SAMAN SARADRI

SAMAN SARADRI

توسط ۱ نفر دنبال می شود

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست و چگونه کار میکند ؟

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست و چگونه کار میکند ؟

دوربیبن سیمکارتی که اغلب به عنوان دوربین سیم کار خور خوشیدی یا کوتاه شده به عنوان دوربین های سیم کارتی شناخته می شوند، در شبکه تلفن 4G/3G برای انتقال سیگنال های تصویری و ویدئویی به صورت بی سیم کار می کنند. به این ترتیب، می‌توانید ویدیوهای بلادرنگ مکان‌های بدون وای‌فای و برق را از هر کجای گوشی خود مشاهده کنید. این پست شما را قادر می سازد تا هر آنچه را که می خواهید در مورد دوربین های IP سیم کارت 4G/3G بدانید را بیاموزید.دوربین مدا

حوه تنظیم دوربین مداربسته سیم کارت خور – ساده تر از آنچه فکر می کردید

بسیاری از شما ممکن است نگران این باشید که دوربین مداربسته سیم کارت خور نیاز به نصب حرفه ای دارند که منجر به هزینه بیشتر و دردسر اضافی می شود.

جواب؟ دوربین وایرلس

مطلقاً یک نه بزرگ.دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست 

و کاملا برعکس، دوربین های امنیتی سیم کارتی ساده و آسان برای نصب هستند، حتی اگر شما یک مبتدی باشید.در زیر مراحل گام به گام راه اندازی دوربین های مداربسته سیم کارتی و برخی عوامل مهمی که باید در نظر بگیرید آورده شده است.دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست

مرحله 1: بررسی کنید که آیا دوربین سیم کارت خور شما دارای سیم کارت از پیش نصب شده است یا خیر.

بله: در این صورت باید بدانید که آیا سیم کارت دوربین مداربسته مبتنی بر سیم کارت شما از قبل فعال شده است یا خیر.

در غیر این صورت می توانید برای فعال سازی سیم کارت با تیم فروش فروشنده سیم کارت تماس بگیرید. و برای برخی از دوربین های IP امنیتی سیم کارتی، زمانی که برای اولین بار دوربین خود را راه اندازی می کنید، سیم کارت فعال می شود.
خیر: در صورتی که دوربین مداربسته شما دارای اسلات سیم کارت باشد (کارت شامل آن نمی شود)، باید یک سیم کارت را جداگانه از ارائه دهندگان خدمات موبایلی که توسط دوربین مداربسته بی سیم مبتنی بر سیم کارت شما پشتیبانی می شوند، خریداری کنید.

همچنین اطمینان حاصل کنید که مکانی که باید با دوربین مداربسته سیم کارتی خود مانیتور کنید دارای سیگنال های سلولی خوبی از تامین کننده خدمات داده ای است داشته باشد.
مرحله 2: سیم کارت و باتری را به درستی در دوربین های امنیتی سیم کارت خود قرار دهید.

سیم کارت را مطابق دستورالعمل در جهت درست در دوربین های امنیتی 4G/3G خود قرار دهید. در غیر این صورت ممکن است منجر به کار نکردن دوربین مداربسته سیم کارت (اسلات) شما شود.دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست 

از آنجایی که دوربین‌های مداربسته 4G/3G دارای سیم‌کارت عموماً از باتری تغذیه می‌کنند، توصیه می‌شود دوربین‌های IP با باتری قابل شارژ را با سیم کارت (اسلات) انتخاب کنید، بنابراین نیازی به صرف هزینه اضافی برای تعویض مکرر باتری‌ها ندارید.

بهتر از این، برخی از دوربین های امنیتی دارای سیم کارت، پنل خورشیدی اختیاری را به عنوان یک طرح پشتیبان ارائه می دهند. شما می توانید به سادگی دوربین امنیتی سیم کارت را در آنجا رها کنید و هرگز نگران منبع تغذیه نباشید.دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست 

مرحله 3: تصمیم بگیرید که آیا نیاز به ضبط ویدیوهای دوربین های مداربسته سیم کارت به صورت محلی دارید یا خیر.

اگر می خواهید فیلم دوربین های IP سیم کارت را در محل در صورت قطع سرویس تلفن همراه ذخیره کنید، می توانید یک کارت micro SD را به سیستم های امنیتی سیم کارت دارای اسلات کارت SD وارد کنید.وربیندوربین مداربسته سیم کارت خور چیدست مداربسته سیم کارت خور چیست ؟

مرحله 4: دوربین های امنیتی سیم کارت خود را در پوشش شبکه تلفن همراه قرار دهید.

شما می‌توانید دوربین‌های امنیتی IP خارجی و داخلی را با سیم‌کارت در هر مکانی که می‌خواهید قرار دهید، تا زمانی که در محدوده پوشش داده‌های سلولی باشند.دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست 
مرحله 5: برنامه دوربین امنیتی سیم کارت را دانلود کنید و دستگاه خود را به برنامه اضافه کنید.

معمولاً فروشندگان دوربین IP سیم کارت معتبر، برنامه دوربین سفارشی و رایگان مانند v380 pro را برای مدیریت دوربین های گوشی هوشمند خود به شما ارائه می دهند.

پس از اینکه دوربین بی سیم خود را با سیم کارت به برنامه اضافه کردید و تنظیمات دوربین را تکمیل کردید، می توانید هشدارهای فوری را هنگام تشخیص حرکت دریافت کنید و فید زنده دوربین های امنیتی سیم کارت خود را از راه دور در هر زمان و هر مکان مشاهده کنید.

بنابراین اساساً تنظیم سیم کارت برای دوربین امنیتی و راه اندازی آن کاملاً ساده است. می‌توانید بدون بررسی راهنمای کاربر تنظیم سریع دوربین IP سیم‌کارت 4G این کار را انجام دهید.دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست ؟

نحوه بهینه سازی استفاده از داده های دوربین های امنیتی با سیم کارت

یک دوربین امنیتی با سیم کارت در ماه چقدر داده مصرف می کند؟

شاید شما هم این سوال را در ذهن خود داشته باشید، اینطور نیست؟

اما، به نظر می رسد که پاسخ نه شما را راضی می کند، زیرا پاسخ قطعی وجود ندارد.

به جای تمرکز بر روی تعداد مشخصی از مصرف داده های دوربین IP امنیتی سیم کارتی، در واقع برای شما منطقی تر است که بدانید چه زمانی دوربین های امنیتی فضای باز شما با سیم کارت از داده های سلولی استفاده می کنند و چگونه آن را به حداکثر برسانید.

چه زمانی دوربین های مداربسته سیم کارتی داده های تلفن همراه شما را مصرف می کنند

دوربین های مداربسته سیم کارت خور در شرایط زیر داده های تلفن همراه را مصرف می کنند:

  • دوربین مداربسته سیم کارتی هنگام شناسایی حرکت هشدارهایی را برای شما ارسال می‌کنند و ویدیوها را در فضای ابری آپلود می‌کنند.
  • برای تماشای زنده از راه دور به دوربین مداربسته سیم کارت 4G/3G خود دسترسی دارید.
  • دوربین های امنیتی IP شما با سیم کارت سیگنال تلفن همراه ضعیفی دارند و باید بارها و بارها دوباره امتحان کنید.
  • هنگامی که برنامه دوربین امنیتی سیم کارت خود را راه اندازی می کنید، مقدار بسیار کمی از داده نیز استفاده می شود.

برای صرفه جویی در مصرف داده های دوربین های امنیتی با سیم کارت چه کاری می توانید انجام دهید

بر اساس سناریوهای معمولی که در آن دوربین‌های سیم‌کارت خور شما داده‌های سلولی را مصرف می‌کنند، در اینجا چند روش عملی برای بهینه‌سازی استفاده از داده‌های دوربین‌های امنیتی شما با سیم‌کارت گردآوری کرده‌ایم:

  • حساسیت تشخیص حرکت دوربین های امنیتی خود را با سیم کارت (اسلات) تنظیم کنید تا آلارم های کاذب را کاهش دهید.
  • سیستم های هشدار بی سیم خود را با سیم کارت در مکان های کم تردد قرار دهید تا از کلیپ های ویدیویی تشخیص حرکت ناخواسته جلوگیری کنید.
  • پخش زنده را تماشا کنید یا فیلم های ضبط شده دوربین های مداربسته سیم کارتی را با وضوح کمتر پخش کنید.
  • مطمئن شوید که دوربین‌های IP سیم‌کارت شما دارای قدرت سیگنال تلفن همراه خوبی هستند.

بهترین دوربین های امنیتی سیم کارت (با باتری و پهنای باند)

دوربین های مداربسته سیم کارت خور بسیار سریع هستند، از دوربین امنیتی سیم‌کارت GSM گرفته تا دوربین مداربسته 3G/4G و حتی دوربین IP 5G، سرعت اتصال سریع‌تر و نمایش زنده روان‌تر را برای شما فراهم می‌کنند.

پس از کجا می توان دوربین امنیتی سیم کارت را در ایران با تجربه کاربری برتر و هزینه پهنای باند کمتر خریداری کرد؟

وقتی نوبت به انتخاب بهترین دوربین های سیم کارت خور می رسد، برند دوربین می تواند یکی از برجسته ترین عواملی باشد که باید در نظر بگیرید.

چرا باید اینطور گفت؟دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست ؟

این را تصور کنید: وقتی دوربین‌های مداربسته سیم‌کارتی شما اشتباه می‌کنند، استخدام تکنسین برای مکان فیزیکی دوربین‌های IP سیم‌کارت می‌تواند هم هزینه و هم زمان داشته باشد، مخصوصاً برای مناطق دورافتاده که دسترسی به آن‌ها سخت است.این زمانی است که یک سازنده معتبر دوربین های امنیتی سیم کارت نقش خود را ایفا می کند.دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست

به عنوان مثال، فروشگاه مالکد، برند دوربین امنیتی قابل اعتماد مورد اعتماد بیش از 2,000,000 خانواده از 200+ کشور و منطقه در سراسر جهان که دارای فناوری پیشرفته دوربین های امنیتی سیم کارت 4g/3G است را برای خریدارن و مشتریان خود معرفی میکند.دوربین سیم کارت خور  چرخشی v380 pro که به تازگی منتشر شده است، به دلیل عملکرد فوق العاده و قیمت مناسب، شهرت زیادی دارد.

سوالات متداول که ممکن است در مورد دوربین های امنیتی دارای سیم کارت داشته باشید

در اینجا ما برخی از سوالات رایج در مورد دوربین های امنیتی سیم کارت را جمع آوری کرده ایم. و اگر در مورد دوربین های امنیتی سیم کارت مشکل دیگری دارید، لطفا نظر خود را در زیر بیان کنید.دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست .دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست
چگونه طرح داده را برای دوربین های مداربسته سیم کارت خود انتخاب کنیم؟

در مرحله اول، باید روی یک ارائه دهنده خدمات تلفن همراه مستقر شوید که بتواند با دوربین های امنیتی سیم کارت شما در محل مانیتورینگ کار کند، یعنی سیگنال های تلفن خوبی در آنجا داشته باشد.

پس از آن، می‌توانید با تامین‌کننده خدمات تلفن همراه در مورد طرح‌های داده‌ای که ارائه می‌شوند مشورت کنید و یکی را انتخاب کنید که بهترین نیازهای امنیتی شما را برآورده می‌کند.
آیا دوربین های IP سیم کارت سیگنال مشابه تلفن همراه دریافت می کنند؟

بله، اگر دوربین‌های مداربسته سیم‌کارتی و تلفن‌های همراه شما از داده‌های همان تامین‌کننده شبکه تلفن همراه استفاده می‌کنند، تقریباً یکسان است.

در صورتی که تلفن هوشمند شما سیگنال‌های قوی تلفن همراه (حداقل دو نوار) ??داشته باشد، به احتمال زیاد دوربین‌های امنیتی سیم‌کارت 4G/3G شما می‌توانند ویدیوهای روان را روی تلفن‌های شما پخش کنند.
برای دوربین های امنیتی سیم کارت از چه باتری هایی باید استفاده کرد؟دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست

بیشتر توصیه می شود از باتری های لیتیومی قابل شارژ برای دوربین های امنیتی سیم کارت خود استفاده کنید.

و دلیل آن این است که باتری های لیتیومی می توانند در شرایط آب و هوایی شدید که باتری های قلیایی کار نمی کنند، کار کنند. طول عمر دوربین های IP مبتنی بر سیم کارت شما نیز با باتری های لیتیومی افزایش می یابد.

 

دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته کوچک

خرید دوربین مخفی

خرید دوربین کوچک

انواع دوربین مخفی کوچک

قیمت دوربین مخفی

بهترین دوربین مداربسته مخفی

دوربین خورشیدی-قیمت دوربین خورشیدی-خرید دوربین خورشیدی-بهترین دوربین خورشیدی

دوربین شلنگی-دوربین چاه-دوربین حفاری-دوربین گنج یابی-دوربین آندوسکوپی

دستگاه شنود-شنود مخفی صدا-ضبط کننده صدا مخفی-دستگاه ضبط صدا کوچک

دوربین سیم کارت خور-دوربین سیم کارتی چرخشی-دوربین سیمکارتی-دوربین مداربسته سیمکارتی

 

SAMAN SARADRI
SAMAN SARADRI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋