SAMAN SARADRI

SAMAN SARADRI

توسط ۱ نفر دنبال می شود

ویژگی شاخص دوربین مداربسته بیسیم

 

۱- بدون نیاز به دستگاه ضبط 

دوربین های مداربسته بیسیم بر خلاف دوربین های مداربسته سیمی برای ذخیره اطلاعات نیاز به دستگاه ضبط نداشته و تمامی اطلاعات بر روی کارت حافظه ذخیره میشود همچنین یکی از ویژگی های شاخص در دوربین های مداربسته بیسیم این است که این دوربین ها میتوانند تمامی اطلاعات را در فضای ابری و یا cloud نیز ذخیره کنند و در صورت سرقت دوربین میتوان به تمامی اطلاعات دسترسی داشت.

۲-بدون نیاز به سیم کشی

یکی از دغدغه هایی که در هنگام نصب دوربین مداربسته پیش می آید سیم کشی دوربین میباشد اگر برای محیط که میخواهید دوربین مداربسته نصب کنید حساس هستید و میخواهید هیچ گونه سیمی دیده نشود بهترین گزینه دوربین های مداربسته بیسیم رم خور میباشد.

چرا که این دوربین های نیاز به سیم کشی و کابل کشی ندارند و کلیه اتصالات این دوربین ها به صورت بیسیم میباشد.البته جهت روشن شدن دوربین های مداربسته بیسیم باید به برق متصل کنید.

۳-بدون نیاز به نصاب

نصب و راه اندازی دوربین بدون نیاز به دستگاه ضبط dvr بسیار آسان است و شما میتوانید به راحتی و بدون داشتن تخصص در زمینه نصب دوربین ،دوربین های مداربسته بیسیم را راه اندازی کنید.

۴-مشاهده آنلاین تصاویر

شما با داشتن دوربین های مداربسته بیسیم میتوانید تصاویر را به صورت آنلاین از هر نقطه از جهان مشاهده کنید.همچنین میتوانید به فایل های ضبط شده نیز دسترسی پیدا کرده و هز زمانی را که بخواهید بازبینی و ذخیره کنید.دوربین بدون نیاز به دستگاه ضبط dvr

۵-تشخیص حرکت و پخش آژیر

دوربین های مداربسته بیسیم رم خور و یا دوربین بدون نیاز به دستگاه ضبط dvr  سنسور حساس به حرکت دارند و این قابلیت را دارند تا زمانی که شخص و یا حرکت در محل نصب دوربین صورت بگیرد را اطلاع رسانی کند.دوربین مداربسته بیسیم قابلیت تفکیک حرکت انسان از حیوانات هستند و میتوان با تنظیم میزان حساسیت حرکت ها کاذب را تشخیص داد.

۶-مکالمه دو طرفه

دوربین های مداربسته بیسیم قابلیت ضبط صدا و پخش صدا را دارند و میتوان از طریق موبایل و یا کامپیوتر با افراد حاضر در محل نصب دوربین مکالمه دو طرفه برقرار کرد.دوربین های مداربسته بیسیم معمولا اسپیکر قوی و با کیفیتی را دارند و صدا و مکالمات را با کیفیت بالا در یافت و پخش میکنند.

اگر میخواهید با کارکنان و یا عزیزانتان از راه دور مکالمه دو طرفه برقرار کنید با داشتن دوربین های مداربسته بیسیم میتوانید مکالمه با کیفیت و لذت بخش را تجربه کنید.

۷-چرخش و کنترل از طریق موبایل و کامپیوتر

اکثر دوربین های مداربسته بیسیم با توجه به مدلشان قابلیت چرخش را دارند و میتوان از طریق موبایل و لپ تاپ از راه دور بدون محدودیت مکانی دوربین را چرخش داد و محل نصب دوربین را با دقت بیشتر کنترل کرد.

دوربین های مداربسته بیسیم قابلیت تعقیب سوژه را نیز دارند و میتوانند اشخاص حاضر در محل را دنبال کنند،همچنین دوربین های مداربسته بیسیم قابلیت برنامه ریزی جهت چرخش را نیز دارند و شما میتوانید چندین نقطه برای دوربین تعریف کنید تا در ساعت تعیین شده چرخیده و محل تعریف شده را فیلمبرداری کند.

نکات مهم قبل از خرید دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به dvr dvr

نکته ای که در هنگام خرید دوربین بدون نیاز به دستگاه ضبط dvr بیسیم باید به آن توجه کرد کیفیت تصویر و رزولوشن دوربین است. همچنین باید میدان دید، نرخ فریم و کیفیت دید در شب دوربین را در نظر بگیرید. در اینجا چیزی است که ما برای دریافت عملکرد ویدیویی خوب از دوربین امنیتی خود توصیه می کنیم:

رزولوشن ویدیویی 1080p یا بالاتر، جزئیات کافی را برای تشخیص افراد از طریق ویژگی‌های صورت، لباس‌ها و کارهایشان ارائه می‌کند. به علاوه، وضوح 1080p در مانیتورهای بزرگتر کامپیوتر و صفحه نمایش تلویزیون خوب به نظر می رسد، بنابراین نیازی به تکیه بر صفحه نمایش گوشی کوچک ندارید.

زاویه دید دوربین نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید هر چقدر زاویه دید دوربین مداربسته بی سیم وایدتر باید میتواند پوشش وسیع تری را از محل نصب داشته باشد.برای مثال اگر پوشش وسیع را میخواهد با یک عدد دوربین داشته باشید دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه میتواند مفید باشد.

نرخ فریم حداقل ۱۵ فریم در ثانیه  برای هر کسی که خواهان حرکت روان در ویدیوها است ضروری است. ویدیوی صاف کمتر در معرض تاری حرکت است، که می‌تواند جزئیات را حتی در دوربین‌های با وضوح بالا کاهش دهد. برای نتایج نزدیک‌تر به آنچه از تلویزیون انتظار دارید، یک دوربین نظارت تصویری با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه مانند دوربین بیسیم Q20 یا بالاتر را انتخاب کنید.

برد دید در شب ۳۰ فوت یا بیشتر به دوربین بی سیم کمک می کند تا پس از غروب خورشید تصاویر روشنی تولید کند. اکثر دوربین های امنیتی از LED مادون قرمز برای ضبط در تاریکی مطلق استفاده می کنند.با این حال،دوربین های مداربسته دید در شب رنگی نیز وجود دارد که میتوانید در تاریکی مطلق تصاویر رنگی را در شب ثبت کنند.

دوربین کوچک مخفی

دوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مخفی

فروش دوربین کوچک

دوربین کوچک

دوربین مداربسته بیسیم

قیمت دوربین بیسیم

دوربین بیسیم

دوربین خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته سولار

دوربین سولار

SAMAN SARADRI
SAMAN SARADRI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋