SAMAN SARADRI

SAMAN SARADRI

توسط ۱ نفر دنبال می شود

ویژگی دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

 

مشخصات و ویژگی دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه :

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه پانوراما با وضوح تصویر ۲ مگاپیکسل با نمای تصویر چشم ماهی است که به لطف آن امکان نظارت در مقیاس بزرگ را فراهم می کند. بدون از دادن تصویر و پوشش کامل فضای حدود ۱۰۰ متر بنابراین شما می توانید هر زاویه دید را تحت پوشش قرار دهید. برای چنین فضای گسترده ای نیاز به حداقل ۴ دوربین مداربسته دارید ، اما به لطف دوربین وای فای ۳۶۰ درجه نیازی به پرداخت هزینه بیشتر ندارید.

 

محصولات پیشنهادی : انواع دوربین مداربسته کوچک

این دوربین کوچک 360 درجه از WiFi پشتیبانی می کند که امکان نصب آسان بر روی دیوار یا سقف و گزینه کنترل از طریق تلفن همراه را میدهد. فقط برنامه تلفن همراه “V380” (IOS ، Android) را در تلفن هوشمند خود بارگیری و نصب کنید ، هر دو دستگاه را جفت کنید و شروع به تماشای تصویر در زمان واقعی کنید. دوربین مداربسته 360 درجه DL26 از طریق WiFi یا Hot Spot به یک روتر خانگی متصل می شود و به شما امکان می دهد تصویر را در هر زمان و هر مکان با استفاده از تلفن همراه خود مشاهده کنید. با استفاده از کشیدن انگشت روی تلفن هوشمند ، می توانید تصویر دوربین را تنظیم کنید تا زاویه ایده آل تنظیم شود ، با این دوربین 5  حالت نمایش در اختیار دارید. هر حالت باعث می شود دوربین پانوراما گارد ایده آل برای استفاده داخل خانه باشد. خرید دوربین مخف

ویژگی های شاخص دوربین مداربسته 360 درجه DL26 : دوربین فیلمبرداری کوچک

زاویه دید وسیع ۳۶۰ درجه :

زاویه دید این دوربین مداربسته بیسیم وسیع بوده و تنها با نصب یک عدد دوربین تصویر واید را با پوششی کامل را خواهید داشت.

 

 محصول پیشنهادی : دوربین کوچک آهنربایی sq

تشخیص حرکت و ارسال آلارم : خرید دوربین مخفی کوچک

به دلیل وجود سنسور حرکتی در این دوربین مداربسته وایرلس در صورتی که در محل نصب دوربین حرکتی اتفاق بیفتد با ارسال نوتفیکیشن بر روی تلفن همراه حرکت در اعلام میکند همچنین در صورتی که حرکتی را تشخیص دهد شروع به فیلمبرداری میکند و در زمان هایی که در محل نصب حرکتی نباشد فیلمبرداری انجام نمیشود.

 

محصول پیشنهادی :دوربین سیم کارت خور 4g

نصب و جایگذاری آسان :

به دلیل ابعاد کوچکی که این دوربین وایرلس دارد به راحتی میتوان آن را در هر جایی نصب کرد و از آنجایی که این دوربین وایرلس است نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط ندارد و  فقط کافی است آن را به برق متصل کنید تا شروع به فیلمبرداری کند.

 

تصویر ۳۶۰ درجه : خرید دوربین مداربسته

لنز این دوربین 360 درجه است و میتواند محیط بیشتری را پوشش دهد.تنها با نصب یک عدد دوربین مداربسته بیسیم ld26 در دفتر کار،منزل و یا مغازه میتوانید پوشش کاملتری را داشته باشید و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر جهت نصب چندین دوربین مداربسته ندارید.

 

محصول پیشنهادی : قیمت دوربین مداربسته خانگی

 

ابعاد کوچک :

ابعاد این دوربین بی سیم ۷ سانتی متر در ۵.۵ سانتی متر است.با توجه به اینکه ابعاد کوچکی را دارد اما امکانات بسیار پیشرفته ای را دارد.

دوبین مخفی کوچک

خرید دوربین مخفی

دوربین مداربسته کوچک

دوربین مداربسته مخفی

دوربین خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی

شنود یاب و دوربین یاب

شکستن رمز دوربین مداربسته

SAMAN SARADRI
SAMAN SARADRI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋