مطالب ارزشمند وب

مطالب ارزشمند وب

مقالاتی در مورد کسب و کار و فضای مجازی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

5+1 سایت های دورکاری برتر ایرانی

با گسترش شیوع ویروس کرونا، اهمیت دورکاری و فریلنسینگ در جهان، چند برابر شده است. کارمندان بسیاری از کشورهای دنیا از جمله در ایران، در بسیاری از شرکت ها ماه هاست که به صورت دورکاری مشغول فعالیت هستند و زمان کمتری را به به صورت حضوری در شرکت ها می‌گذرانند. کمپانی فیسبوک، ابتدا اجازه دورکاری تا آخر سال میلادی 2020 به کارکنان خود را داد و اخیرا هم اعلام کرد که کارکنان، امکان تمدید دورکاری تا همیشه را خواهند داشت!

از مزایای دیگر دورکاری با کاهش تعداد کارکنان حضوری، کاهش هزینه های اداری شرکت ها (حمل و نقل، آب، برق، گاز، اینترنت، تجهیزات و...) است. از این رو، پیش بینی شده که تا آینده ای نزدیک، حدود نصف کارکنان به صورت دورکاری و فریلنسینگ، مشغول به کار خواهند بود.

در کشور ما نیز، دورکاری چند سالی است که رایج شده است و کارکنان شرکت ها، در منزل یا مکان دلخواه خود وظایف خود را انجام می‌دهند. همچنین بسیاری از شرکت، به جای استخدام افراد دائم در شرکت، پروژه های خود را برون سپاری می‌کنند و به جای پرداخت حقوق ثابت و ماهانه به افراد، فقط برای انجام پروژه های مورد نیاز خود هزینه می‌کنند و بدین شکل در هزینه خود صرفه جویی می‌کنند.

 

در این مقاله، ما چند سایت برتر ایرانی را به شما کمک معرفی می‌کنیم که شما می‌توانید کارهای و پروژه هایی که لازم دارید به صورت دورکاری در آن ها تعریف کنید تا بقیه انجام دهند. و همچنین اگر مهارتی دارید، با دورکاری، کسب درآمد داشته باشید.

در سایت های معرفی شده، تمام پروژه هایی که از راه دور و اینترنتی قابل انجام است؛ مانند: تولید محتوا، تایپ، ترجمه، طراحی گرافیک، عکاسی، فیلمبرداری، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت و اپلیکیشن، دستیار مجازی، منشی تلفنی، آهنگسازی و ادیت صدا، طراحی معماری و مدل های سه بعدی و... . بنابراین با هر مهارتی که بلد باشید می‌توانید با این سایت ها کسب درآمد کنید.

 

سایت کارلنسر

کارلنسر یکی از سایت های دورکاری و فریلنسری در ایران است. می‌توانید پروژه های خود را به صورت رایگان در این سایت تعریف کنید و یا با انجام پروژه های سایر افراد، درآمد کسب کنید. کارلنسر به عبارتی، واسط و ارتباط دهنده ی کارفرما با انجام دهندگان کار (فریلنسر) هاست تا بتوانند یکدیگر را پیدا کنند و باهم کار کنند. همچنین سیستم پرداخت امن کارلنسر این امکان را فراهم می‌کند تا فریلنسر و کارفرما، هم از واریز مبلغ پروژه و هم از انجام شدن کار، اطمینان داشته باشند. دفتر این سایت در تهران قرار دارد.

 

 

سایت دورکار

دورکار، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری در ایران است که با هدف فراهم کردن بستری مطمئن جهت برون سپاری پروژه ها برای فارسی زبانان سراسر دنیا راه اندازی شده است. هدف دورکار، ایجاد پلتفرمی بوده تا دارندگان مشاغل و مردم بتوانند به راحتی از نیروی کار متخصص در سرار کشور، جهت انجام تمام پروژه هایی که امکان انجام آنها از راه دور وجود دارد استفاده کنند. دفتر این سایت، در مشهد قرار دارد.

 

 

سایت پونیشا

سایت پونیشا یکی از سایت های قدیمی و با سابقه بالا در زمینه دورکاری در ایران است که تعداد زیادی فریلنسر و کارفرما در این سایت، مشغول به فعالیت هستند. برگزاری مسابقات مختلف و امکان پرداخت برای ایرانیان خارج کشور، از مزایای کار با سایت پونیشا است. بر خلاف سایر سایت ها، ایجاد پروژه در این سایت رایگان نیست. دفتر این سایت در منطقه انزلی قرار دارد.

 

پارسکدرز

پارسکدرز که به عنوان بازار کار آنلاین در ایران شهرت دارد، یک سایت دورکاری و فریلنسینگ با سابقه بالا است که رابط تقاضا و اجرا هست. در پارسکدرز، خریداران خدمت، درخواست خود را به صورت عمومی یا خصوصی مطرح می کنند تا توسط مجریان انجام شود.

پارسکدرز با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه، امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. این به این معنی است که شما پس از اطمینان از انجام صحیح پروژه خود وجه را آزاد خواهید کرد. همچنین شما می توانید جهت اطمینان بیشتر از مجری بخواهید تا ضمانتی بابت تخصص خود گرو بگذارد. دفتر پارسکدرز در شهر شیراز است.

 

 

سایت ورکفا

ورکفا یک سایت فریلنسینگ و دورکاری در ایران است که در آن می‌توان به برون سپاری و انجام پروژه پرداخت. در کنار استفاده از مزایای فریلنسری شما می توانید با استفاده از انجام کارهای تبلیغاتی برای ورکفا کسب درآمد کنید. شما می توانید لینک یا بنر معرفی خود را دریافت کرده و آن را به اشتراک بگذارید. پس از آن با هر پرداخت یا ارتقاء حساب کاربری آنان شما میزان مشخصی پورسانت دریافت می کنید. دفتر ورکفا نیز مانند سایت دورکار، در مشهد قرار دارد.

 

سایت انجام میدم

سایت انجام میدم ، یکی از سایت های دورکاری در ایران است که مشابه سایت فایور ساخته شده است. در این سایت، به جای تعریف پروژه توسط کارفرما و زدن پیشنهاد توسط فریلنسرها، انجام دهندگان پروژه (فریلنسرها)، خدمات خود را به همراه قیمت و زمان انجام کار معرفی کرده و می‌فروشند و کارفرماها با جست و جو بین افراد متخصص، می‌توانند خدمت آن ها را خریداری کنند.

مشخص بودن و شفاف هزینه دقیق هر خدمت و زمان انجام کار، تضمین کیفیت خدمات انجام شده و همچنین قابلیت تعریف پروژه اختصاصی، از مزایای کار با سایت انجام میدم است. دفتر این شرکت نیر مانند کارلنسر، در تهران واقع است.

نظر شما درباره دورکاری چیست؟ ترجیح می‌دهید به صورت حضوری در شرکت حاضر شوید یا دورکاری کنید و چرا؟ با کدام یک از سایت های فوق، تجربه کار داشته اید؟ و یا چه سایتی را برای دورکاری پیشنهاد می‌کنید؟ نظرتون رو بنویسید.

مطالب ارزشمند وب
مطالب ارزشمند وب مقالاتی در مورد کسب و کار و فضای مجازی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
Hami Paper
بنده هم سایت فریلنسری حامی ورکس معرفی میکنم، پورسانت این سایت صفر است
https://hamiworks.com/
hamiworks
مطلب خوبی بود
موفق باشید
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋