۱. کسب و کار خود را در چند جمله توصیف کنید
به عبارت دیگر، بهترین ارائه آسانسوری خود را به ما ارائه دهید.
در برخی موارد، ممکن است کسب و کار مشتری شما کاملاً واضح به نظر برسد، اما شما هرگز نباید چیزی را فرض کنید. از آنها بخواهید که کسب و کار خود را در چند جمله کوتاه خلاصه کنند؛ این همان چیزی است که باید بلافاصله پس از ورود بازدیدکنندگان به وبسایت جدیدشان، آشکار باشد.
عمیقتر هم کاوش کنید. سعی کنید ارزشهای کلیدی آنها، سطح تجربهشان در صنعت، چشماندازشان از آینده و همچنین اندازه، موقعیت مکانی و پیشینهشان را کشف کنید.
پاسخ ها