SAMAN SARADRI

SAMAN SARADRI

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اندروید باکس یا اندروید تی وی کدام بهتر است؟

اندروید باکس یا اندروید تی وی کدام بهتر است؟ اگر در تماشای تلویزیون از طریق دستگاه اندرویدی هستید، مهم است که تفاوت بین اندروید باکس یا اندروید تی وی را درک کنید.ببینید، همه تی وی باکس های مجهز به اندروید با هم برابر نیستند. در حالی که برخی روی پلتفرمی اجرا می شوند که برای تلویزیون بهینه شده است، برخی دیگر اینطور نیستند.این ممکن است در ابتدا تفاوت زیادی به نظر نرسد، اما اینطور است.

 

لینک مرتبط : لیست قیمت اندروید باکس

Android TV چیست؟
Android TV یک محصول واقعی است. این یک محصول گوگل است. گوگل برای اولین بار Android TV را در سال 2014 راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون توسط بسیاری از شرکت ها برای ارائه مستقیم دستگاه های سخت افزاری به عموم استفاده شده است.

به عنوان مثال، نه تنها می‌توانید پخش‌کننده‌های مجهز به Android TV، بلکه تلویزیون‌هایی با Android TV داخلی را نیز خریداری کنید. حتی اخیراً، Android TV به دسته بندی محصولات جدید مانند نوارهای صوتی گسترش یافته است. بله، اکنون می توانید یک نوار صوتی با دستگاه پخش داخلی داخلی خریداری کنید.اندروید باکس یا اندروید تی وی

به زبان ساده، Android TV نسخه ای از اندروید است که توسط گوگل منتشر شده است که به طور خاص برای کار بر روی تلویزیون طراحی شده است. برای تلویزیون اندروید است و دستگاه‌هایی که نشان رسمی «Android TV» را دارند، دستگاه‌های دارای گواهی Google هستند.

Android TV رسمی همچنین دارای ویژگی های فراوانی است که ممکن است در جای دیگری از آنها استفاده نکنید. اینها شامل صفحه اصلی اختصاصی Android TV، دستیار داخلی گوگل، تصویر در تصویر (PiP) است.اندروید باکس یا اندروید تی وی

تی وی باکس های مجهز به اندروید چیست؟

تی وی باکس های مجهز به اندروید اغلب به عنوان “Android TV box” نامیده می شوند و این همان جایی است که سردرگمی وجود دارد.

بله، باکس‌های رسمی Android TV وجود دارند، اما جعبه‌هایی هم هستند که باکس‌های رسمی Android TV نیستند. این در حالی است که آنها برای تلویزیون شما هستند و توسط Android ارائه می شوند.

دلیل آن این است که تی وی باکس های مجهز به اندروید بر روی نسخه متفاوتی از اندروید اجرا می شوند که در محصولات رسمی Android TV استفاده می شود.

این نه تنها به این معنی است که نام متفاوت است، بلکه تجربه واقعی کاربر نیز متفاوت است.

 

لینک مرتبط : لیست قیمت مودم وای فای

مزایای Android TV رسمی چیست؟

بارزترین مزیت تلویزیون رسمی اندروید تجربه کاربری است.

گوگل Android TV را برای اجرا در تلویزیون بهینه کرده است. این یک تمایز مهم است. حتی یک راه ساده تر برای درک تفاوت این است که Android TV رسمی برای استفاده با پرس های کنترل از راه دور بهینه شده است.

این برخلاف موبایل اندرویدی و تاکید آن بر لمس است. به عنوان مثال، روی برنامه‌ها با موبایل Android ضربه می‌زنید، اما دکمه‌های روی کنترل از راه دور برای Android TV را فشار می‌دهید.

با توجه به این تفاوت، همه برنامه های سازگار با دستگاه های Android TV باید به همین ترتیب بهینه شوند. این برنامه ها باید با فشارهای راه دور کار کنند و از رابطی استفاده کنند که دیدن و پیمایش از راه دور راحت تر باشد. برخلاف گوشی‌های هوشمند که همه چیز می‌تواند کوچک‌تر باشد و فقط روی آن ضربه بزنید.

یکی دیگر از مزایای اصلی Android TV رسمی، سازگاری محصول و تجربه است. صرف نظر از اینکه واقعاً Android TV را دوست دارید یا نه، این یک پلت فرم بسیار سازگار است.

 

لینک مرتبط : قیمت کارت حافظه و رم

گوگل قوانینی را وضع کرده است که به این معنی است که سازندگان دستگاه باید تجربه خاصی از Android TV را تولید کنند. کسی که به شکلی خاص به نظر می رسد، به گونه ای خاص عمل می کند، به گونه ای خاص است.اندروید باکس یا اندروید تی وی

انحرافاتی در این قاعده وجود دارد. به عنوان مثال، شرکت‌ها می‌توانند تغییرات کوچک‌تری مانند آنچه در NVIDIA SHIELD دیده می‌شود، انجام دهند. سپس اپراتورهایی نیز وجود دارند که بیشتر از نسخه برچسب while از Android TV استفاده می کنند و سپس رابط کاربری خود را در بالای آن تحمیل می کنند.

صرف نظر از این انحرافات، Android TV در هسته خود ثابت است.

مزایای تی وی باکس های مجهز به اندروید چیست؟
یکی از مزایای واضح تلویزیون باکس های مجهز به اندروید، آزادی آن است. Android TV رسمی یک پلت فرم محدود است، تی وی باکس های مجهز به اندروید دارای محدودیت های مشابه نیستند.

این به وضوح در درجه برنامه های موجود مشاهده می شود. در حال حاضر، گوگل ادعا می کند که بیش از ۵۰۰۰ برنامه برای دانلود در تلویزیون رسمی اندروید وجود دارد.

در حالی که این عدد برای اکثر کاربران معمولی مناسب است، در مقایسه با تعداد برنامه‌هایی که به طور کلی از طریق فروشگاه Google Play در دسترس هستند، چیزی نیست.

از آنجایی که تی وی باکس های مجهز به اندروید تحت محدودیت های تلویزیون گوگل نیستند، تعداد برنامه های موجود بسیار بیشتر است. این مقایسه تقریباً بی‌معنی است زیرا احتمالاً Android TV رسمی هرگز از تعداد برنامه‌هایی که می‌توانید در تلویزیون باکس‌های مجهز به اندروید دانلود کنید، پشتیبانی نخواهد کرد.

نقطه آزادی بسیار فراتر از برنامه ها نیز گسترش می یابد. به عنوان مثال، سازندگان دستگاه نیز آزادند تا تجربه را مطابق میل خود سفارشی کنند. به همین ترتیب، کاربر نیز می تواند، اگر بداند چه کاری انجام می دهد

اندروید باکس

قیمت اندروید باکس

خرید اندروید باکس

فروش اندروید باکس

دوربین کوچک

دوربین مخفی کوچک

خرید دوربین مخفی

فروش دوربین مخفی

دوربین مخفی

دوربین مداربسته مخفی

دوربین شلنگی

دوربین آندوسکوپی

دوربین لوله ای

دوربین چاه

دوربین حفاری

SAMAN SARADRI
SAMAN SARADRI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋