javanapk2023

javanapk2023

جوان اپ کی | متخصص اندروید
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی کامل برنامه ها

YouCam Perfect یک برنامه ویرایش است که به شما کمک می کند در عکس های خود زیباتر شوید و با دوستان خود سلفی بگیرید. شما نیازی به نگرانی در مورد زیبایی خود نخواهید داشت زیرا برنامه با عناصر صورت شما تداخل می کند. در عین حال، برخی از عناصر غیر ضروری را نیز در تصویر حذف می کند و در صورت تمایل پس زمینه را اصلاح می کند. بنابراین شما یک عکس کاملا هنری با سهولت کامل خواهید داشت.

برای ویرایش تصویر راحت است

در نسخه جدید YouCam Perfect، کاربران چندین ویژگی را پیدا می کنند که ویرایش شما را راحت تر می کند. به طور خاص، هنگامی که از ویژگی هایی مانند Body Tuner استفاده می کنید، روند ویرایش را ادامه می دهید زیرا آنچه قبلاً اعمال کرده اید تحت تأثیر قرار نمی گیرد. همچنین برای داشتن اندامی جذاب می توانید دور کمر خود را سریعتر تشخیص دهید.

شما را در عکس ها زیباتر می کند

اولین ویژگی که کاربران در YouCam Perfect پیدا می کنند این است که به سرعت عناصر صورت را تنظیم می کنند. به طور خاص، این برنامه اندروید می تواند با بسیاری از قسمت های مختلف تداخل ایجاد کند تا نسبت مناسبی را که می خواهید انتخاب کنید. در عین حال هر کاربر می تواند با از بین بردن عواملی مانند آکنه به صاف شدن پوست خود کمک کند و پس از چند دقیقه تغییر متوجه تفاوت دو نسخه تصویری خواهید شد.

سلفی های زیبا بگیرید

قابلیتی که با ویژگی فوق در YouCam Perfect ارائه می‌شود، سلفی است و می‌توانید فاکتورهای مرتبط با دوربین را تنظیم کنید تا عکس‌ها را سریع بگیرید. در عین حال، برنامه از تنظیمات پیش‌فرض نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید هنگام تنظیم نسبت‌های صورت، پارامترهای مورد نظر خود را ذخیره کنید. زمانی که بخواهید با دیدن چیزی زیبا سریع عکس بگیرید، در زمان صرفه جویی خواهد شد.

برای دانلود کلی مشابه این اپ ها به وبسایت جوانروید سر بزنید.

 

javanapk2023
javanapk2023 جوان اپ کی | متخصص اندروید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
javanapk2023
✳ good
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋