dayi javad

dayi javad

کاربرد تقویم رومیزی در تبلیغاتی سنتی همیشه در صدر است

کاربرد تقویم رومیزی

کاربرد تقویم رومیزی که یک راه سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن عکاسی خود با خانواده و دوستان است و آنها هدایای عالی می دهند. این تقویم ها می توانند هر و همه موضوعات را نشان دهند. اعضای خانواده و گردهمایی ها، تعطیلات، حیات وحش، مناظر، یا هر چیز دیگری که از عکسبرداری لذت می برید. تقویم رومیزی که به اندازه کافی کوچک است تا روی میز یا مانتو تنظیم شود، بهترین تصاویر شما را در تمام طول سال نمایش می دهد.
چاپ تقویم رومیزی در سالنامه چاپگرها هر ساله با کیفیت ترین تقویم های رومیزی کشور را ارائه می دهد و بسیاری از موسسات و شرکت ها به چاپگرها اعتماد دارند. بسیاری از شرکت ها تقویم رومیزی اختصاصی سفارش می دهند، تقویم رومیزی اختصاصی باید طراحی شود، واحد طراحی مجتمع چاپ و تبلیغات این کار را با توجه به سلیقه مشتریان خود انجام می دهند.

تقویم رومیزی نوت بوک نوعی تقویم است که می توان از آن برای ثبت یادداشت های روزانه در ناحیه زیر استفاده کرد. تقویم رومیزی نوت بوک را نیز می توان به صورت شخصی سازی شده سفارش داد .

چاپ تقویم رومیزی

تقویم رومیزی می تواند طراحی ساده و کلاسیک 12 ماهه داشته باشد. به این معنی که خواندن آن آسان است و دسترسی به روزهای خاص و تعطیلات بسیار آسان خواهد بود. علاوه بر این می توانید تقویم رومیزی  را چاپ کرده و آن را به صورت  سفارشی انتخاب کنید. در این شرایط لازم است ایده و طرح خود را به نویسندگان خبره ارائه دهید تا با توجه به امکانات آن را برنامه ریزی و طراحی کنند و چاپ قیمت تقویم رومیزی ارزان را در اختیار شما قرار دهند. در این تقویم ها طرح های مختلفی ساخته می شود که با چیدمان مناسب در سه ردیف چهارتایی قابل چیدمان است. همچنین تمامی اعیاد مهم جمهوری اسلامی ایران با رنگ قرمز مشخص شده و در پایین به تفصیل ذکر خواهد شد. پس با این چیدمان ساده می توانید تقویم رومیزی را چاپ کنید و کار یا تعطیلات خود را بر اساس تعطیلات و رویدادهای آن برنامه ریزی کنید. این طرح ها متناسب با سلیقه ها و بودجه های مختلف طراحی و آماده شده اند که می توانند در موقعیت های مختلفی مانند میز یا اتاق های خانه که می توانید هنگام خرید تقویم رومیزی  در نظر بگیرید، استفاده شوند. این تقویم واقعاً همان چیزی است که برنامه مدیریت زمان شما ارائه می دهد. می توانید هر تعداد که دوست دارید برای دوستان، همکاران، دانش آموزان و کارکنان خود در اندازه های مختلف چاپ کنید. استفاده از نسخه های مختلف روی کاغذهای رنگی مختلف می تواند شما را جذاب تر کند.

اهمیت چاپ تقویم رومیزی

کاربرد تقویم رومیزی  تنها به کاربر محدود نمی شود. بلکه تمامی افرادی که به نوعی به فرد مراجعه می کنند، برند و تبلیغ شرکتی که بر روی این کالا حک شده است را می بیند. علاوه بر اثر تبلیغی بسیار خوب استفاده کننده از تقویم رومیزیبه عنوان یک هدیه تبلیغاتی، مزیت دیگری در مقایسه با سررسید یا سالنامه دارد و آن هم قیمت تقویم رومیزی است که در مقایسه با دیگر اقلام تبلیغاتی بسیار ناچیز محسوب می شود.

به طور میانگین با هزینه خرید هر سررسید متوسط می توان چهارعدد تقویم رومیزی سفارش داد و این امر باعث ترغیب و تمایل شرکت ها و موسسات برای سفارش تقویم رومیزی شده است. به طور مثال اگر بتوان با مبلغ مشخصی 1000جلد سررسید سفارش داد، با همان مبلغ می توان حدود 4000عدداین کالا در مدل های متفارت از تولید کننده تقویم رومیزی تهیه کرده و بعنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب بین مشتریان و مخاطبان توزیع کرد که این عامل باعث تبلیغ گسترده تر برای سفارش دهنده تقویم رومیزی می باشد.اغلب دیده می شود برخی شرکت ها از سررسید و تقویم رومیزی بصورت ترکیبی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در پایان سال استفاده می کنند.

این گونه افراد اعتقاد دارند سررسید یک کالای تبلیغاتی برای شخص استفاده کننده است اما اثر تبلیغی کاربرد تقویم رومیزی برای افراد مراجعه کننده بیشتر از شخص دارنده ی تقویم رومیزی است به همین دلیل در کنار سررسید از کاربرد تقویم رومیزی به عنوان پک تبلیغاتی استفاده می کنند تا اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

در تقویم رومیزی می توانید قسمت روی گلاسه را به صورت مختصص سفارش دهید، یعنی طرح و تبلیغ خود را بصورت چهار رنگ چاپ کنید. معمولا روی تقویم عکس کوچک محصولات را قرار می دهند و یا لگو و شعار را بصورت ثابت در تمام صفحات رو تکرار می کنند. بیشتر اوقات دو سوم روی تقویم جدول ماه قرار می گیرد و برای یک سوم باقی مانده، برخی شرکت ها لگوی خود را بالای صفحه قرار داده و بخش پایین بصورت یادداشت طراحی می شود و برای تبلیغ می توانید لگوی خود را در بالای صفحه تکرار کنید. چاپ تقویم رومیزی با کیفیت، می تواند گزینه مناسبی برای برند سازی و تبلیغ موثر به شمار آید.

برای چاپ تقویم دیواری یا رومیزی عمدتا سفارش دهنده ها از پشت صفحات برای معرفی محصول خود استفاده می کنند زیرا بخش عمده روی تقویم، جدول قرار می گیرد. پس برای بهتر دیده شدن از پشت صفحات که تماما می تواند جای تبلیغ باشد، استفاده می شود. با توجه به این نکته که پشت صفحات را مراجعه کنندگان به فرد دارنده تقویم مشاهده می کنند، ابزار بسیار خوبی جهت معرفی و بهتر دیده شدن  محسوب می شود. پس در صورت سفارش تقویم رومیزی حتما از تولید کننده تقویم رومیزی بخواهید تمام صفحات پشت را برای نمایش محصولات شما در نظر بگیرد. در تقویم رومیزی ماه شمار معمولا 13صفحه پشت داریم که می توانید از نمایش 13محصول (هر محصول در هر صفحه) و یا چند محصول در هر صفحه بهره ببرید.از انواع این محصول می توان به تقویم رومیزی یادداشتی هم اشاره کرد.

هر چند در تقویم رومیزی هفتگی تعداد صفحات برای تبلیغ شما بسیار بیشتر است. در این نوع تقویم 54صفحه برای تبلیغات شما در نظر گرفته شده است و قادر هستید به راحتی و به اختصار به معرفی محصولات و شرکت خود بپردازید.

 

ابعاد تقویم رومیزی

یکی دیگر از کاربرد تقویم رومیزی تغییر دادن سایز و ابعاد آن است. هر چند برای این کار باید سفارش شما در تیراژ بالا صورت بگیرد اما برخی از مشتریان برای خاص تر کردن کالای تبلیغی خود ابعاد تقویم را به سلیقه ی خود سفارش می دهند. به طور مثال یک شرکت ساختمانی می تواند پایه تقویم را بصورت یک خانه سفارش دهد یا یک شرکت تولید کننده نوشیدنی تقویم رومیزی خود را بصورت استوانه ای و به شکل بطری انتخاب می کند.

حتی دیده می شود تقویم را به همانگونه معمولی اما در سایز متناسب با بسته بندی مربوط به شرکت خود سفارش می دهند. برای مثال جعبه یا پاکت پک تبلیغاتی که در نظر گرفته 22*14سانتی متر است و بنابراین برای چاپ تقویم زیر دستی به تولید کننده می گوید، می خواهد در این ابعاد تقویم خود را سفارش دهد.همان طور که گفته شد تقویم رومیزی قیمت بسیار پایین و مناسبی نسبت به دیگر تقویم ها دارد به همین دلیل این تقویم را تمام سازمان ها و موسسات و آموزشگاه ها فروشگاه ها و حتی فروشگاه های اینترنتی می توانند به صورت شخصی سازی شده یا عمومی سفارش دهند. شما می توانید با توجه به حوزه کسب و کار خود سایز مئرد نظر خود را انتخاب نمائید و به معرفی برند خود بپردازید.

 

dayi javad
dayi javad

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋