kobra khojasteh

kobra khojasteh

ویژگی های یک شرکت طراحی وب خوب

داشتن یک وب سایت عالی صرف نظر از کسب و کار شما بسیار مهم است. در واقع، امروزه حتی حرفه ای ها به یک وب سایت خوب برای ساختن برندهای شخصی خود نیاز دارند. و در بیشتر موارد، سازمان ها و متخصصان به دنبال بهترین شرکت طراحی وب هستند که بتواند به آنها کمک کند تا حضور آنلاین خود را تقویت کنند.

مشکل اینجاست که همه شرکت هایی که خدمات طراحی وب ارائه می دهند یکسان نیستند. برای داشتن یک تجربه عالی از طراحی وب سایت خود از ابتدا تا انتها، مهم است که ویژگی های یک شرکت طراحی وب خوب را مشخص کنید.

تجربه و دانش در زمینه گرایش های طراحی وب

شیوه های طراحی وب در طول سال ها تغییر می کند. روندهای چند سال پیش ممکن است امروز دیگر قابل اجرا نباشند. برای مثال، طراحی‌های وب‌سایتی که سازگار با موبایل نیستند، اکنون منسوخ شده‌اند. با توجه به تعداد کاربران موبایلی که به شبکه جهانی وب متصل می شوند، اکنون داشتن یک طراحی وب سازگار با موبایل ضروری است.

تجربه بهترین معلم مخصوصا برای طراحان وب است. طراحان وب که مدتی در این صنعت کار کرده اند به احتمال زیاد با روندها و رایج ترین مزایا و معایب هر رویکرد طراحی وب آشنا هستند.

هنگام کار با طراحان وب با تجربه، این فرصت را دارید که از آنها بپرسید که نظر آنها در مورد درخواست طراحی شما چیست. این به شما امکان می دهد از اشتباهات مهم در طول مسیر جلوگیری کنید. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه درخواست طراحی وب شما پیچیده تر باشد، طراح وب باید تجربه بیشتری داشته باشد.

آنچه شما می خواهید این است که با یک شرکت طراحی وب که حداقل پنج سال سابقه کار دارد، کار کنید. این برای آگاهی از روندهایی که نقش مهمی در وب سایت مشتری دارند، کافی است.

آشنایی با Front-End و Back-End

برای هر وب سایتی مهم است که از نظر زیبایی شناختی و در عین حال کاربردی باشد. این تنها در صورتی امکان پذیر است که شرکت در هر دو جنبه front-end و back-end ساخت یک وب سایت دانش داشته باشد. ضروری است که این شرکت فقط طراحی وب جلویی را ارائه ندهد.

آشنا به سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ

این ایده خوبی است که مشتریان به شرکت‌هایی بچسبند که خدمات بازاریابی دیجیتالی غیر از طراحی وب را ارائه می‌دهند. دانستن کل شبهنگ بازاریابی دیجیتال این امکان را برای شرکت فراهم می کند که وب سایتی داشته باشد که می تواند با شبکه جهانی وب امروزی سازگار باشد. به عنوان مثال، اگر یک شرکت یک یا دو چیز در مورد SEO می داند ، انتظار داشته باشید که طراحی وب سایت شما فضای کافی برای محتوا داشته باشد.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که داشتن وب سایت خود کافی نیست. به احتمال زیاد، شما همچنان به کمک سایر کارشناسان بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به مخاطبان خود و تعامل مداوم با آنها نیاز خواهید داشت. خدمات آنها می تواند مکمل وب سایت شما باشد.

نمونه کارها عظیم

شما باید به کارهای گذشته آنها نگاه دقیق تری بیندازید. کارهای گذشته آنها چیزهای زیادی را در مورد آنچه شرکت آنها می تواند به میز بیاورد می گوید. سعی کنید ببینید که آیا وب سایت مشتریان قبلی آنها اشکالاتی دارد یا از نظر زیبایی شناسی جذاب است.

همچنین ایده خوبی است که بررسی کنید آیا آنها با طرح های مشابهی که می خواهید به دست آورید کار کرده اند یا خیر. به این ترتیب، ایده ای دارید که آیا آنها می توانند طرحی را که شما می خواهید انجام دهند یا خیر.

تیم طراحان وب

برای هر شرکت طراحی وب سایت، اندازه اهمیت دارد. هر چه طراحان وب با تجربه تر روی یک پروژه کار کنند، می توان کارها را سریعتر انجام داد. و به همین دلیل است که نیروی انسانی یکی دیگر از نکات مهم است.

سعی کنید به تعداد طراحان وب که یک شرکت دارد نگاه دقیق تری بیندازید. آخرین چیزی که می خواهید این است که با شرکتی کار کنید که فقط نیروی انسانی محدودی دارد و به احتمال زیاد کار را برون سپاری می کند.

یک شرکت طراحی وب بسیار معتبر نام طراحان وب خود را در تیم خود به نمایش می گذارد. اگر نه، همیشه می توانید از آنها بپرسید. شما می توانید سعی کنید بدانید که چند نفر در وب سایت شما کار می کنند و سعی کنید زمان مورد انتظار چرخش را بدانید.

قیمت مناسب

بسیاری از مردم بهترین بنگ را برای پول خود می خواهند. جدا از بودجه خود، می خواهید نرخ معمول طراحان وب در منطقه خود را با هم مقایسه کنید. سعی کنید با مقایسه شرکت های مختلف قیمت مناسب را مقایسه و تعیین کنید.

همچنین، شما نمی خواهید فقط به سراغ ارزان ترین گزینه بروید. به یاد داشته باشید که ارزان ترین گزینه ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. همیشه کیفیت کار آنها را نیز بررسی کنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که وب سایت خود را توسط یک شرکت دیگر طراحی مجدد کنید زیرا از کار ساخته شده توسط اولین طراح وب راضی نیستید.

پاک کردن فرآیند از شروع تا پایان

در مرحله بعد، شما همچنین می خواهید با یک شرکت طراحی وب کار کنید که با رویکرد آنها در طراحی وب بسیار سیستماتیک عمل می کند. شما نمی خواهید با شرکتی باشید که مهلت مشخصی برای پایان کار به شما نمی دهد.

یک شرکت طراحی وب خوب به احتمال زیاد قبل از شروع به کدنویسی طراحی وب، ماکتی را ارائه می دهد که برای تأیید شما باشد. کاری که انجام می دهد این است که تعداد بازبینی ها را به حداقل می رساند زیرا همه چیز از قبل تأیید می شود. متأسفانه، همه این نوع رویکرد سیستماتیک برای نحوه مدیریت پروژه ها ندارند.

ارتباط خوب

همچنین می‌خواهید با شرکت‌هایی کار کنید که در هر زمان می‌توانید در صورت داشتن نگرانی در مورد کار آنها، به آنها دسترسی داشته باشید. آخرین چیزی که می خواهید این است که با افرادی کار کنید که به رضایت مشتری اهمیتی نمی دهند.

در حال حاضر، آنها مجبور نیستند هر بار در دسترس باشند. ارتباطات ایمیل از قبل می تواند کار را انجام دهد. با این حال، برخی از شرکت های بزرگ طراحی وب وجود دارند که پشتیبانی چت را ارائه می دهند.

kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋