kamusdamsaz1

تحلیل موزه هنر کیمبل بصورت جامع در چندین فایل

تاریخ شهر کاتوویتس با موضوعات صنایع سنگین و معدن گره خورده است.تحلیل موزه هنر کیمبل آنها مناظر مصنوعی متمایز، مجتمع‌های صنعتی و ساختمان‌ها را پشت سر گذاشته‌اند و به‌عنوان یک میراث فرهنگی غیرقابل انکار که به حس هویت می‌بخشد، در آگاهی جمعی لنگر انداخته‌اند. این موزه در محوطه «معدن Warszawa» سابق، مستقیماً در مجاورت مرکز شهر واقع شده است.تحلیل موزه هنر کیمبل این طرح از مداخلاتی استفاده می‌کند که از بیرون تقریباً غیرقابل‌مشاهده هستند و بر اساس ایده ایجاد یک موزه گسترده با پیشنهادهای متنوع است. برنامه فضایی با وام گرفتن و به عنوان ادای احترام به عملکرد قبلی زمین، به طور کامل در زیر زمین قرار گرفت. فقط مکعب‌های شیشه‌ای انتزاعی، که نور روز را برای سطوح پایین نمایشگاه فراهم می‌کنند - یکی از آنها مدیریت، توسعه، و کنترل آب و هوا - از بیرون قابل مشاهده هستند و به طور هماهنگ در مجموعه ساختارهای تاریخی موجود ترکیب می شوند. شبکه تازه ایجاد شده از مسیرها،تحلیل موزه هنر کیمبل میادین و مناطق سبز باعث ایجاد یک منطقه تفریحی عمومی به زیبایی ساخته شده است. از طریق افزودن آسانسور، بازدیدکنندگان می توانند به قاب بالابر موجود دسترسی داشته باشند و نمایی از کل کاتوویتس را مشاهده کنند.
در طول تمرین 30 ساله اش به عنوان یک عکاس، کار آنیلو همچنان به عنوان راهی برای بیان کار ذهن های بزرگ از طریق عکس عمل می کند. در سال 1986، زمانی که در نیویورک بود، با عکاسی از ساختمان‌ها و فرم‌های معماری در سرتاسر جهان تا به امروز، راهی برای تحقق و تحقق دستاوردهای خلاقانه خود پیدا کرد.موزه هنر جان و مابل رینگلینگ میراث کارآفرین سیرک و مجموعه دار آثار جان رینگلینگ و همسرش مابل است. موزه – که دارای مجموعه دائمی و گالری‌های نمایشگاه موقت است – در یک زمین تاریخی شصت و شش هکتاری قرار دارد که شامل عمارت ونیزی-گوتیک Cà d'Zan، اقامتگاه زمستانی جان و مابل رینگلینگ، مرکز آموزشی تیبالز است. ، غرفه بازدیدکنندگان جان ام. مک کی (مسکن تئاتر تاریخی آسلو)، ساختمان آموزش/حفاظت جانسون/بللاک و بال اولا آر و آرتور اف سیرینگ. این موزه که در ابتدا به عنوان یکی از جامع ترین موزه های هنری در جهان تصور می شد، در جمع آوری مجموعه قابل توجهی از هنر آسیایی جلوتر از زمان خود بود. اکنون توسط دانشگاه ایالتی فلوریدا اداره می شود،مرکز مطالعات هنر آسیایی افزودنی و «نوسازی روده» و گالری‌های بال غربی در گوشه جنوب غربی مجموعه موزه است. این بازسازی تقریباً 18000 فوت مربع از فضای گالری موجود را از فضای نمایشگاهی موقت به گالری های دائمی برای مجموعه آسیایی رو به رشد موزه تبدیل می کند. 7500 فوت مربع فضای جدید گالری و یک سالن سخنرانی چند منظوره را در خود جای داده است. مرکز مطالعات هنر آسیایی همچنین شامل فضای مطالعه/ذخیره نوآورانه و اتاق‌های سمینار برای محققان، محققان و دانشجویان است. نمای ساختمان از کاشی‌های ترا کوتا با لعاب سبز عمیق تشکیل شده است که نیاز مشتری به یک ورودی تاریخی جدید را برطرف می‌کند. نما مربوط به محیط طبیعی چشم انداز وسیع موزه است، و رنگ و نمای تراشی شده آن یادآور جزئیات سرامیکی عمارت کا دزان است. Machado Silvetti برای توسعه رنگ، فرم و تکنیک نصب پانل ها با Boston Valley Terra Cotta همکاری نزدیک داشت.تحلیل موزه هنر کیمبل بیش از 3000 کاشی یک پوشش ساختمانی با کارایی بالا و از نظر بصری چشمگیر ارائه می دهد که با فعال کردن حیاط موجود و با توجه به نیازهای گردش خون و زیرساخت سایت، عملکرد سایت اطراف را دوباره تعریف می کند.
پیشینه موزه هنر جان و مابل رینگلینگ میراث کارآفرین سیرک و مجموعه دار آثار جان رینگلینگ و همسرش مابل است. موزه دارای مجموعه دائمی و گالری‌های نمایشگاه موقت است و در زمینی تاریخی به مساحت 66 جریب قرار دارد که شامل عمارت ونیزی-گوتیک Cà d'Zan، اقامتگاه زمستانی جان و مابل رینگلینگ، زمین‌ها و باغ‌های تاریخی، و باغ‌های بازسازی‌شده است. تئاتر تاریخی آسلو قرن هجدهم، و موزه‌های سیرک. موزه در حال حاضر توسط دانشگاه ایالتی فلوریدا اداره می شود و املاک رینگلینگ را به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه موزه/دانشگاه در کشور تأسیس می کند و موزه موزه رسمی هنر دولتی فلوریدا است. Ringling در طول زمان رشد کرده است و از یک سری ساختمان تشکیل شده است. ساختمان اصلی موزه، طراحی شده توسط جان اچ فیلیپس، در سال 1931 افتتاح شد. در سال 1966، بال غربی به قسمت جنوبی موزه اضافه شد. در سال 2007، یک تلاش بزرگ برای مرمت توسط موزه و ایالت فلوریدا تکمیل شد که تمام ساختمان‌های موجود را بازسازی کرد و املاک را با چهار ساختمان جدید گسترش داد: مرکز آموزشی تیبالز، غرفه بازدیدکنندگان جان ام. جانسون/بلاکوک آموزش/ساختمان حفاظت، و اولا آر و آرتور اف سیرینگ وینگ.


اعتقاد بر این است که جان رینگلینگ در ابتدا موزه را به عنوان یکی از جامع ترین موزه های هنری در جهان تصور می کرد و موزه در جمع آوری مجموعه قابل توجهی از هنر آسیایی از زمان خود جلوتر بود. در سال 2006، وقف و هدیه مجموعه ساختمانی به طور قابل ملاحظه ای ابتکار هنر آسیایی موزه رینگلینگ را تقویت کرد که هدف آن ایجاد موزه به عنوان مکان مهمی در فلوریدا برای مطالعه هنر آسیایی است. هدیه دکتر هلگا وال-آلپلت نیاز به فضای مجموعه اضافی را ایجاد کرد و انگیزه ای برای گسترش یک مرکز جدید هنرهای آسیایی در موزه موجود بود. اهداف پروژه گسترش ظرفیت موزه برای نمایش و ذخیره مجموعه‌های آسیایی، ایجاد یک مرکز مطالعات هنر آسیایی جدید، و ایجاد یک ورودی جدید و چشمگیر به موزه از انتهای غربی استیت بود.


Machado and Silvetti Associates و فرآیند طراحی در بهار 2012، Machado and Silvetti Associates، LLC، به عنوان معمار برای طراحی مرکز جدید مطالعات هنرهای آسیایی انتخاب شد. طراح پروژه، رودولفو ماچادو، و معمار پروژه، کریگ ماتر کار بر روی طراحی مرکز مطالعاتی را به عنوان بازسازی و افزودن به گالری‌های بال غربی در گوشه جنوب غربی مجموعه موزه آغاز کردند. چالش این پروژه مذاکره در مورد بودجه محدود بین نوسازی و ساخت و ساز جدید بود که منجر به ایجاد ساختمانی می شد که دارای اهمیت معماری باشد. موقعیت مکانی سایت به عنوان یک تقاطع بین مناطق خدمات پس از خانه، مسیر هنری و گردش عمومی، و رسیدن به موزه از خلیج ساراسوتا چالش‌های بیشتری را ایجاد کرد.


پس از پیگیری چندین گزینه با همکاری موزه، طرحی با پاویون هنر جدید آسیایی به عنوان لنگر و لولا برای سایت ظاهر شد، که یک مرکز گردش برای موزه و به عنوان یک نقطه ورودی جدید به یاد ماندنی ارائه می‌شود. این طراحی ناشی از برنامه ریزی دقیق سایت برای رسیدگی به مسائل مربوط به گردش وسایل نقلیه و عابر پیاده، ارتباط با ساختمان های موجود و توسعه آینده، محرک های خدمات، زیرساخت ها و چالش های مرتبط با ارائه یک غرفه ورودی جدید متناسب با زمینه در محوطه تاریخی است. بنابراین، جناح جدید با عقب‌نشینی از نمای ساختمان‌های اصلی در حیاط مرکزی، تعظیمی متمایز به ساختمان‌های موجود دارد. این رویکرد به افزودنی جدید اجازه می دهد تا ویژگی های معماری اغلب نادیده گرفته شده بال غربی را برجسته و برجسته کند. و محور بدون وقفه حیاط مرکزی به سمت خلیج ساراسوتا را حفظ می کند. این عقب‌نشینی همچنین تعریف مجموعه‌ای از حیاط‌های بیرونی تازه سازمان‌دهی‌شده، از جمله فضای رویدادهای بازتعریف‌شده و «حیاط آکادمیک» را تقویت می‌کند که گالری‌ها را به مناطق عمومی ساختمان آموزشی جانسون/بلوک متصل می‌کند.


برنامه پروژه بین پاویون جدید و بازسازی روده در ساختمان 1966 وست وینگ موجود توزیع شده است. تقریباً 18000 فوت مربع بازسازی، نمایشگاه موقت موجود را به گالری‌های دائمی با طبقات فوقانی تبدیل به انبار اشیا، اتاق مطالعه جدید و مرکز مطالعات تبدیل می‌کند. مرکز مطالعات جدید شامل فضای مطالعه/ذخیره نوآورانه و اتاق های سمینار برای محققان، محققان و دانشجویان است. غرفه جدید 7000 فوت مربعی فضای گالری جدید و یک سالن سخنرانی چند منظوره برای 125 نفر، گردش عمودی گسترده و پشتیبانی پذیرایی خواهد بود. بال جدید همچنین ارتباط مستقیمی از آزمایشگاه‌های حفاظت و مرکز آموزشی موزه با معرفی یک اتصال دهنده پل جدید ایجاد می‌کند.


"پوست سبز" با در نظر گرفتن محدودیت های بودجه پروژه، استراتژی MSA این بود که فرم ساختمان را محدود کند و طراحی را بر توسعه یک پوشش ساختمانی با عملکرد بالا و از نظر بصری چشمگیر متمرکز کند. غرفه جدید افزودنی مدرن به گچبری ایتالیایی ساختمان های اصلی است. نمای بیرونی جدید با صفحه نمایش بارانی سفالی لعاب سبز سفارشی پوشیده شده است. صفحه باران امکان ایجاد یک مانع حرارتی/رطوبت مداوم را برای اطمینان از یکپارچگی شرایط گالری در داخل فراهم می کند. شکل غیرمعمول پانل ها برای تداعی کیفیت تراشیده شده بدون جهت تراشیده شده و یادآور اشکال نمادین کاشی های سفالی در معماری سقف چینی باستان است. رنگ سبز از رنگ ساختارهای اصلی دور می‌شود و به تقویت تصمیم اولیه برای عقب‌نشینی اضافه‌شده از چهره بال غربی اصلی کمک می‌کند. فرم‌های تیز تراکوتا برای تداعی اشیاء هنری (از جمله یشم چینی در مجموعه Wall-Alpelt) در نظر گرفته شده‌اند، اما همچنین از رنگ‌های موجود در طبیعت و کاشی‌کاری‌های سفالی معماری عجیب و غریب موجود در Ca'D'Zan اصلی الهام گرفته شده‌اند. . پس از در نظر گرفتن چندین سیستم مواد، MSA مواد سفالی لعابدار را به دلیل توانایی آن در دستیابی به شکل پانل ها، دوام و توانایی آن در برآوردن الزامات فنی برای طراحی برای بادهای طوفانی در فلوریدا و توانایی ناملموس آن توصیه کرد. فرآیند لعاب برای برآورده کردن و فراتر از انتظارات برای رنگ سبز مورد نظر. فرم‌های تیز تراکوتا برای تداعی اشیاء هنری (از جمله یشم چینی در مجموعه Wall-Alpelt) در نظر گرفته شده‌اند، اما همچنین از رنگ‌های موجود در طبیعت و کاشی‌کاری‌های سفالی معماری عجیب و غریب موجود در Ca'D'Zan اصلی الهام گرفته شده‌اند. . پس از در نظر گرفتن چندین سیستم مواد، MSA مواد سفالی لعابدار را به دلیل توانایی آن در دستیابی به شکل پانل ها، دوام و توانایی آن در برآوردن الزامات فنی برای طراحی برای بادهای طوفانی در فلوریدا و توانایی ناملموس آن توصیه کرد. فرآیند لعاب برای برآورده کردن و فراتر از انتظارات برای رنگ سبز مورد نظر. فرم‌های تیز تراکوتا برای تداعی اشیاء هنری (از جمله یشم چینی در مجموعه Wall-Alpelt) در نظر گرفته شده‌اند، اما همچنین از رنگ‌های موجود در طبیعت و کاشی‌کاری‌های سفالی معماری عجیب و غریب موجود در Ca'D'Zan اصلی الهام گرفته شده‌اند. . پس از در نظر گرفتن چندین سیستم مواد، MSA مواد سفالی لعابدار را به دلیل توانایی آن در دستیابی به شکل پانل ها، دوام و توانایی آن در برآوردن الزامات فنی برای طراحی برای بادهای طوفانی در فلوریدا و توانایی ناملموس آن توصیه کرد. فرآیند لعاب برای برآورده کردن و فراتر از انتظارات برای رنگ سبز مورد نظر. اما همچنین از رنگ های موجود در طبیعت و کاشی کاری های معماری عجیب و غریب موجود در Ca' D'Zan اصلی الهام گرفته شده است. پس از در نظر گرفتن چندین سیستم مواد، MSA مواد سفالی لعابدار را به دلیل توانایی آن در دستیابی به شکل پانل ها، دوام و توانایی آن در برآوردن الزامات فنی برای طراحی برای بادهای طوفانی در فلوریدا و توانایی ناملموس آن توصیه کرد. فرآیند لعاب برای برآورده کردن و فراتر از انتظارات برای رنگ سبز مورد نظر. اما همچنین از رنگ های موجود در طبیعت و کاشی کاری های معماری عجیب و غریب موجود در Ca' D'Zan اصلی الهام گرفته شده است. پس از در نظر گرفتن چندین سیستم مواد، MSA مواد سفالی لعابدار را به دلیل توانایی آن در دستیابی به شکل پانل ها، دوام و توانایی آن در برآوردن الزامات فنی برای طراحی برای بادهای طوفانی در فلوریدا و توانایی ناملموس آن توصیه کرد. فرآیند لعاب برای برآورده کردن و فراتر از انتظارات برای رنگ سبز مورد نظر.


همکاری و پیاده‌سازی پیشرفت‌های زیادی در سرامیک‌های معماری در دهه‌های اخیر، به‌ویژه در مراکز سنتی صنایع دستی اروپایی، صورت گرفته است. محدودیت های بودجه نشان می دهد که برای این پروژه به یک تامین کننده و سازنده داخلی نیاز است. MSA قبلاً با Boston Valley Terra Cotta (BVTC)، خارج از بوفالو، نیویورک، در چندین پروژه از جمله موزه هنر Wellin در کالج همیلتون در کلینتون، نیویورک کار کرده بود. MSA می دانست BVTC نوآوران پیشرو در این زمینه است.


BVTC در مرکز رنسانس تولید و طراحی در شهر بوفالو بوده است و قابلیت‌های ساخت سفارشی را توسعه داده است تا فراتر از سیستم‌های نمای اکسترود شده ابتکاری که به آن معروف هستند، بپردازد. پس از چندین جلسه، مشخص شد که BVTC شریک عالی برای پروژه Ringling است. هنگامی که تصمیم به استفاده از تراکوتا گرفته شد، یک فرآیند مولد ارتباط بین MSA و BVTC در طول توسعه فنی طراحی آغاز شد.


-وزن بزرگترین نوع کاشی: تقریباً 68 پوند برای واحد "B" - ابعاد بزرگترین نوع کاشی: 23-5/8" x 24-1/2" x 5-1/2" -تعداد افراد درگیر در ساخت هر کاشی: حداقل 12 ست دست هر قطعه را بین شروع فرآیند در فشار دادن/تمام کردن تا بوکس کردن آنها در حمل و نقل لمس کرد. - مدت زمان لازم برای ساخت هر کاشی: معمولاً 28 روز برای انجام یک قطعه در تمام مراحل فرآیند تولید. -دمای پخت: 2043 درجه فارنهایت (مخروط 3) (دوبار پخت) -نوع لعاب: "لعاب براق سفارشی" این لعاب به طور خاص برای پروژه فرموله شده است. -نام رنگ: BVTC Green 143G یعنی “Jade Green”


حقایق سریع پروژه Ringling گردش کلی موزه و محوطه دانشگاه را بهبود می بخشد. ظرفیت موزه برای نمایش و ذخیره آثار هنری را افزایش می دهد و فضاهای مطالعاتی هنری جدیدی ایجاد می کند. اجزای پروژه مستقیماً مرتبط عبارتند از: اتصالات ویژه طراحی شده بین ساختمان موجود و جدید برای اطمینان از امنیت و کنترل آب و هوای مناسب. سیستم های روشنایی، آکوستیک و مکانیکی که برای برآوردن الزامات فنی یک موزه تحقیقاتی و آموزشی طراحی شده اند. ارتقاء کد، دسترسی و کنترل آب و هوا؛ فضاهای گالری انعطاف پذیر و مجاورت های برنامه هدفمند برای رفع نیازهای پشتی خانه و اساتید. و هماهنگی با ذینفعان و گروه کاربری متنوع. MSA برای محدود کردن وقفه ها و کنترل ارتعاشات با پیمانکار کار کرد و به موزه اجازه داد در تمام مراحل ساخت و ساز فعال بماند.

 

 

 

kamusdamsaz1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
idat.ir در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋