javad.of.sharify

javad.of.sharify

شرکت نظافتی

در این مقاله بر آن شدیم که در خصوص شرکت های نظافتی و نقش آنها در زندگی امروزه بپردازیم . 

شرکت های نظافتی 

شرکت نظافتی ، شرکتی است که در خصوص خدمات نظافتی آمادگی اعزام نظافتچی را دارد . در واقع در صورتی که افراد برای نظافت محیط اطراف خود نیاز به نظافتچی و نیروهای خدماتی داشته باشند کافیست با این شرکت ها تماس گرفته و درخواست نیروی نظافتچی را داشته باشند . شرکت نظافتی با گرفتن آدرس مشتری و تعیین زمان حضور نظافتچی توسط مشتری ، نظافتچی را به محل تعیین شده اعزام می کند . 
خدمات شرکت های نظافتی 
به طور کلی هر گونه خدمات نظافتی از جمله نظافت منزل ، نظافت راه پله ، نظافت شرکت ، نظافت اداره و دفتر و .... از جمله خدمات این شرکت هاست . این شرکت ها با استخدام افراد مجرب و جوان و با ارائه آموزش های لازم به آنها و اعزام نظافتچی به محل مشتری افراد را در نظافت منزل ، نظافت راه پله ، نظافت شرکت و .... یاری می کنند . 
گاه برخی از این شرکت ها علاوه بر خدمات نام برده شده ، خدماتی همچون قالیشویی ، اسباب کشی و خانه کشی ، پذیرایی از مراسمات ، تعمیرات وسایل مختلف و ... را ارائه می کنند . 

 

نظافتچی های شرکت نظافتی

افرادی که به عنوان نظافتچی در شرکت نظافتی استخدام می شوند ، آموزش های لازم را در خصوص نحوه نظافت بخش های مختلف مانند نحوه نظافت حمام در نظافت منزل و .... را آموزش می بینند . این افراد طبیعتاً افرادی مجرب ، متعهد ، جوان ، فعال ، دارای سلامت جسمی و روحی هستند . گاه شرکت نظافتی جهت نظافت منزل آمادگی اعزام نیروی نظافتچی خانم را دارد . که البته شرایط اعزام نظافتچی خانم تا حدودی با شرایط اعزام نظافتچی آقا فرق دارد . به عنوان مثال سرکت نظافتی در صورتی که مشتری درخواست نظافتچی خانم را داشته باشد ، لازم است این درخواست توسط یه خانم ارائه شود و یا در زمان حضور نظافتچی خانم به منزل مشتری حتماً لازم است حداقل یه نفر خانم در منزل حضور داشته باشد و یا اینکه تعرفه خدمات ارائه شده توسط نظافتچی خانم بیشتر از آقاست .

نظافت منزل و نظافتچی ها

برای نظافت منزل نظافتچی های شرکت نظافتی آموزش لازم را دیده و با نهایت دقت و زیر نظر صاحب خانه به نظافت بخش های مختلف می پردازند . نظافت اتاق ها ، گرد گیری و نظافت سالن و راهروها ، نظافت سرویس های بهداشتی و حمام ، نظافت آشپزخانه ،  نظافت و شستشوی حیاط از جمله کارهایی است که نظافتچی موظف است با دقت آنها را انجام دهد . 
ترتیب نظافت بخش های مختلف بسته به سلیقه ی صاحب خانه می تواند متفاوت باشد ، اما رعایت ترتیب انجام هر بخش مهم است چرا که عدم رعایت ترتیب در نظافت منزل باعث می شود که نظافت یک بخش باعث آلودگی بخش دیگری گردد .
همانطور که گفته شد گاهی برای نظافت منزل از نظافتچی خانم درخواست نظافت می شود چرا که معمولاً خانم ها دقت بیشتری در نظافت هر بخش دارند و از طرفی به اصول نظافت منزل آشناتر هستن 

نظافت راه پله و شرکت نظافتی

شرکت نظافتی برای نظافت ساختمان و نظافت راه پله نظافتچی را در زمان تعیین شده اعزام می کند .  نظافت راه پله بیشتر در ساختمانهایی که دارای چندین طبقه و واحد هستن انجام می شود . که معمولاً در خواست نظافتچی برای نظافت راه پله توسط مدیر ساختمان انجام می شود . 
برای نظافت ساختمان و نظافت راه پله ، ابتدا لازم است راه پله ها از بالا به پایین جارو و سپس با تی نخی و با محلولی که شامل اندکی وایتکس است تمیز و ضدعفونی شود توجه به این نکته بسیار ضروری است که به مقدار خیلی خیلی کم از وایتکس برای ضدعفونی کردن استفاده شود . سپس شستشوی حیاط و پارکینگ و نظافت کلی کابین آسانسور باید انجام شود .
در واقع در ساختمان های امروزی و در آپارتمان ها یکی از دغدغه های مدیر ساختمان نظافت کلی ساختمان و راه پله است که شرکت نظافتی می تواند بهترین گزینه برای حل این مسئله باشد و مدیر ساختمان لازم است با یک شرکت نظافتی تماس گرفته و درخواست نظافتچی کند .

نظافت شرکت و دفتر توسط شرکت نظافتی

نظافت شرکت و دفترکار یکی دیگر از خدمات شرکت نظافتی است ، این شرکت ها از طریق تامین نیروهای خدماتی برای شرکت های مختلف و دفاتر کار یاری رسان افراد و مدیران شرکت ها هستند . مسلماً یه شرکت خوب لازم است به دقت و مرتب نظافت شده و مرتب و تمیز باشد و این کار توسط نظافتچی های مجرب انجام میگیرد.
شرکتها می توانند به دو طریق درخواست نظافتچی داشته باشند ، روش اول به صورت انجام یک قرار داد به مدت معین مثلاً به مدت یک ماه یا 6 ماه و یا یک سال و روش دوم اینکه بریا نظافت در هر روز یک روز قبل با شرکت نظافتی تماس گرفته و درخواست نظافتچی کنند .

از کدام شرکت درخواست نظافتچی کنیم؟

شرکت های زیادی در کلانشهرها به ارائه خدمات نظافتی می پردازند اما نکته مهم اینکه از کدام شرکت بهتر است درخواست نظافتچی کرد ؟ 
مسلماً باید بهترین ها را انتخاب کرد اما معیار و ملاک های یه شرکت نظافتی خوب چیست ؟
یک شرکت نظافتی خوب شرکتی است که دارای معیار های زیر باشد 
1-    مجوز رسمی داشته باشد و قابل پیگیری باشد 
2-    آدرس مشخص داشته باشد 
3-    تعرفه خدمات ، منطقی و منصفانه باشد 
4-    نظافتچی های شرکت افرادی سالم و مجرب و متعهد باشند 
5-    آموزش های لازم را به نظافتچی ها ارائه کند
6-    انتقاد پذیر باشد 
7-    همواره در جهت رضایت مشتریان بکوشد
8-    خوش قول بوده و در زمان تعیین شده نظافتچی را اعزام کند
9-    همیشه در دسترس باشد و پاسخگو باشد 
10-    اصول اخلاقی را رعایت کند و مدیریت خوش اخلاق و خوش برخورد داشته باشد
در پایان به یک نکته برای انتخاب یک شرکت نظافتی اشاره می کنیم و آن اینکه بهتر است از شرکتی که در منطقه و محدوده سکونت ما دارای شعبه فعال است درخواست نظافتچی کنیم . به عنوان مثال برای نظافت منزل در پونک از شرکتی نظافتی که در پونک دارای شعبه فعال است نظافتچی درخواست کنیم .
 

javad.of.sharify
javad.of.sharify

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋