چاپ

چاپ

قیمت چاپ کاتالوگ چجوری محاسبه میشه؟

چاپ کاتالوگ یک استراتژی بازاریابی اثبات شده است که مشتریان را به شرکت شما معرفی می کند و فروش را افزایش می دهد. در واقع، برخی از شرکت ها به طور انحصاری با کاتالوگ به بازار می پردازند. کاتالوگ ها در تمام طول سال کار می کنند، اما به ویژه در فصل تعطیلات اهمیت دارند. برای کسب فروش با کاتالوگ نیازی نیست صاحب شرکت های بزرگ باشید. حتی مشاغل کوچک هم می توانند کمپین های بازاریابی کاتالوگ سودآوری را راه اندازی نمایند. نکته کلیدی در درک میزان قیمت چاپ کاتالوگ و دانستن چگونگی پیش بینی بازگشت سرمایه است.

چاپ کاتالوگ چیست؟

با این حال، معمولاً یک کاتالوگ حاوی صفحاتی از محصولات یا خدمات با تماس مستقیم برای خرید است (خواه مستقیماً از طریق مرکز تماس یا هدایت مشتریان به سفارش آنلاین) و عموماً ضخیم‌تر از بروشور معمولی است.

چرا کاتالوگ های چاپی؟

شرکت ها اغلب زمان، تلاش و پول زیادی را برای تولید کاتالوگ و توزیع آنها سرمایه گذاری می کنند. بنابراین، آنها باید تمام تلاش خود را برای موفقیت کمپین های بازاریابی کاتالوگ خود انجام دهند. کاتالوگ های چاپی ابزاری عالی هستند که می توانند توجه مردم را به کسب و کار شما جلب کنند. اگر می خواهید کسب و کار شما به سرعت مشتریان زیادی کسب کند، می توانید این ابزار بازاریابی قدرتمند را انتخاب کنید.

 

1. تمایز شرکت شما

داشتن کاتالوگ چاپی با کیفیت باعث تمایز شما می شود. ارائه محصولات خود از طریق کاتالوگ چاپی آنها را به صورت پیشینی به عنوان "برترین طیف" در بازار شما قرار می دهد.

2. تقسیم بندی

با یک کاتالوگ چاپی، شما تصمیم می گیرید که چگونه آن را توزیع کنید و به چه کسی می خواهید دسترسی پیدا کنید. با آگاهی خوب از جایی که مشتریان بالقوه شما هستند، می توانید اثربخشی سرمایه گذاری ارتباطی خود را چند برابر کنید.

3. معرفی شرکت

یک کاتالوگ چاپ شده بخشی از محیط کاری مشتری شما خواهد بود. می توان آن را به راحتی حمل کرد و چندین نفر می توانند به طور همزمان با آن مشورت کنند، می توانید روی آن یادداشت کنید، استفاده از آن آسان است، کاتالوگ چاپ شده بهترین ابزار برای تیم فروش است.

4. تاثیر روی مشتری

کاتالوگ چاپی بیشتر از یک کاتالوگ آنلاین در حافظه مشتری شما باقی خواهد ماند. طراحی جذاب، ارائه، نوع جلد و کاغذ باکیفیت، همچنین روکش‌ها و صحافی، چندین روش ظریف برای انتقال برند شما به کاتالوگ چاپی می‌دهد و به آن تأثیرگذاری بر روی خریدار می‌دهد که کاتالوگ‌های آنلاین نمی‌توانند داشته باشد.

عوامل موثر بر قیمت کاتالوگ

هزینه تولید کاتالوگ به عوامل مختلفی از جمله عکاسی محصول و خدمات طراحی، کپی رایتینگ، سایز کاتالوگ، تعداد صفحات و موجودی کاغذ و هزینه ارسال بستگی دارد:

 

هزینه های عکاسی محصول
شما می توانید عکس محصول خود را بگیرید. اگر کاتالوگ شما دارای شش تصویر در هر صفحه است، در مجموع 32 تصویر، هزینه شما برای عکاسی محصول با ویرایش ممکن است زیاد باشد.

هزینه های طراحی و چیدمان کاتالوگ
هزینه طراحی و چیدمان کاتالوگ برای هر مرکزی متفاوت است.

هزینه های کپی رایت کاتالوگ
مانند طراحی، هزینه های کپی رایتینگ به طور قابل توجهی متفاوت است.

هزینه چاپ کاتالوگ
هزینه چاپ بر اساس اینکه از کدام مجتمع چاپی برای چاپ کاتالوگ استفاده می کنید می تواند متغیر باشد.

هزینه ارسال کاتالوگ
این مورد برای اینکه کاتالوگ های خود را به مشتریان برسانید بسیار مهم است. زیرا می تواند حتی از هزینه چاپ بالاتر باشد و بهتر است برای آن برنامه ی ویژه ای داشته باشید.

چاپ
چاپ

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋