لزوم اقدام کنید.

دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته کوچک

بهترین دوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مخفی

انواع دوربین مداربسته کوچک

دوربین کوچک وای فای

دوربین خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی

قیمت دوربین خورشیدی

بهترین دوربین خورشیدی

دوربین سولار سیمکارتی

انواع دوربین خورشیدی چرخشی

دوربین چاه-دوربین شلنگی-دوربین آندوسکوپی-دوربین شلنگی وای فای-دوربین حفاری

دستگاه شنود مخفی-شنود صدا-ضبط کننده صدا مخفی-دستگاه ضبط صدا-کوچکترین ضبط کننده صدا

دوربین سیم کارت خور-دوربین مداربسته سیم کارت خور-دوربین مداربسته سیمکارتی-انواع دوربین سیم کارتی-بهترین دوربین سیم کارت خور

 

SAMAN SARADRI
SAMAN SARADRI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋