kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

از مزوتراپی مو چه می دانید ؟

داشتن موهای سالم و بی عیب و نقص نعمت است که بسیاری از ما از آن قدردانی نمی کنیم. از آنجا که مو تأثیرات مهمی در زیبایی و ظاهر ما دارد. با این حال ، ما خیلی خوب می دانیم که مو یک عنصر بسیار آسیب پذیر است و به مراقبت نیاز دارد. با نگاهی به محیط خود ، می توانید از عواملی که سلامت موهای شما را به خطر می اندازد آگاه باشید. مشکلات ژنتیکی ، عوامل محیطی ، استرس روانی ، تغذیه نادرست و بسیاری از موارد دیگر برای رشد و سلامت موهای شما مؤثر است. محققان معتقدند که مشکلات روانی و تنش عصبی بسیار مؤثرتر از اختلالات ریزش مو است.


در هر صورت ، وقتی مو در معرض این آسیب قرار می گیرد چه باید کرد؟ در این مقاله ، یکی از روش های ترمیم مو و بازسازی ، یعنی روش Mesotherapy مو ، و به دنبال آن مباحثی مانند انواع مزوتراپی مو ، مزایا و مراحل موهای درمانی مو از کلینیک پوست و مو ارائه شده است.


mesotherapy مو به چه معنی است؟


مزوتراپی از دو کلمه مزو تشکیل شده است که به معنای لایه میانی و درمانی است که به معنای درمان است. روش Mesotherapy مو در حال بررسی درمان لایه میانی پوست است. مزوتراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است که نتایج ماندگار می بخشد و برای مواردی مانند کانتورینگ ، تضعیف ، درمان پیری پوست و ریزش مو ، آلوپسی ، اختلالات استخوان و غیره استفاده می شود.


لایه های جنین در دوره جنین شامل سه لایه است: اکتودرم ، مزودرم و آندروودرم ، که در آن مزودرم لایه میانی پوست ، درم و اکتودرم را تشکیل می دهد ، لایه بیرونی پوست ، اپیدرم. در قسمت درم فولیکول های مو ، الستین و فیبرهای کلاژن ، رگ های خونی و غیره قرار دارد. این پوست و لایه مو را تغذیه می کند. در این روش درمانی ، مواد مؤثر به نام کوکتل به لایه درم مزوتراپیست تزریق می شوند.در نتیجه تزریق این مواد ، فولیکولها برای رشد تحریک می شوند و ترمیم شدید مو انجام می شود.


درمان ریزش مو با مزوتراپی برای مو


با وجود شرایط ذکر شده در ابتدا ، ریزش مو و نازک شدن پوست سر پدیده ای است که ما در آن به وفور هستیم. جلوگیری از مداوم ریزش مو در هر زمان برای زنان و مردان الزامی است. بنابراین ، اگر می بینید که موهای شما بیش از حد معمول روزانه می افتد ، باید مشکل را جدی تر درک کنید. با استفاده از روش جدید مزوتراپی مو ، مقدار مشخصی از ویتامین ها ، آنزیم ها ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ، عصاره های گیاهی ، فاکتورهای رشد ، داروهای عروقی و پروتئین ها وارد لایه مزودرمی پوست می شوند.

تزریق با کمک سوزن های فوق العاده ریز انجام می شود. بنابراین ، سطح پوست خراشیده یا آسیب نمی یابد. مواد تزریق شده به تدریج فولیکول ها را تغذیه می کنند و مشکلاتی مانند گردش خون ضعیف و التهاب پوست را از بین می برند. در حقیقت ، از مزوتراپی مو نه تنها برای بازگرداندن زیبایی بلکه به عنوان روشی برای درمان استفاده می شود.

عوارض جانبی MESOTHERAPY مو چیست؟


با اطمینان می توان گفت که عوارض جانبی مزوتراپی موی سر از هر روش دیگری کوچکتر است. در حقیقت ، پس از تزریق ، التهاب کوتاه روی سطح پوست رخ می دهد که برای مدت کوتاهی از بین می رود. التهاب ناشی از معرفی سوزن های تزریق ، که بسیار کوچکتر خواهد بود زیرا سوزن کوچکتر است. یکی از امکانات مورد انتظار عفونت پوستی است که در صورت رعایت اصول بهداشت نمی تواند رخ دهد. این عفونت ها می توانند در اثر سوزن های غیر استیل یا بهداشت ضعیف پس از عمل ایجاد شوند.

منبع عفونت میکروب ها و باکتری های مضر است. بنابراین ، این روش باید در یک محیط کاملاً استریل تحت نظارت متخصصان انجام شود.برای اطمینان از اینکه تجهیزات استریل است و روش MESOTHERAPY مو به درستی انجام شده است ، باید به یک مرکز زیبایی مشهور مراجعه کنید. سابقه طولانی کلینیک پوست و مو در زمینه ترمیم پوست و مو برای ارائه خدمات برای مزوتراپی مو برای زنان و مردان آماده است. برای اطلاع از شرایط و مراحل موهای درمانی مو می توانید با همکاران ما در بخش مشاوره تماس بگیرید.

انواع مزوتراپی و اثرات آنها


خواص موتوتراپی مو برای کسانی که به دنبال زیبایی هستند چیست؟ علاوه بر ترمیم و تقویت مو ، از این روش برای بازگرداندن پوست ، از بین بردن چربی در ناحیه دست ، پاها ، ران ها ، باسن و صورت نیز استفاده می شود. همچنین ، مزوتراپی مو یک روش مفید برای درمان آلوپسی یا آلوپسی است. در موارد پیشرفته تر ، از مزوتراپی برای کاهش سلولیت پوستی ، برداشتن چین و چروک ، سفت شدن پوست و حتی سفید شدن پوست استفاده می شود.

هورمون هایی مانند کلسیتونین و تیروکسین و آنزیم هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز منطقه مزودرم را تحریک کرده و ریشه های ضعیف را تقویت می کنند. عصاره های گیاهی ، ویتامین ها و مواد معدنی مؤثر از دیگر مؤلفه های این داروها هستند. در حال حاضر ، انواع موزوتراپی مو به دلیل اثرات مثبت و سریع آنها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد. به طور کلی ، مزوتراپی مو با توجه به محل و هدف درمان به انواع مختلفی تقسیم می شود. برخی از انواع مزوتراپی ها عبارتند از:

مزوتراپی در اطراف چشم به منظور جوان سازی
مزوتراپی برای کاهش وزن با هدف از بین بردن چربی
مزوتراپی برای جوان سازی به منظور محکم کردن پوست
به منظور جوان سازی و روشنایی پوست صورت مزوتراپی صورت می گیرد
مزوتراپی برای مو برای تقویت ریشه و افزایش رشد.

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋