kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

مشعل بویلر چیست؟

مشعل دیگ چیست؟
بیشتر بویلرها گرمای مورد نیاز خود را از سوختن سوخت دیگ تامین می کنند. وسایل احتراقی هستند که به آنها مشعل نمی گویند، مانند استوکر، اما همه آنها سوخت و هوا را با هم ترکیب می کنند تا مخلوطی قابل احتراق تولید کنند. وظیفه مشعل دیگ چیست؟

وظیفه مشعل دیگ کنترل اختلاط سوخت و هوا برای دستیابی به احتراق صاف و یکنواخت در کوره است. مشعل ها دارای اجزا و تغییرات ساختاری زیادی هستند که سعی می کنیم بیشتر آنها را توضیح دهیم. ابتدا، من می خواهم برخی از جنبه های مهم احتراق را که مشعل باید رعایت کند، توضیح دهم. مشعل دیگ باید بتواند اختلاط سوخت و هوا را کنترل کند تا احتراق کامل و پایدار داشته باشیم.

پایداری احتراق مستلزم آن است که مشعل دیگ یک مخلوط غنی از سوخت درست در محدوده انفجاری بالا تولید کند، جایی که سوختن شروع می شود و آن نقطه اختلاط باید پایدار باشد. در غیر این صورت قسمت جلوی شعله در کوره حرکت می کند و باعث اختلال در فرآیند می شود.

​​​​​​​

چه چیزی کیفیت مشعل دیگ را تعیین می کند؟ کیفیت مشعل دیگ با نویز مشخص می شود. با بدتر شدن کیفیت، اختلاط نویز افزایش می یابد. حل مشکل اختلاط کار آسانی نیست.

بلکه باید دانش و هنر مهندسی فرد را با هم ترکیب کرد و با آزمون و خطا به ارزش مطلوب دست یافت. برای یک تکنسین خدمات، تلاش برای ترکیب چندین مشعل یا دیفیوزر و تنظیم مکرر مشعل دیگ بخار به منظور حل مشکل ناپایداری، حتی برای روزها یا هفته ها، اصلا غیرعادی نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر  و خرید مشعل بویلر کلیک کنید . 

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋