jamvahid69

jamvahid69

بیت بد نابغه مشهور کریپتو کارنسی در خاورمیانه

 

باربد معصومی که بیشتر با نام بیت بد شناخته می‌شود، یکی از متخصصان برجسته در بازارهای کریپتو کارنسی و بلاکچین و محقق بازار های مالی است که در سال ۲۰۲۱ توسط مجلات معتبری مانند فوربس و یاهو فاینانس به عنوان نابغه ارزهای دیجیتال انتخاب شد.

او در مشاوره و آموزش راه حل‌های متاورس و بلاکچین تخصص دارد و بیش از سه میلیون نفر در آموزش او در سال ۲۰۲۱ شرکت کردند. بیش از شانزده شرکت پیشرو از مشاوره توسعه صنعت او بهره‌مند شده‌اند.

بیت بد در ایجاد و رهبری تیم‌ها، اجرای استراتژی‌های فروش و بازاریابی، و توسعه کسب و کار از طریق تحقیق، ایجاد ارتباط و اتصال، و تعالی عملیاتی مهارت بالایی دارد.

دستاورد های بیت بد(Bitbod)

باربد معصومی مالک و مجری چندین کسب و کار موفق با ۶ سال تجربه و سرمایه گذاری و کارآفرینی در دبی، ترکیه و ایران می‌باشد.

بنیانگذار و سرمایه گذار چندین کسب و کار موفق:

  • مدیر اجرایی (مدیر عامل) شرکت مشهور Bitbod Inc
  • مدیرعامل پیشرو تولید کننده نوشیدنی‌های مغذی (سالزی)
  • مدیر عامل خانه طراحی مد (پریا) در ترکیه
  • باربد همچنین بنیانگذار و خالق نظریه پروتکل انصاف است که بر کاوش و بررسی پروژه های بالقوه بلاک چین متمرکز است

 

شهرت بیتبد در جامعه بین‌الملل

بیت‌بد یا باربد معصومی در سال ۲۰۲۱ توسط مجلات معتبری مانند فوربس و یاهو فاینانس به عنوان نابغه رمز ارزها معرفی شده و مجلات معتبری همچون netnewsledger و timebulletin و crypto-bull-newsflash با او مصاحبه کردند که باعث شد در جامعه جهانی کاملا شناخته شده و از او بعنوان مشاور ارشد در فناوری‌های ارزهای دیجیتال و بلاکچین در خاورمیانه یاد شود.

همچنین بیت بد یکی از متخصصان سخنور در سمینار “نسل Z” بوده که با هدف شناخت روانشناسی و آشنایی با جوانان نسل Z و نسل امروزی جامعه و آموزش به آن ها در زمینه روانشناسی بیزینس و تولید برگذار می‌گردد.

او در سمینار‌ها و همایش‌های بین المللی همچون سمینار “Well, is Enemy of Great” و همایش‌های “WOW Summit” و “AIBC” در کشور امارات شهر دوبی به عنوان سخنران دعوت شده بود.

گذشته بیت بد

شاید برای شما هم سوال باشد که گذشته بیت بد چگونه بوده و مسیر موفقیت را چگونه گذرانده است؟

باربد متولد ۸ اسفند ۱۳۷۵ در ۱۴ سالگی در مشاغل مختلف شروع به کار کرد. ابتدا در کارخانه پدرش به عنوان کارآموز، سپس به عنوان کارشناس فروش و در نهایت در یک سازمان دولتی مشغول به کار بود.

در سال ۲۰۱۶، او به طور تصادفی ارز دیجیتال را کشف کرد و بلافاصله شروع به مطالعه و تحقیق در مورد این رشته کرد. پس از آن او یکی از اولین متخصصان رمز ارز ایران شد و به ایرانیان برای رشد در زمینه ارزهای دیجیتال کمک کرد. هم اکنون بیتبد دارای بزرگترین انجمن رمز ارز ها در خاورمیانه می‌باشد.

 

jamvahid69
jamvahid69

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋