shahab javidi

shahab javidi

آموزش حضوری بورس

آموزش بورس در شیراز | آموزش حضوری بورس

بورس یکی از جذاب ترین و بهترین بازارهای سرمایه گذاری

بورس و بازارهای مالی صد در صد با ریسک در ارتباط است و دو حالت را پیش روی افراد قرار می دهد؛ سود و زیان. آیا همه ی افراد بصورت یکسان از ریسک و ریوارد بهره می برند؟ قطعا خیر. بازار بورس، بازی شانس و اقبال و یا از نوع شرط بندی نیست. بورس بازی برد و باخت است که دانش و مهارت لازمه ی برنده شدن است، سود بازار از آن کسی است که علم آن را کسب کرده است. تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، روانشناسی بازار و سایر آبشن ها در کنار هم مسیر سودآوری را هموار می کنند.

البته لازم به ذکر است گرچه آموزش های بورس کارساز است اما اینکه این آموزش ها تا چه حد اصولی، دقیق و هدفمند در کنار هم چیده شده است نکته ی مهمی است که نباید از آن غافل شد.

آیا شما هم دوست دارید در بورس ثروتمند شوید؟

آموزشگاه دانش سرمایه آرکا با برگزاری کلاس های آموزش بورس در شیراز، تا کنون رزومه ی موفقی از خود به جای گذاشته است

دلایل موفقیت موسسه دانش سرمایه آرکا چیست؟

موفقیت قطعا تصادفی نیست و با برنامه ریزی و تجربیاتی که از روش معامله گری تریدرهای موفق الگو گرفته شده، اقدام به تهیه و تدوین دوره های آموزش بورس شده است. و به پشتوانه ی اطمینان از کیفیت دوره ها و اهمیت به حرفه ای شدن هنرجویان، هم در طول دوره آموزش بورس و هم به مدت یک ماه پس از پایان دوره هنرجویان را پشتیبانی می کند. تمام سعی اساتید و کارشناسان آرکا، تبدیل شدن شما به یک تریدر حرفه ای است

وابستگی را کنار بگذارید

در دنیای بورس وابستگی سم است. شاید برای شما سوال پیش آید که وابستگی به چی؟

برای خرید سهم از افراد دیگر سیگنال نگیرید، با نظر دیگران اقدام به خرید نکنید،

نخواهید که دیگران برای شما سهم تحلیل کنند و در اختیار شما قرار دهند.

باور کنید آنها هم روزی مثل خود شما بوده اند فقط روزی تصمیم گرفتند که به خودشان تکیه کنند، این است رمز موفقیت

اشتباه معامله گری در بورس

برخی افراد فکر می کنند که اگر سهمی را خریدند زود می فرشند که در دام ضرر گرفتار نشوند. باید بدانید که در بورس همه نوع اشخاصی فعال هستند (اعم از شخص حقیقی و یا شخص حقوقی)، خیلی از اشخاص در این بازار گرگ شده اند و هزاران ترفند را پیاده می کنند تا سهم شما را از چنگتان در بیاورند و یا سهم خود را غالب کنند. اگر شما راه و روش و ترفندهای بورس را یاد نگیرید خیلی زود با سرمایه ی از دست رفته از بورس خداحافظی خواهید کرد.

افراد زیادی در بازار پر ریسک بورس قدم گذاشته اند ولی قرار نیست که همه پا به پای هم ثرتمند شوند. مجموعه ی دانش سرمایه ی آرکا علم مدیریت سرمایه را به شما آموزش می دهد.

 

shahab javidi
shahab javidi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋