SAMAN SARADRI

SAMAN SARADRI

توسط ۱ نفر دنبال می شود

معایب دوربین مداربسته ارزان

اگر در حال خرید دوربین مداربسته برای خانه یا محل کار خود هستید، ممکن است تعجب کنید که چرا بین مدل های دوربین با شکل ظاهری و مشخصات ظاهری یکسان، تفاوت قیمت زیادی وجود دارد. حقیقت این است، قیمت ها اغلب نشان دهنده کیفیت محصولی است که میخرید. همانطور که گفته می شود، “شما آنچه را که برای آن هزینه می کنید، دریافت می کنید.” برای خریداران باهوش مهم است که بدانند چرا هنگام خرید دوربین مداربسته توصیه میشود که برند معتبر خریداری کنند و دوربین مداربسته ارزان قیمت خریداری نکنند.در این مقاله ما معایب دوربین مداربسته ارزان را مورد برسی خواهیم داد.

در زیر ویژگی‌هایی را فهرست می‌کنیم که کارشناسان صنعت در دنیای دوربین مداربسته توصیه می‌کنند هنگام مقایسه محصولات نظارتی در نظر بگیرید. این ویژگی ها بینش بیشتری در مورد تفاوت هزینه بین دوربین های مداربسته حرفه ای و ارزان ارائه می دهد.

کیفیت سنسورهای تصویر را برسی کنید

دوربین های مداربسته ارزان، با سنسورهای تصویر ارزان قیمت عرضه می شوند. تولیدکنندگان دوست دارند تا جایی که ممکن است هزینه ها را کاهش دهند. سنسورهای تصویر یکی از گران‌ترین بخش‌های دوربین و جزء اصلی هستند که کیفیت فیلمبرداری دوربین را تعیین می‌کنند. دوربین هایی که از سنسورهای تصویر با کیفیت پایین استفاده می کنند،فیلمبرداری ضعیفی دارند.

به عنوان مثال، دوربینی که با یک سنسور با کیفیت پایین ساخته شده است ممکن است ادعا کند که وضوح 4K دارد، اما زمانی که کیفیت فیلمبرداری آن با ویدیوهای یک دوربین امنیتی واقعی 4K مقایسه میشود، بسیار ضعیف است.

بسیاری از دوربین‌های مداربسته ارزان قیمت در مقایسه با محصولات با کیفیت‌تر، ویدیوی تار دارند. همیشه به دنبال نمونه‌های ویدئویی واقعی باشید، مانند نمونه‌هایی که در دنیای دوربین مدار بسته نشان داده شده است. قول ویدیو های تبلیغاتی را نخورید.

لینک دوربین مداربسته با برند مطرح جهانی

چگونه دوربین مداربسته را با هم مقایسه کنیم؟

زوم دیجیتال روشی عالی برای اندازه گیری کیفیت حسگر تصویر داخل دوربینی است که فیلم می گیرد. استفاده از زوم دیجیتال برای جمع آوری جزئیات روی صورت، پلاک یا وسیله نقلیه رایج است. زوم دیجیتال با بزرگنمایی بخشی انتخاب شده از میدان دید در ویدیو برای دیدن جزئیات دقیق عمل می کند. هنگام استفاده از زوم دیجیتال بسته به وضوح دوربین و کیفیت سنسور می توان مقداری پیکسل را انتظار داشت. سنسورهای تصویر با کیفیت پایین در مقایسه با سنسورهای با کیفیت بالا نمی توانند زوم دیجیتال بدون پیکسل ارائه کنند.

برای نشان دادن تفاوت، در زیر یک مثال واقعی از مقایسه یکی از دوربین‌های امنیتی 4K World Camera World (مدل IPC4K18) با یک دوربین 4K از یک دوربین مداربسته ارزان آورده شده است. هنگامی که از زوم دیجیتال برای بزرگنمایی پلاک خودروهایی که در فاصله 30 فوتی پارک شده اند استفاده می کنیم، تفاوت در وضوح ویدیو آشکار است. تصویر ارائه شده توسط دوربین ارزان‌تر سمت راست تار می‌شود و تفسیر شماره پلاک خودرو را دشوار می‌کند.

پشتیبانی فنی

محصولات امنیتی به الکترونیک پیچیده تبدیل شده اند. داشتن پشتیبانی فنی با کیفیت خوب برای یادگیری نحوه استفاده از آنچه خریداری کرده اید مهم است. کتابچه‌های راهنما با انگلیسی ضعیف با محصولات ارزان‌قیمت رایج هستند، زیرا سرمایه‌گذاری کمی توسط آن شرکت‌ها برای ایجاد مواد آموزشی مدرن انجام می‌شود که به راحتی قابل پیگیری است.

سیستم‌های نظارتی نیاز به عیب‌یابی دارند، زیرا قطعات دیگری مانند کابل‌کشی، دستگاه ضبط dvr و منابع تغذیه وجود دارد که می‌تواند باعث مشکلاتی در کیفیت ویدیو شود. دسترسی به پشتیبانی فنی واجد شرایط و با تجربه برای حل مشکلات بسیار مهم است.

متأسفانه، هنگام خرید دوربین مداربسته ارزان، نباید انتظار چیزی بهتری داشته باشید زیر دوربین های مداربسته ارزان کیفیت پاییت دارند و سریع خراب میشوند.

در دنیای دوربین مدار بسته، هر روز از خریدارانی که حتی از ما خرید نکرده‌اند، تماس‌های بیشتری برای پشتیبانی دریافت می‌کنیم. آنها افرادی ناامید هستند که به دنبال کمک فنی با یک سیستم دوربین امنیتی ارزان قیمتی هستند که خریداری کرده‌اند، و فروشنده محصول نتوانسته پشتیبانی یا حتی دسترسی آسان به بخش پشتیبانی از طریق ایمیل یا تلفن را ارائه دهد.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید که ما را در وب پیدا کردید زیرا ما بیشتر وقت خود را صرف نوشتن راهنماهای نحوه کار یا فیلم های آموزشی برای ساده کردن استفاده از محصولات خود می کنیم.

سخن پایانی

امیدواریم این راهنما اطلاعات مفیدی را در اختیار خریدارانی قرار دهد که خرید آنلاین دوربین مداربسته و ارزیابی محصولات را تنها بر اساس قیمت انجام می‌دهند. در صنعت دوربین های امنیتی، صدها فروشنده برای انتخاب وجود دارد. انتخاب فروشنده ای که برای شما مناسب است به میزان هزینه ای که می خواهید خرج کنید، کیفیتی که به دنبال آن هستید و هزینه و کیفیت پشتیبانی فنی پس از فروش ارائه شده توسط فروشنده بستگی دارد.

SAMAN SARADRI
SAMAN SARADRI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋