کسری خوشخوی

کسری خوشخوی

اینجا رسانه منه برای معرفی کسب و کارها و من علاوه بر کارشناس سئو یک نویسنده هم هستم.

منتا آکادمی، اولین مدرسه مجازی آنلاین ایران

 

با پیشرفت تکنولوژی و به‌روز‌رسانی امکانات آموزشی راه‌های جدیدی برای یادگیری به وجود آمده است. در حال حاضر برگزاری کلاس‌های آنلاین به صورت غیر حضوری یکی از جدید‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های آموزشی است. لازم به ذکر است آموزش حضوری همواره طرفداران خود را دارد. به علت اینکه آموزش غیر حضوری مانعی بر سر راه آموزش حضوری نخواهد بود، به راحتی می‌توان از مزایای هر دو روش در کنار هم بهره‌مند شد.

منتا آکادمی یکی از بزرگ‌ترین و هوشمندترین مدارس مجازی در ایران است. این مدرسه مجازی آنلاین با بهره‌مندی از اساتید برتر و تکنیک‌های ویژه بهترین آموزش‌ها را در دسترس دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور قرار می‌دهد. دانش آموزانی که در حال تحصیل در رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی هستند، می‌توانند از خدمات این کلاس کنکور آنلاین بهره‌مند شوند.

در این مطلب تعدادی از برترین اساتید این مجموعه را معرفی می‌کنیم. علاوه بر این توصیه می‌کنیم برای آگاهی از مزایای کلاس‌های آموزشی آنلاین تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ویژگی کلاس‌های مجازی منتا آکادمی چیست؟

همانطور که می‌دانید امروزه موسسات آموزشی بسیار زیادی اقدام به برگزاری کلاس کنکور آنلاین می‌کنند. در این شرایط یکی از مهم‌ترین تصمیمات دانش‌آموز این است که با تحقیق و بررسی بهترین مدرسه مجازی آنلاین را برای آموزش و یادگیری انتخاب کند. چراکه در دوران کنکور ثانیه‌ها سرنوشت‌ساز خواهند بود.

کلاس‌های مجازی منتا آکادمی دارای شرایط ویژه و بسیار مناسبی برای همه دانش‌آموزان پایه دوازدهم که در انتظار کنکور به مطالعه دروس می‌پردازند، است. باشرکت در جلسات آموزشی این مدرسه آنلاین دانش‌آموزان می‌توانند برای شرکت در کنکور و امتحانات پایان ترم خود به خوبی آماده شوند.

در مدرسه مجازی منتا آکادمی برای آموزش هرچه بهتر به دانش‌آموزان با برترین اساتید کشور همکاری شده‌است. بنابراین با بهره‌گیری از دانش بالای دبیران و اساتید هر رشته می‌توان انتظار داشت که راه یادگیری دروس به شکل قابل توجهی هموار باشد. اساتید برتر این مدرسه مجازی آنلاین تنها به تدریس در عالی‌ترین سطح اکتفا نمی‌کنند. بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های در حال اجرا در این کلاس‌ها ارزیابی مطالب آموخته شده و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان است. در این کلاس کنکور آنلاین به میزان فهم مطالب توسط دانش‌آموزان توجه می‌شود.

کنکور یک آزمون رقابتی در بالا‌ترین سطح ممکن است. به همین دلیل یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های موفقیت در این آزمون داشتن عملکرد بهتر نسبت به سایر رقیبان است. علت اهمیت عملکرد رقیبان در این است که نتیجه نهایی این آزمون وابستگی شدیدی به عملکرد داوطلبان دارد. آکادمی منتا این امکان را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند که بتوانند از جایگاه خود در میان رقبا آگاهی پیدا کنند. با سنجیده شدن شرایط هر دانش‌آموز نسبت به رقبا، هدف گذاری خاصی برای هر دانش‌آموزان تعیین می‌شود و دانش آموز از نقاط ضعف و قوت خود آگاه می‌شود.

چه کسانی در منتا آکادمی تدریس می‌کنند؟

با اشاره به اینکه تمامی اساتید مجموعه منتا آکادمی در زمره برترین اساتید کشور هستند، در این قسمت تعدادی از اساتید برتر منتا آکادمی در زمینه فعالیت خود را معرفی می‌نماییم.

قطعا تا به این حال تصمیم برای ثبت نام در این مجموعه آموزشی گرفتید و می دانید تا به چه اندازه از دیگر مجموعه ها برتر است. اکنون باید در رابطه با اساتید این مجموعه بزرگ صحبت کنیم تا خیال شما از همه بابت راحت باشد. زمانی که شما برای درس هندسه ثبت نام کنید، استاد شهرام شاه پرویزی و ماشالله سلیمانی در درس شیمی و دکتر امین الرعایا در درس زیست شناسی حامی و راهنمای شما خواهند بود.

مزایای مدرسه مجازی آنلاین چیست؟

پس از شیوع بیماری کرونا آموزش آنلاین رواج بسیار زیادی پیدا کرد. پیشرفت در این حوزه بسیار سریع بود. سرعت این پیشرفت به اندازه‌ای است که حال با وجود امکان برگزاری کلاس‌های حضوری، بسیاری از دانش‌آموزان و داوطلبان ترجیح می‌دهند از کلاس‌های آموزشی مجازی استفاده کنند. این کلاس‌ها مزایای بسیار زیادی دارند. در این قسمت با معرفی مزایا آموزش آنلاین همراه ما باشید.

آیا دسترسی برای همه دانش آموزان آزاد است؟

اگر یک کلاس آموزشی در یک منطقه خاص و در یک شهر از کشور برگزار شود، تنها عده کمی از دانش‌آموزان می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند. برگزاری کلاس کنکور آنلاین باعث می‌شود همه دانش آموزان از سراسر کشور بتوانند به این کلاس‌ها دسترسی داشته باشند. به این ترتیب محدودیت مکانی از بین می‌رود. دانش‌آموزان ساکن در محروم‌ترین بخش‌های آموزشی کشور نیز می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کنند.

چگونه با شرکت در کلاس کنکور آنلاین منتا در زمان صفه جویی می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانش آموزان و داوطلبان کنکور رفت‌و‌آمد به کلاس‌های آموزشی است. به ویژه دانش‌آموزانی که در شهر‌های شلوغ و پر‌ترافیک سکونت دارند، سختی زیادی را برای رساندن خود به کلاس‌های آموزشی متحمل می‌شوند. مدرسه مجازی آنلاین کلاس درس را به خانه شما می‌آورد. به همین دلیل بعد مسافت به راحتی حذف می‌شود.

آیا می‌توان کلاس‌ها را چند با دید؟

فیلم ضبط شده کلاس‌های برگزار شده در منتا آکادمی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. با استفاده از این امکان دانش‌آموزان می‌توانند بار‌ها این فیلم‌ها را مشاهده کرده و از یادگیری دروس اطمینان کسب کنند. در صورتی که دانش‌آموزان نتوانند در کلاس درس برگزار شده شرکت کنند نیز می‌تواند با مشاهده فیلم ضبط شده از کلاس از یادگیری عقب نمانند. این ویژگی در مقایسه با آموزش‌های ارائه شده در کلاس‌ها حضوری که تنها یک‌ بار قابل دسترسی هستند، بسیار مفید و کاربردی است.

چگونه مطالب در منتا آکادمی رفع اشکال می‌شود؟

از دیگر مزایای کلاس‌های آنلاین منتا آکادمی نسبت به کلاس‌های حضوری این است که داشن‌آموزان می‌توانند با اساتید در ارتباط باشند. پس از آموزش مباحث هر درس دانش‌آموزان می‌توانند جهت رفع اشکالات احتمالی و مطرح کردن پرسش‌های خود با استاد آن درس در ارتباط باشند. در کلاس‌های حضوری نیز امکان رفع اشکال فراهم است. نکته مورد نظر این است که در کلاس‌های حضوری تعداد دانش‌آموزان زیاد است و حجم سوالات پرسیده شده باعث گیج شدن دانش‌آموزان می‌شود.

از طرفی با توجه به تعداد زیاد دانش‌آموزان حاضر در کلاس ممکن است همه دانش‌آموزان نتوانند سوالات خود را با استاد مطرح نمایند. برخی از دانش‌آموزان نیز به علت ترس از مورد تمسخر قرار گرفتن به دلیل ابهامات درسی توسط سایر دانش اموزان سوالات خود را در کلاس‌های حضوری مطرح نمی‌نمایند. مدرسه مجازی آنلاین منتا همه این مشکلات را با روش‌های تدریس و امکانات جدید خود برطرف کرده است.

منتآکادمی: سامانه کلاس کنکور آنلاین

منتا آکادمی یک سامانه کلاس کنکور آنلاین است، که دانش آموزان می‌توانند با توجه به نیاز و ضعف خود در دروس کنکوری در آن شرکت کنند. یکی از ویژگی‌های کاربردی منتا آکادمی این است که دانش‌آموز می‌تواند به صورت تک درس هم در آن شرکت کند.

همچنین گروه آموزشی منتا با توجه به در دسترس نبودن منابع کنکوری و دسترسی سخت دانش آموزان به اساتید کنکور، محیطی را برای کاربران فراهم کرده که به راحتی بتوانند در درس مورد نظر خود آموزش ببینند.

چگونه در منتآکادمی ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین منتا می‌توانید با مراجعه به آدرس www.monta.ir از قسمت منو سایت گزینه منتآکادمی را انتخاب کنید. سپس با مطالعه برنامه آموزشی می‌توانید استاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب کلاس مورد نظر این امکان وجود دارد که فرم درخواست مشاوره را تکمیل نموده تا تیم فروش منتا با شما تماس بگیرند.

 

 

کسری خوشخوی
کسری خوشخوی اینجا رسانه منه برای معرفی کسب و کارها و من علاوه بر کارشناس سئو یک نویسنده هم هستم.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋