جای دنج

جای دنج

سلام؛ من نماینده جای دنج در آیدات هستم! اینجا سعی میکنم تا پستهای خوبی رو با شماها به اشتراک بزارم. jayedenj.ir

کانال های تلگرامی فعال در حوزه املاک

تلگرام یکی از بهترین اپلیکیشن های پیام رسان به شمار میرود که امروزه اگر گوشی هر شخصی را نگاه کنید، قطعا میتوانید نرم افزار تلگرام را در آن پیدا کنید. همین محبوبیت بالا، باعث شده که بسیاری از کسب و کارها هم به سمت تلگرام فرستاده شود؛ البته نه اینکه از کسب و کار خودشان را از صفر تا صد در تلگرام انجام دهند. بلکه بخشی از فعالیت خودشان را در این پیامرسان محبوب انجام میدهند.

برخی از آنها مربوط به کانال های تلگرامی حوزه املاک میشود. برای همین ما در ادامه این بخش، تصمیم گرفیتم تا لیستی از بهترین کانال های تلگرام املاک را برای شما معرفی کنیم. البته این نکته را هم به شما بگوییم که آدرس بعضی از کانال ها را متاسفانه نتوانستیم پیدا کنیم و برای همین، پیشنهاد میشود که مستقیما از سایت همان املاک، مشاوره بگیرید.

 

کانال فروش ویلا در شمال

کانال فروش ویلا در شمال میتواند یکی از پرتقاضاترین همین لیست ها باشد. درواقع تعداد زیادی از کانال فروش ویلا در تلگرام وجود دارد و واقعا نمیتوان یکی از آنها را به عنوان بهترین این موارد معرفی کرد. ولی اگر شما به دنبال کانال تلگرامی فروش ویلا در شمال هستید، پیشنهاد میکنیم که از سایت اول خونه اقدام کنید. اول خونه یکی از برترین سایتهای املاک در شمال به شمار میرود که تسلط کاملی را بر روی تمامی بخش شمال ایران دارد.

برای ورود به کانال تلگرام اول خونه، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://t.me/avalkhune

البته شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا از اول خونه به عنوان بهترین کانال تلگرام فروش ویلا در مازندران اسم بردیم و چیزی از جای دنج نگفتیم. درواقع جای دنج، در حوزه املاک محمودآباد فعالیت میکند و برای همین، نمیتوانیم خودمان را به عنوان برترین در مازندران معرفی کنیم. ولی به جرعت میتوانم بگویم که ما در شهرستان محمودآباد، رقیب نداریم!

 

کانال تلگرام ویلا ارزان

کانال تلگرام ویلا ارزان هم به مانند مواردی که در بالا اسم بردیم، جزو موارد پرتقاضا به شمار میروند. بگذارید شما را با این مسئله در املاک آشنا کنم. چیزی به اسم ویلا ارزان وجود ندارد! پس الکی وقت خودتان را برای پیدا کردن این موارد، هدر ندهید.

 

گروه خرید و فروش ملک در تلگرام

آمار دقیقی از گروه خرید و فروش ملک در تلگرام نیست. ولی اگر بخواهیم یک آمار دستی به شما بدهیم، باید بگوییم که اگر تعداد کانالهای فروش ویلا شمال تلگرام 20 تا باشد، گروه ها باید حداقل 5 برابر باشد. گروه ها معمولا یک محفل پرسش و پاسخ و گپ و گفت به شمار میرود. البته گروه های زیادی هستند که در زمینه خرید و فروش ملک در تلگرام فعالیت میکنند؛ ولی در ادامه، لینک یکی از آنها را برای شما قرار میدهیم:

https://t.me/amlakiaaa

 

کانال خرید و فروش زمین

کانال فروش زمین در شمال نسبت به خرید و فروش ویلا، تقاضاهای بیشتری را دارد؛ البته قطعا همه افرادی که در زمینه خرید و فروش ویلا کار میکنند، بر روی خرید و فروش زمین هم کار میکنند. برای همین پیشنهاد میشود که اگر به دنبال کانال خرید و فروش زمین در تلگرام هستید، به سراغ همان کانال اول خونه بروید. لینک کانال اول خونه را در بالا برای شما قرار دادیم.

 

 

کانال تلگرام اجاره ویلا شمال

اگر منظور از کانال تلگرام اجاره ویلا شمال، اجاره های شبانه است، میتوانید بر روی تیم جای دنج هم حساب ویژه ای باز کنید. تیم جای دنج با اکثر صاحبان ویلا شهرستان محمودآباد در ارتباط است که میتواند در کمترین زمان ممکن، بهترین ویلا را با بهترین قیمت برای شما مهیا کند.

اگر هم به دنبال اجاره سالانه هستید، پیشنهاد میشود که مستقیما به سراغ املاک های هر شهرستان بروید. چون اجاره سالیانه، کمی داستانش پیچیده تر است و اینطور نیست که مثلا به سراغ یک کانال تلگرام بروید و ویلا مدنظرتون رو پیدا کنید.

البته اگر قصد اجاره ویلا سالانه در محمودآباد را دارید، میتوانید بر روی تیم جای دنج هم حساب ویژه ای باز کنید.

 

کانال تلگرام خرید و فروش ویلا و زمین

کانال تلگرام خرید و فروش ویلا و زمین هم دقیقا همان مواردی است که در بالا به شما معرفی کردیم. یعنی همان کانال های اول خونه و جای دنج. البته کانال های بسیار زیاد دیگری هم وجود دارند. ولی این دو تا را میتوان به عنوان برترین ها اسم برد.

 

کانال تلگرام فروش ویلا در چمستان

هیچ کانال تخصصی من تا به الان ندیدم که به صورت تخصصی بر روی فایل های چمستان کار کند. برای همین هم نمیتوانیم هیچ کانالی را به عنوان بهترین کانال فروش ویلا در چمستان را معرفی کنیم. اگر به دنبال یک کانال برای فایل های چمستان هستید، پیشنهاد میکنم که به سراغ همان کانال اول خونه بروید.

 

دیگر کانال های تلگرامی که اطلاعاتی نداریم!

متاسفانه یکسری از کانالها، ما نمیتوانیم که اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. البته نه به اینصورت که اجازه نداشته باشیم؛ به اینصورت که اطللاعات کاملی درباره املاک های اون منطقه نداریم و به همین خاطر، احتمالا ارائه اطلاعات اشتباه وجود دارد. پس اطلاعاتی درباره این موارد را در اختیار شما قرار نمیدهیم. این کانال ها که نمیتوانیم اطلاعات آن را ارائه دهیم عبارتند از:
کانال تلگرام فروش ویلا در گیلان
کانال فروش زمین تهران
کانال تلگرام فروش ویلا در ماسال
کانال فروش زمین در زاهدان
کانال فروش ویلا در رامسر
کانال خرید ویلا در رامسر
کانال تلگرام فروش ویلا رویان
کانال ویلا کردان
کانال تلگرام املاک صومعه سرا
کانال تلگرامی املاک گیلان
کانال تلگرام اجاره خانه در رشت
کانال تلگرام املاک فومن

 

 

جای دنج
جای دنج سلام؛ من نماینده جای دنج در آیدات هستم! اینجا سعی میکنم تا پستهای خوبی رو با شماها به اشتراک بزارم. jayedenj.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋